indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Java > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

neeny5151
User
spacer line

Graag zouden we een leuk huisje huren voor vakantie in Lembang nabij bandung voor de periode julie -augustus 2011.Zelf ben ik afkomstig uit Bandung dus spreek ook sundanees.

spacer line  

Upami di Lembang seueur guesthouses . Emoticon: Yes!

Je kan kleine villa/cottage huren in diverse guesthouses in Lembang .

bisa dicek of makemyday .

neeny5151
User
spacer line

Hallo,

bedankt alvast voor je reactie ,ik ga eens kijken op die site.

neeny5151
User
spacer line

Hallo,

Op die site zie ik geen villas en huizen om te huren.Weet er iemand wel een site of makelaar in lembang of omstreken waar je wel wat kunt zien en vergelijken.

spacer line  

Denk niet dat in Lembang (een grote dorp) makelaars zijn die huizen voor korte termijn verhuren.
In de buurt van Jln Setiabudhi , Dago heb je diverse moderne appartementen die per week of per maand verhuurd worden.

Door de opening van tolweg Cipularang worden de huurprijzen in bandung omhoog gegaan .

Voorbeeld : http://www .sewa-apartemen. net/tag/ bandung /

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Om Sid die link werkt niet.
wel als je het kopieert, en het aan google in plakt komt men bij die site HIER KLIKKEN
Dan door klikken en je kan dan via Google Arth te zien Braka City Walk een groot Appartement complex die veel te duur zijn.
Omdat je dicht bij Alun alun zit heb je dagelijks te maken met die Minarette van die grootste moskee......

Hier onder met de rode pijl Braka City Walk Blauwe pijl de Moskee

Ik begrijp nog steeds niet dat de foto zo klein uit vallen

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

spacer line  

Ziel , die Braga City Walk app. wordt door de particuliere eigenaren uit Jakarta verhuurd.
Ook doen ze het via een hotelketen , vandaar dat de huurprijzen ook relatief duur zijn .
En dan te weten dat bij de launching moet de 1 kmr app. 150 juta rup kosten (15.000 eurie) .
Ben toen mezig aan het onderhandelen omdat ik gedeeltelijk moet financieren .
Vrijdag gemaild , bevestigd , onderrhandelen of ik kan financieren.
Maandag toestemming van mijn bank in A'dam.
De broker in Bandung gemaild , dat de financiering rond is gekomen . kreeg bericht dat de koop niet doorgaat.
Men betaalde daar contant , lijkt wel op warme broodjes.
BCW is interessant voor orang Belanda die een kleine pied a terre willen hebben of invest.
Je loopt ongeveer 10 meter schuin , de straat oversteken , en daar heb je de beroemde Hollandse cafe North Sea Bar , en nog een paar donkere discotheken.
Pas op voor rondvladerende nachtvlinders.

http://www.agungpodomoro.com/p(...)s1.php?menu=2&idx=31

monyet
User
User icon of monyet
spacer line

Cobian geura ka villa istana bunga di lembang, ieu website na http://stayinbandung.weebly.co(...)la-istana-bunga.html

From Dayeuhkolot with love

jonkheer
User
spacer line

Hallo, kijk even op www.farconn.com
vr. gr. Jurjen

sabar2
User
User icon of sabar2
spacer line

On 27-08-2010 07:56 jonkheer wrote:
Hallo, kijk even op www.farconn.com
vr. gr. Jurjen

*** Gezellig weer een nieuw lid erbij ***

Welcome to Indonesia Take it as it is or leave it if you don't like it

andre
User
spacer line

Google eens op "Resor Dago Pakar". Dit is een soort centerparks in de heuvels van Dago waar veel huizen per dag of week verhuurd worden.

Vanaf de Dago bus terminal 2000 m. naar het noorden, (houd rechts aan bij de afslag naar Dago Bengkok).
www.resordagopakar.com/
www.dagopakarvilla4rent.com/

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

77,647,862 topic views - 235,464 posts - 13,700 topics - 26,346 members - last post @ 11-12-2019 22:22 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

126,708,104 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com