indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Haha, ja precies, economy class of niet, economie is er toch wel in Jakarta, en niet zo'n klein beetje ook. Hoewel de noeste arbeid buiten de steden plaats vind worden de cijfertjes in die mooie kantoorgebouwen berekend.

jupje
User
User icon of jupje
spacer line

Sabar2 wrote:

Hoe is het op Dusseldorf als je als NL daar incheckt ?? Doen ze daar moeilijk
wanneer je een beetje te zwaar beladen bent ??

In Dusseldorf, zo vlak bij de Nederlandse grens, doen ze helemaal niet moeilijk als je als als NL incheckt, ik schat dat daar 10% van de reizigers Nederlander is. Beetje te zwaar beladen? Ook geen probleem, moet natuurlijk geen kilo's zijn, maar hangt vaak van maatschappij en instelling personeel af.. Heb begin dit jaar probleemloos 21 kilo mogen inchecken met Turkisch Airlines, en bovendien als extra nog een rollator (voor mijn schoonmoeder), welke wel iets verderop afgegeven diende te worden als "Sondergepaeck", omdat het niet op het normale transportband paste.

FAR FROM THE MADDING CROWD

senior
User
User icon of senior
spacer line

http://www.telegraaf.nl/binnen(...)innenland,buitenland

Het is te hopen dat Garuda meer vliegtuigen op de route Amsterdam - Jakarta heeft Emoticon: Bye bye

hati hati, pelan pelan

spacer line  

kecelakaan ini tidak mengacaukan jadwal penerbangan jalur Amsterdam-Jakarta. Garuda menggunakan dua pesawat, sehingga pesawat yang tiba dari Jakarta bisa langsung digunakan untuk penerbangan berikutnya dari Amsterdam.

Ze gebruiken 2 vliegtuigen.
Garuda heeft ook samenwerkingsverband met andere maatschappijen.
De gestrande passagiers zijn omgeboekt via Bangkok .

De veroorzaker betaalt de schade.In dit heval KLM cargo.
KLM Cargo sudah menyatakan bertanggung jawab atas kerugian yang timbul. Pihaknya telah mendapat surat resmi dari pihak KLM.
Bron RNW

bisa dicek of makemyday .

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Nu na een reis van mijn vriendin die met haar moeder naar IndonesiŽ is gereisd, met Garuda het volgende.

Zij zag een mooie vliegtuig met zitplaatsen van 2 - 4 - 2 in de economie classe
Alleen waren de stoelen dichter bij elkaar gezet, een weinig beenruimte blijft er over.

Nu een bericht gelezen vanmorgen dat men de ticketprijzen goedkoper hebben gemaakt, maar weet het niet zeker of het ook geld voor europa reizen.Lees HIER

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Pierre118
User
spacer line

We hebben eindelijk de informatie boven tafel gekregen :

Heenvlucht :
- Inchecken op Schiphol bij de KLM (Garuda heeft geen eigen incheckbali)
- Betalen van je visum
- Bagage wordt gelabeld tot Jakarta.
- Tijdens de vlucht naar Jakarta wordt de visum geregeld. Daar zijn speciale mensen voor aan boord.
- In Jakarta koffers ophalen, door de douane, en inchecken voor de vlucht naar Denpasar

Terugvlucht :
- Inchecken op Denpasar bij Garuda
- Bagage wordt doorgelabeld naar Amsterdam!
- In Jakarta naar de Transfer voor de boardingpas naar Amsterdam.

Wij hebben terug maar een overstaptijd van 1 uur, maar met de bovenstaande informatie moet dat haalbaar zijn.

Ik hoop dat jullie wat aan deze informatie hebben.

flipse
User
User icon of flipse
spacer line

Pierre118,

Dat is toch dezelfde informatie die ik op 27 en 29 augustus in dit topic heb geplaatst?

Salam dari Flip

www.merapi.nl als het hagelt en sneeuwt in Mei... is April al weer voorbij

Pierre118
User
spacer line

Op 18-10-2010 00:22 schreef flipse:
Pierre118,

Dat is toch dezelfde informatie die ik op 27 en 29 augustus in dit topic heb geplaatst?

Salam dari Flip

Bijna wel, maar ik heb het nu even helemaal in detail weergegeven.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

75,329,860 topic views - 233,661 posts - 13,688 topics - 24,498 members - last post @ 20-09-2019 15:46 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

123,433,520 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com