indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

open new topic | reply to this topic | newest topics | active topics | login
janp013
User
spacer line

Beste beheerders van dit forum,
In een andere blog (waar is de THR) heb ik mijn ongenoegens geuit tegen 2 personen welke hun taalgebruik niet kunnen matigen ten opzichte van onze Balinese medemens.
Hieronder laat ik u nogmaals mijn geschreven tekst zien welke ik geschreven heb.
Ik hoop dat u als beheerders gevolg kunt geven aan mijn verzoek :

In een anderblog heb ik al verteld dat ik de gedachtengang van sommigen onder ons belachelijk vindt, maar.....................................................
Als je leest hoe Pak Pupyes en R. Bakker over deze mensen schrijven dan kan ik niet anders dan deze personen erg onbeschofte man-vrouw noemen.
Enkele termen zoals zij deze mensen beschrijven : Bruintjes,apen, wij als goedbedoelende kolonisatoren enz enz.
Als je de geschiedenis een beetje zou kennen dan kunnen jullie mogelijk nog wat leren van deze mensen. Door deze mensen zijn jullie geworden wat je nu bent.
Ik vraag me af of ik me moet schamen als Nederlander zijnde.

Tevens ben ik van mening dat dit soort taalgebruik NIET op dit forum thuis hoort.
Ik doe daarom een dringend verzoek aan de beheerders van dit forum om deze personen een levenslange verbanning uit dit forum te geven .
Als dit soort taalgebruik en deze gedachtengang op dit forum getolereerd wordt
dan verwacht ik de komende tijd veel moeilijkheden voor het forum.
Ik kan me niet voorstellen dat de adverteerders met dit soort racistische gedachtes geassocieerd willen worden.

Ik verwacht dat er met mij wel meer mensen hier hetzelfde over denken.
Laat dit dan horen.........om zo een signaal af te geven aan de beheerders van deze site .

Bij voorbaat dank
JP

LIEFDE IS BLIND, LINGERIE IS BRAILLE

spacer line  

Ja JP op londoh is het niet anders ze zullen daar wel vandaan komen of zitten, daar beledigen ze de beheerder van dit forum ook en daarbij kopieren ze teksten van hier en verdraaien ze, want alles halen ze uit de context om deze side neer te halen.
Helaas kan ik er niks aan veranderen maar denk maar ze weten niet beter....
Daar noemen ze de beheerders Rooie en Bosnikker maar ze halen zichzelf er mee omlaag en dat beseffen ze niet....gewoon zielig...

ardianto
User
User icon of ardianto
spacer line

Mee eens. Wederzijds respect gaat niet samen met benamingen als 'apen' en 'bruintjes'. Vrijheid van meningsuiting is geen vrijbrief voor het uitkramen van scheldnamen.

Quiz: Noem 3 westerse landen waar Islam succesvol is ge´ntegreerd. Oke, noem er eentje dan

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Dergelijke dingen meld je niet in een apart onderwerp maar via een topic report, via de email of via het klachtentopic. We zijn niet altijd online namelijk.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

open new topic | reply to this topic | newest topics | active topics | login

77,736,067 topic views - 235,509 posts - 13,700 topics - 26,425 members - last post @ 14-12-2019 21:37 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

126,821,444 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com