indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Website & forum informatie > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

janp013
User
spacer line

Enkele dagen geleden kreeg ik op mijn prive mail adres onderstaand mailtje binnen, geschreven door ene Teun.
Nou ken ik geen Teun en ik heb op dit forum ook geen Teun mogen bekennen.
Deze Teun durft/ wil kennelijk zijn woorden niet op dit forum openbaar maken, maar doet dit wel prive.
Helaas voor Teun ben ik niet op mijn achterhoofdje gevallen en zal hem daarom niet gaan bellen.
zie tekst : Jan,er zijn een paar mensen dat forum, die jou kwijt willen.Om eerlijk te zijn ik heb telefonisch gesproken met yogyabali,anne mieke,elsbeth ,guna, maar ook met oyibo en jeroen.en geloof het of niet ook met paulana ECHT WAAR. ik denk dat je een ban krijgt.mijn tel.nr is. in nl.0107629876 en mijn 06 is 06 -38363636 en in indonesie op bali stuur ik je nog wel. groeten van teun Emoticon: Nooo Emoticon: Nooo

Deze mail was afkomstig van het volgende emailadres : sjonpeulRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.server44.firstfind.nl

Nou Teun als je nog wat te vertellen hebt dan kun je het beter op dit forum doen.
NIET PRIVE !!!!

vr gr JP Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party!

LIEFDE IS BLIND, LINGERIE IS BRAILLE

sabar2
User
User icon of sabar2
spacer line

Jij ook al prive-mailtjes gehad Jan.

Je bent niet de enige. Schijnbaar hebben een paar kinderen heel veel tijd over
om diverse gebruikers van dit forum berichtjes te sturen.

Je kunt die "afzenders" blocken maar schijnbaar maken ze dan meteen weer
een nieuw mail-adres aan.

Ik heb het inmiddels al bij een instantie gemeldt, gelukkig ken ik veel instanties.

Anders stuur ik wel even een "trojan horse" als antwoord retour, dan zijn we er wel even
vanaf.

Als forumbeheerder bij een andere site (spelletjes) komen we vaak van dergelijke pubers tegen,
zelfs ouderen met puberaal gedrag. Emoticon: Laugh out loud
Als je ouder wordt kun je immers ook weer kinds worden. Emoticon: Party!

Een tip voor de moderatoren hier is om het online-registreren te vervangen door
een aanmelding met (vertraagde) terugkoppeling waarbij het IP-adres wordt vastgelegd.
IP-adressen in NL kan ik aanmelden voor onderzoek bij een hele leuke instantie
die zich bezighoudt met "internet-criminaliteit", gevolg kan zijn dat er geen
abonnementen bij bepaalde providers meer mogelijk zijn.
Kinderen moet je opvoeden, daar is soms een beetje hulp bij nodig.

Welcome to Indonesia Take it as it is or leave it if you don't like it

janp013
User
spacer line

Gezien de hevige reacties die ik vorige week kreeg geloof ik niet dat dit het werk van kinderen is.
Hoewel de afzender zich wel kinderachtig gedraagt denk ik toch dat het ouder iemand is, die op "meer"uit is.
We wachten wel af ??
Misschien heeft hij het lef om zich te melden en om een verklaring te geven voor zijn kinderachtig gedrag.

groetjes JP

bambang
User
spacer line

Ik denk dat het een grapjas is. De grapjas doet net alsof hij de telefoonnummers van de genoemde mensen kent. Mensen die elkaar kennen via dit forum en elkaar bellen, zijn niet veel denk ik. De genoemde mensen willen leuk communiceren via internet. Geen achterbaks gedoe.
Je kan ook niet zomaar een ban krijgen. Je bericht moet dan te persoonlijk zijn (een persoonlijke aanval) of je moet kwetsend zijn, erg negatief zijn. De voorbeelden kun je uit de user ban topic halen.

monyet
User
User icon of monyet
spacer line

Ik kreeg ook een privémailtje van iemand hier... weet ook niet meer wat ik nou wel en niet serieus moet nemen. Is ook niet de eerste keer trouwens, vind t allemaal wel best. t Interesseert me allemaal erg weinig als ik heel eerlijk moet zijn. Ik zit hier omdat ik van Indonesië hou als land en om geen enkele andere reden.

From Dayeuhkolot with love

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Hmmmmpffffff,
Weer iets nieuws. Ik heb geen telefoontje gehad van Teun. Nog een email.
Emails versturen doe ik zelf al erg weinig. Ik wel een vermoeden uit welke hoek deze flauwekul komt. Wellicht dezelfde grapjas die tegen Jeroen zegt, dit was niet de afspraak.

1 ding weet ik wel, Jeroen maakt geen afspraken over zijn forum.
De site is van hem, en daar heeft hij geen afspraken met anderen voor nodig.
En waarom zou hij ook? We zijn al een poosje bezig met kritisch te kijken naar de users die zich aanmelden. Daarvoor zijn technische mogelijkheden. Maar ook wel een paar anderen.

Ik heb gisteren iemand even z'n gang laten gaan, en daarna de nick op schroot gegooid.
We willen toch een open site en forum houden. Er zijn veel mensen die vragen hebben en zich aanmelden. Laten we hopen dat het zou kan blijven als het is.

Ach, en die 1 of 2 die zich gedragen als kinderen, tja daar weten we wel mee om te gaan. Het is en blijft een hele leuke site. En mensen komen hier met plezier. En dat moeten we zo houden. Het forum maken we zelf.

It's only kinky the first time.

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Mensen die in anonieme email stellen dat er iemand van dit forum af moet? Rare manier, als ik dat wens, dan doe ik dat gewoon en meld ik dat bovendien netjes hier, zodat iedereen de status ervan weet. Daar hoef ik niet geheimzinnig over te doen, want deze websites zijn mijn eigendom?

Helaas kan ik niets aan de mailtjes doen, maar dergelijke ongein kun je het beste gewoon aanmelden als spam, dan krijg je ze in het vervolg ook niet meer te zien. Meer kan ik er niet van maken.

paulana
User
spacer line

Geloof het of niet ook met Paulana? geloof het niet, weet wel zeker dat ik nooit met ene Teun gesproken heb JP, en ook niet de behoefte voel, maar ook ik kreeg mails, al is dat alweer een tijdje terug. Voor mij zijn het lafaards!

Groetjes Paulana Emoticon: Party!

Overigens ben ik het volkomen met Jeroen en Oyibo eens, zij hebben dat niet nodig en al helemaal niet verdiend,

Treurig deze jalouzie Emoticon: Party!

Om Swastiastu

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Binnenkort is het tijd voor een topic,

Wil de echte Teun nu opstaan?
We hebben redelijk in beeld welke mensen zich continue aanmelden onder een nieuwe nickname. Dus erg ingewikkeld en moeilijk is het niet. En er is een andere reden om niet direkt over te gaan tot verwijdering. Emoticon: Party!

En voor de rest weer over tot de orde van de dag.

janp013
User
spacer line

Toch blijft TEUN erg volhardend in zijn stelling.
Kreeg vandaag een mail met de volgende tekst:
dag jan,

zou je mij kunnen bellen .het is dringend.

ik heb veel nieuws over dat forum.
ook via de telefoon gehoord.

groeten van teun

Het gekke is dat het bericht van een ander email-adres kwam : teunRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.tjemp.com

Kennelijk wil Teun toch wat kwijt wat hij op het forum niet kwijt kan. Of is Teun gewoon iemand die de boel aan het fu**en is.
Misschien zit Teun wel op het verkeerde forum ??

groetjes Emoticon: Party!

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Gek, dat tie jou niet even belt dan als het zo dringend is.
Of dat tie het niet gewoon in zijn email zet. Zo dringend is het kennelijk niet.

Ben toch wel erg benieuwd wat voor spannends er gebeurd hier op het forum.
Dat zal dan meestal zijn als ik er niet ben. Emoticon: Confused

sabar2
User
User icon of sabar2
spacer line

Teun noemt zich ook anders; sjeng styve "gespleten persoonlijkheid" want hij had het over schizofrenie??

Heeft ook volgende mail-adressen

sjonpeulletrekkeRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.jojo.no
sjonniebolliRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.gmail.com
tanyung1Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.hotmail.com

Dus even kijken of hier wellicht een forum-user aanhangt
Schijnt wel iemand te zijn die hulp nodig heeft.

Hij kan mij overigens bellen ik denk dat ik hem wel kan helpen.
088-4050600 Dhr Faber
Ik kan begrijpen dat hij nog even niet durft, setraline helpt wellicht tijdelijk.

simpati
User
spacer line

tanyung1Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.hotmail.com schreef mij:
jan hou toch 's een keer op met dat hypocriete g e l u l en gezeik.
op elk forum weten ze nou intussen wel dat jij ook zo'n WAO scharrelaar bent.
je zit op dat forumpie met die v.d.linden en die lelijke oyi de orang oetang,
in goed gezelschap .
Ga zo door Jan,zoals je dat al je hele leven doet.
bevalt goed toch ?
getverdemme wat een stel farizeeers bij elkaar.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sabar2
User
User icon of sabar2
spacer line

Ik raad Teun of Sjeng of een van de andere persoonlijkheden aan om mij zo snel mogelijk te bellen.
Hier is duidelijk sprake van een persoonlijkheidsstoornis.
Een te grote psychische belasting brengt het gevaar met zich mee dat dit kan leiden
tot een psychische decompensatie. Bel me AUB snel voordat het te laat is.

2e lijns hulp is gratis, dat valt binnen de dekking van het basispakket.
Verder onderzoek naar de waarschijnlijkheid van een depressief toestandsbeeld en adequate psychologische hulp kunnen waarschijnlijk tot klachtenverlichting leiden.
Sociale contacten zijn heel belangrijk daar deze persoon zich waarschijnlijk geisoleerd
heeft wat kan leiden tot trauma's en/of een langdurige depressieve stoornis.

Ontkenning van het probleem is een van de bottlenecks waardoor mensen vaak
jarenlang al met dit probleem rondlopen voordat ze hulp zoeken.
Alcohol en andere stimulerende middelen zijn remmend op herstel en versterken het
probleem in behoorlijke mate.
Onderzoek wijst verder uit dat er vaak ook sprake is van budgeteringsproblemen,
door ongecontroleerde impulsieve uitgaven, die veroorzaakt worden door compensatiegedrag. Een meervoudig hulpverleningstraject wordt dan ook geadviseerd.

bambang
User
spacer line

Er zijn veel mensen die een gedragsstoornis vertonen op internet, ANONIEM. Het kan iemand zijn die een eigen webblog (L...) heeft. In zijn webblog neemt hij de lezers van deze forum in de maling.

sabar2
User
User icon of sabar2
spacer line

On 28-08-2010 10:31 bambang wrote:
Er zijn veel mensen die een gedragsstoornis vertonen op internet, ANONIEM. Het kan iemand zijn die een eigen webblog (L...) heeft. In zijn webblog neemt hij de lezers van deze forum in de maling.

Dan hebben we dus ook nog eens te maken met een aangeboren minderwaardigheidscomplex en de neiging om zichzelf te exhibitioneren.
Door dit exhibitionisme probeert deze persoon de aandacht op zichzelf te vestigen
om aldus zijn tekortkomingen te kunnen compenseren.
Gebrek aan aandacht kan leiden tot suicidale gedachten.
Dus wellicht dat dat een oplossing is Emoticon: Laugh out loud

jokko
User
spacer line

zo zielig allemaal , waar moet het heen.... vaak zijn het ook nog mensen op leeftyd, zet me te denken .vind het echt zielig voor deze patienten op een forum zichzelf zo te kakken te zetten. hebben ze misschien geen leven ? eigenlijk moeten we medelijden hebben met deze personen

sabar2
User
User icon of sabar2
spacer line

Weer een vertwijfelde roep om aandacht van TEUN

teunRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.tjemp.com

Laatste Nieuws :

Het forum wordt helemaal doorgelicht.
Wie zich als een oud wijf gedraagt zoals jij en paulana,
en vele anderen,komen in een afkick sub forum.

bel maar dan weet je meer : 0062-315675000
of vraag naar janp013 in belanda
nama pak siapa ? Nama saya Pak Lampi.
Kapan ke sini lagi ?
Sekarang saya masih sibuk,tetapi besok saya ada waktu.
sabar = bizar

Gewoon ff bellen Teun, 088-4050600 Dhr Faber, het is gratis en wij bieden 24 uur per dag hulp, ook in het weekend.
Erkennen dat je een probleem hebt is de 1e stap naar genezing.

monyet
User
User icon of monyet
spacer line

Ik kreeg dit mailtje:

hi monyet,

jij bent een van de weinigen die ik vertrouw,
maar jeroen en ik zijn verliefd op elkaar geworden.
we willen nog even wachten tot zondag,
voordat we het op het forum vertellen.
leuk hč ? echt verliefd .

groetjes

paulana en jeroen
van tanyung1Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.hotmail.com

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Ach, laat ze Oyibo maar mailen. Emoticon: Nice

Ik weet wel hoe om te gaan met mensen van dat formaat.
Maarja, mij willen ze niet, gek he. Emoticon: Party!

Al met al is het vermaak eerste klas.
Zet alle mail maar gewoon in dit topic neer.
Sabar2 het is weinig werk, kun je mij de headers van de emails doorsturen?

Daar doe je Oyibo een groot plezier mee.

Bambang, bedoel je het blog dat L aanmaakte waarin hij er vooruit kwam pedofiel te zijn? Ja dat was inderdaad stuitend. Maarja,wel van hetzelfde soort zieke mensen.
Inderdaad L is al jaren rijp voor een inrichting. Jammer dat geprobeerd werd deze site naar beneden te brengen, nu dat niet lukt, kennelijk dan maar de users van dit forum.

Triest, het zegt meer over de handelswijze van sommige mensen.
Veel doet het niet. Een topic, en het verzamelen van data. Hoe meer hoe beter denk ik maar. Net als die users die zich continu aanmelden na een ban, hoe vaker hoe beter. En natuurlijk gewoon even laten gaan en de data verzamelen. Top.

Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud

Gebruikers van dit forum kunnen dergelijke emails doorzetten naar het moderaille.
Ruimen wij wel puin
Emoticon: Shiny Emoticon: Shiny

janp013
User
spacer line

Als de schrijver aan Simpati met "Jan" mij bedoelt dan moet ik hem echt teleurstellen, want ik ben geen WAO-zeiker. Gelukkig niet !! Ben ook geen AOW-zeiker, want die leeftijd past echt niet bij mij.
Verder kan ik melden dat onze gezamelijk vriend TEUN zich wederom met een email op mijn prive adres gemeld heeft met :
hallo jan,

ik heb nog geen telefoontje van je gehad.
ik zal je mijn vaste nr. geven of je dit ook op het forum kan plaatsen,
want ik zit nog steeds via de ipod en kan niks zien.
maandag is mijn laptop weer klaar.
+31 020 6105386
zag via skype wel dat mensen achter je rug over elkaar zitten te roddelen.
het is heel erg hoe veel er gewoon staan te liegen dat ze elkaar niet spreken over de telefoon.
groetjes
Teun Pontelmans
Laan van Reekel 349
Stimmervanck

Nu kwam de mail v an : teunRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.tjemp.com

Wat hij toch allemaal moet van mij weet ik niet maar hij heeft zich nog steeds niet gemeld op dit forum.
Hij steekt er wel veel energie ( en geld) in om mij, of ons allemaal tegen elkaar op te zetten.
Voor wat mij betreft VERSPILDE MOEITE !!!!!
Denk dan ook niet dat hij het erg lang gaat volhouden.
Teun heeft erg kennelijk geen erg in dat hij zich een beetje belachelijk aan het maken is doordat hij fake adressen gebruikt.
Zal zijn tel nummer ook wel fake zijn !!!!

Zou dit wel een WAO-zeiker zijn ??????? Emoticon: Laugh out loud

groetjes
Janp013 Emoticon: Party! Emoticon: Party!

monyet
User
User icon of monyet
spacer line

Stimmervanck bestaat niet eens

janp013
User
spacer line

Ook Lee Tanyung ( tanyung1Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.hotmail.com) heeft zich enige dagen geleden bij mij gemeld.
Eerst had ik er nog geen erg in maar nu dat ik deze naam onder deze topic meer tegen kom , wil ik jullie deze mail niet onthouden:
Hallo Jan,

Ik ben het volledig met je reacties eens .

Als de vaste groep VRESELIJKE mensen op dit forum www.indahnesia.
zou verdwijnen,dan heb je pas een goed en neutraal forum.
Dit forum wordt al jáááren geterroriseerd door mensen als yogyabali,
elsbeth,anne miek,sabar,guna ,zieleffe en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Daarnaast is die jeroen v.d.linden en Oyibo,twee internet hypocrieten,
en scharrelaars van het ergste soort.
Lees maar 's goed wat deze twee GLUIPERDS,met hun vaste groep bezoekers,
voor RASCISTEN zijn.Jan het is ECHT een forum van het ergste soort.
Kijk eens door een objectieve bril naar www.londoh.com
Je hoeft het niet met me eens te zijn Jan,maar ik post daar al jaren berichten.
Kijk ook eens hoe die twee moderator criminelen met sommige forum leden,
omgaan ,zoal bijv. Paulana en Hans.Ze worden beiden bij het minste geringste,
verwijderd en kijk dan ook 's naar die vaste groep terroristen op dit forum.
Echt Jan het zijn een stel van de grootste en meest VALSe HYPOCRIETEN,
die ALLES beter weten,over ALLES een mening hebben en gelukkig heb je hetzelf,
ook al gezien: Een topic begint met een gerichte vraag en het door deindigd

Na bovenstaande gelezen te hebben zegt dit al weer meer dan genoeg !!

Zou LEE misschien TEUN zijn of is TEUN misschien LEE ??
Wat kan mij het ook schelen. Dat het een paar losers zijn is mij wel duidelijk !!! Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Emoticon: Yes!

janp013 Emoticon: Party! Emoticon: Party!

janp013
User
spacer line

Nee Monyet,
Dat klopt. ik heb het ook nagekeken.......sterker nog.....Laan v Reekel is ook nergens bekend.

Zou Teun misschien BELG zijn......adres klinkt wel erg Belgisch..........Dan zou eea wel verklaarbaar zijn !!!!!! Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Emoticon: Yes!

JP Emoticon: Party!

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Nou breekt m'n klomp, hahahaha, objectief kijken naar het DAT blog, was dit nou niet HET blog voor pedofielen?

Eens kijken of ik de link kan opduiken, ja!
*editted*

Inderdaad, het zijn allemaal zieke mensen.

En we hebben hier een hele leuke site, gevuld met informatie, door en voor mensen die vragen hebben. En de gebruikers van dit forum geven hun ervaringen, suggesties en andere waardevolle inbreng.. Jammer dat mensen dat graag af willen breken. Emoticon: Stupid

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

77,556,988 topic views - 235,442 posts - 13,700 topics - 26,270 members - last post @ 09-12-2019 12:08 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

126,561,512 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com