indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

pierre
User
spacer line

Op 25-08-2010 11:50 schreef paulana:
Wat denk je Pierre? dat het toevallig was deze uitspraken van een zo laag allooi,
dat is afgesproken, in ieder geval Bakker "geeft toe" hij "doet niet meer mee"
nu Hans nog......

Tja Paulana, het lag er ook wel erg dik op. ( achteraf gezien)
Als de heren het met iets minder harde woorden hadden gespeeld, had het nog lang door kunnen gaan en had het wellicht nog leuk kunnen worden.
Maar aan de andere kant breng je mensen wel op een verkeerd spoor.
En wordt de geloofwaardigheid van een forum op spel gezet.

Pak Pupyes
User
User icon of Pak Pupyes
spacer line

On 25-08-2010 12:04 pierre wrote: En wordt de geloofwaardigheid van een forum op spel gezet.

Die geloofwaardigheid is recht evenredig met het gemiddelde van de geloofwaardigheid der deelnemers en hun (on)vermogen om conclusies te trekken.

MAD

paulana
User
spacer line

Ja ja, Hans houd er nu maar mee op, we hebben je door, stom van je om je email adres prijs te geven, wat is je nieuwe nickname...........Guna3 of zo?? Emoticon: Party! beledigen is niet leuk meer, die zwarte humor kon ik wel waarderen Emoticon: Yes!

Had je email adres nou maar niet aangegeven gisteren bij het opnieuw aanmelden
nu is het te laat Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Holy Arak Emoticon: Nice Emoticon: Wink Emoticon: Party!

Om Swastiastu

pierre
User
spacer line

Op 25-08-2010 12:26 schreef Pak Pupyes:

[quote verwijderd]

Die geloofwaardigheid is recht evenredig met het gemiddelde van de geloofwaardigheid der deelnemers en hun (on)vermogen om conclusies te trekken.

Juist
Inderdaad heeft niet iedereen dat vermogen om de juiste conclusies te trekken,
Hierdoor ontstaat dus ook het begrip (on)geloofwaardigheid.
Wat dus ver kan gaan.

paulana
User
spacer line

Heb vandaag ook eens een kijkje genomen bij Londoh=link van WillemsGeheim, en daar sta je met naam en toenaam, trouwens jij niet alleen!!! en ook niet echt positief

Zo hebben jullie straks niemand meer die een weerwoord geeft, is dat jullie bedoeling
zeg het maar, maar beledigen gaat nu erg ver, net zoals ze jou beledigen bij Londoh!!!
Vind ik ook niet kunnen, maar blijkbaar heb jij daar geen last (meer) van.

Om Swastiastu

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 25-08-2010 12:50 paulana wrote:
Heb vandaag ook eens een kijkje genomen bij Londoh=link van WillemsGeheim, en daar sta je met naam en toenaam, trouwens jij niet alleen!!! en ook niet echt positief

Zo hebben jullie straks niemand meer die een weerwoord geeft, is dat jullie bedoeling
zeg het maar, maar beledigen gaat nu erg ver, net zoals ze jou beledigen bij Londoh!!!
Vind ik ook niet kunnen, maar blijkbaar heb jij daar geen last (meer) van.
Dit is al lang zo Paulana en het gaat ook erg ver. Het enige wat Jeroen en Oyibo kunnen doen is hier de zaak een beetje in het gareel te houden. Wat op andere fora gebeurt (er zijn er nog wel meer) daar heeft niemand grip op. Er is helaas nog niet zoiets uitgevonden als algemene internetetiquette. Wal wel en niet kan wordt bepaald door de beheerder(s) van de site zelf.

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

spacer line  

Toevallig heb ik daar een paar dagen geleden gekeken maar ik negeer ze verder gewoon daar en heb daar nooit ergens op gereageerd.
Ze kunnen natuurlijk makkelijk mijn aanmelden met mijn naam en zo de boel bedonderen maar op zo,n site zal ik me echt niet aanmelden.
En zeker niet reageren en verder wou ik het hier bij laten is zonde van mijn tijd en ze zitten alleen maar op reaktie's te wachten zodat ze iedereen nog meer kunnen vernederen en om laag halen.
In mijn ogen zijn het gewoon een stel zielepoten die niks beters te doen hebben....!!!!!
Gewoon niet naar die site gaan heb je er ook geen last van wat niet weet wat niet deert....!!!!

paulana
User
spacer line

Nou troost je Willem, ik sta er ook, zowat alle gebruikers van dit forum, maar jij had het erover vorige week geloof ik, dat het daar een puinhoop was en dat het taalgebruik
niet echt ABN is, ik werd nieuwsgierig en keek daar vanmiddag, Holy Old Rutte, wat gaan ze daar tekeer, en niemand die er wat zegt, nou ja kan ook niet, er was 1 bezoeker
online en dat was het dan. deze site wordt gecopieerd, maar op een wijze.....
en hoe dit forum wordt afgekraakt......alles jalouzie, wel heeuul zielig vind ik.
Ze gaan hun gang maar met die ziekelijk zielige vertoning, maken zich wel erg belachelijk. Emoticon: Party!

Om Swastiastu

sabar2
User
User icon of sabar2
spacer line

Hmmm sommigen waren scherp en zagen wat er waarschijnlijk aan de hand was.
Is een keer leuk maar laten we het aub gezellig houden.
Laat die PVV-mentaliteit voor wat het is.

Welcome to Indonesia Take it as it is or leave it if you don't like it

simpati
User
spacer line

Ik neem altijd kraaltjes mee voor de inboorlingen. En spiegeltjes natuurlijk.
Gelukkig weer eens flink kunnen lachen, het was mij meteen duidelijk dat dit niet serieus was bedoeld.
Jan

paulana
User
spacer line

Het wordt eentonig, maar weer moet ik je gelijk geven, ook wat die cursus aangaat, hier zijn we vrij, heb gister die opera bekeken, is nou niet echt wat voor mij, toch maar liever BVN TV Sabar2

groetjes Emoticon: Party! Emoticon: Shiny

Om Swastiastu

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

On 25-08-2010 10:06 R.Bakker wrote:

[quote removed]

Jeroen,
Je reageert niet meer op mijn mail dus dan maar zo.
Ik heb er geen zin meer in. Dit was niet de afspraak!
Hans gaat veels te ver en moet weer met racistische uitspraken komen. Dat zouden we niet doen, dat hadden we heel duidelijk met elkaar afgesproken, weet je nog? Dan maar minder clicks want dit gaat ook mij veels te ver.
Ik doe in ieder geval niet meer mee!
Heb geen idee waar je het over hebt. Ooh, dat heb ik wel, je probeert oorlog te veroorzaken hier. Dat lukt je niet, want met dit soort onzin ben ik vrij snel klaar. Dergelijke suggesties zijn niet eens een waarschuwing waard. Gewoon optiefen dus, en daarbij zal ik je een handje helpen. Emoticon: Bye bye

janp013
User
spacer line

Nou Jeroen, daar ben ik het helemaal mee eens !!!

Personen die op hun "eigen"site niets meer te melden hebben en welke vervolgens op een andere site gaan liggen kwallen kunnen gemist worden als kiespijn.
Gelukkig zijn er veel mensen die hier hetzelfde over denken als jij en ik.
Ook zijn deze mensen veel wijzer en gaan niet eens op die andere site kijken om vervolgens een hoop rasistisch gekwezel te moeten lezen.
Misschien zijn ze wel benieuwd, maar na een kijkje weten ze al genoeg !!!

Ook ik kan heel veel mensen mobiliseren om op een site te gaan liggen kwallen, maar wat heb je eraan ????

groetjes JP

LIEFDE IS BLIND, LINGERIE IS BRAILLE

joost
User
spacer line

Misschien bedoelen ze wel THR in Surabaya. Itu Taman Hiburan Rayak een uitgaanspark.
Maar de andere betekenis van THR bereikt mij meestal via derden.
Heb JIJ al wat van OOM gekregen

paulana
User
spacer line

Ja Jeroen, die bovenstaande actie van je is klasse, het taalgebruik werd wel heel laag, scherp=ok, maar beledigen en suggereren=nee

Om Swastiastu

larry
User
spacer line

On 25-08-2010 14:28 willemgeheim wrote:
Toevallig heb ik daar een paar dagen geleden geken maar ik negeer ze verder gewoon daar en heb daar nooit ergens op gereageerd.
Ze kunnen natuurlijk makkelijk mijn aanmelden met mijn naam en zo de boel bedonderen maar op zo,n site zal ik me echt niet aanmelden.
En zeker niet reageren en verder wou ik het hier bij laten is zonde van mijn tijd en ze zitten alleen maar op reaktie's te wachten zodat ze iedereen nog meer kunnen vernederen en om laag halen.
In mijn ogen zijn het gewoon een stel zielepoten die niks beters te doen hebben....!!!!!
Gewoon niet naar die site gaan heb je er ook geen last van wat niet weet wat niet deert....!!!!

heb wel meer sites gezien die dit forum tegen het licht houden.
de redenen waarom dit forum aandacht trekt zal wel oorzaken hebben ?

janp013
User
spacer line

Wat ik niet begrijp LARRY, wat jij dan op deze site komt zoeken ?
Is het nieuwsgierigheid ? is het om de boel af te z**ken, of te spioneren ?

Als je nou niets te melden hebt, blijf dan op die site(s) waar jij betere aard hebt !!!!!

groetjeeeeeeeeees Emoticon: Party!

LIEFDE IS BLIND, LINGERIE IS BRAILLE

elsbeth
User
spacer line

Janp013, is dat jouw welkom voor een nieuwe bezoeker?
Het is je toch een beetje hoog in de bol geslagen om te denken dat jij hier gaat bepalen wie er hier post. Toe he, even terug in je mandje.

larry
User
spacer line

On 25-08-2010 18:58 janp013 wrote:
Wat ik niet begrijp LARRY, wat jij dan op deze site komt zoeken ?
Is het nieuwsgierigheid ? is het om de boel af te z**ken, of te spioneren ?

Als je nou niets te melden hebt, blijf dan op die site(s) waar jij betere aard hebt !!!!!

groetjeeeeeeeeees Emoticon: Party!

Oh meneer ,het is geen van de drie redenen,ik maakte even gebruik van de vrijheid van internet.Ik kan U gerustellen ,ik heb geen enkele interesse voor dit forum.
Ik zal U en medegebruikers dan ook niet meer storen en vergeet U a.u.b. mijn ,
bijdrage.Een enorme vergissing mijnerzijds.Veel plezier .

rbakker
User
spacer line

On 25-08-2010 10:06 R.Bakker wrote:

[quote removed]

Jeroen,
Je reageert niet meer op mijn mail dus dan maar zo.
Ik heb er geen zin meer in. Dit was niet de afspraak!
Hans gaat veels te ver en moet weer met racistische uitspraken komen. Dat zouden we niet doen, dat hadden we heel duidelijk met elkaar afgesproken, weet je nog? Dan maar minder clicks want dit gaat ook mij veels te ver.
Ik doe in ieder geval niet meer mee!

On 25-08-2010 15:41 Jeroen wrote:

[quote removed]
Heb geen idee waar je het over hebt. Ooh, dat heb ik wel, je probeert oorlog te veroorzaken hier. Dat lukt je niet, want met dit soort onzin ben ik vrij snel klaar. Dergelijke suggesties zijn niet eens een waarschuwing waard. Gewoon optiefen dus, en daarbij zal ik je een handje helpen. Emoticon: Bye bye

Goed Jeroen, als je het zo wilt spelen, ik vind het prima!.
Je hebt ook niet meer op mijn sms gereageerd dus ik weet genoeg.
Ik zal hier binnenkort eens even voor klokkenluider spelen en vertellen wat wij afgelopen maand in Jakarta samen met H. hebben besproken en hoe jij denkt over je forumbezoekers.

spacer line  

Ik zal hier binnenkort eens even voor klokkenluider spelen en vertellen wat wij AFGELOPEN maand in Jakarta samen met H. hebben besproken en hoe jij denkt over je forumbezoekers.

Alles met voorbedachte rade....onrust zaaien daar ben je mee bezig...

sabar2
User
User icon of sabar2
spacer line

Ik dacht dat "pesten" alleen in de bejaardentehuizen in NL een groeiend probleem
was, schijnbaar begint dit kinderlijk gedrag al veel eerder bij sommigen.
Te veel in de zon zitten en verveling ?? Zielig Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud

En dan ook nog eens via vals ondertekende prive-berichten proberen andere forumbezoekers tegen elkaar uit te spelen.

In FLODDER zeggen ze dan: da ga nie lukke sjonnie

Optiefen met die zooi i.d.d. Jeroen

Welcome to Indonesia Take it as it is or leave it if you don't like it

Deewee
User
spacer line

Typische gevallen van tropenkolder, daar zijn nog geen geneesmiddelen voor gevonden.

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Jeroen heeft een uitstekend alternatief voor users met tropenkolder.
Die staat in de kelder van het forum. Beetje groot formaat, Voldoet aan alle normen.

Model nickname buster, nog steeds in volle garantie, In blinkendje nieuwe conditie.
Hij is de afgelopen 2 weken redelijk gebruikt, dus mijn beurt om de olie te verversen en natuurlijk de filters te vervangen. Ben net nog wezen kijken. Hij staat er prima bij.
(Jeroen had wel vergeten de koffiepot uit te zetten)

Zo en nu weer ontopic.
Na Hariraya gaat er weer volop van werkgever worden gewisseld. Emoticon: Puh!

It's only kinky the first time.

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Op 24-08-2010 14:54 schreef Pak Pupyes:

[quote verwijderd]

Wel verdeurie! Ze leren het ook nooit, die apen. Zowel wij als goedbedoelende kolonisatoren als later de Grote Colaboer hebben inmiddels toch wel duidelijk gemaakt dat verjaardagen en Kerstmis vieren een conditio sine qua non is voor beschaafde lieden.

[quote verwijderd]

Dat heb je puik gedaan, Koekebakker. Volop beschaving en cultuur voor zon bruintje. Patricia Paaij. Aardappelen en vette jus. Patatje oorlog. En Wilders natuurlijk. Wat zal ze daar opbloeien tussen de tulpen! Congrats!

Kom er wel op terug maar dit is geen normaal antwoord

Het word een raar wereldje zo.
Daar ga K niet meer verder op in.
Je valt gewoon van je kruk als je dit alles lees.

WAAROM VALT HIJ HIER NIET VAN DE KRUK EN BIJ MIJ WEL????

K ben geen wereld verbeteraar dus hier pas K voor.
De mensen worden steeds vreemde blokkers, Interneters, meer inter dan netjes Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye Emoticon: Stupid

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

77,736,067 topic views - 235,509 posts - 13,700 topics - 26,425 members - last post @ 14-12-2019 21:37 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

126,820,747 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com