indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Paulina
User
spacer line

Hoi,

Over 2 weken vertrekken wij voor bijna 3 weken naar Bali voor een rondreis, geboekt bij Riksjaonline met behulp van bouwstenen.

Hier hebben wij een transfer geboekt van Padangbai naar Gili Trawangan met de Gili Cat (natuurlijk veel te veel voor betaald maar dat zal ons op Bali zelf nog wel meer gebeuren Emoticon: Smile ) en vanaf daar moeten we zelf een bootje regelen naar Gili Meno. En voor de terugweg ook weer.

Hebben mensen hier op het forum daar ervaring mee? Is dat makkelijk te regelen? En wat is daarvoor een redelijke prijs?

paulana
User
spacer line

hallo Paulina, probeer de zoekfunctie van het forum, staat veel informatie oa ook over de Gilis

Suc6 Emoticon: Party!

Om Swastiastu

spacer line  

Zal geen enkel probleem zijn. Er liggen op Gili T. zat shuttleboten te wachten om mensen naar Gili A of M. te brengen.

Huur je zo'n boot "exclusief" (jullie als de enige passagiers op de boot) dan betaal je iets van rond de Rp. 100 - 120.000,-. Deel je de boot met anderen dan kan je vaargeld zakken tot Rp. 15 - 20.000,- per persoon.

If you have nothing to loose, you can risk everything

cabrio
User
spacer line

Er is 2x per dag (rond 9u en 16u) een soort van openbaar vervoer, de "Island Hopper" genoemd die van Gili Trawangan naar Gili Meno en dan naar Gili Air vaart.
Zorg dat je een klein uurtje op voorhand aan het haventje bent en daar je kaartje kopen in het gebouwtje met de "tourist info". Kost je 23.000 Rp per persoon enkele vaart.
Als de tijden jullie niet schikken, dan zul je inderdaad zelf een bootje moeten regelen.

Alvast een prettige vakantie !!

Pearl2see
User
User icon of Pearl2see
spacer line

Wees voorzichtig, er wil wel eens wat mis gaan www.balidiscovery.com/messages/message.asp?Id=6257

Paulina
User
spacer line

Op 22-08-2010 04:00 schreef Amed East Bali:
Zal geen enkel probleem zijn. Er liggen op Gili T. zat shuttleboten te wachten om mensen naar Gili A of M. te brengen.

Huur je zon boot "exclusief" (jullie als de enige passagiers op de boot) dan betaal je iets van rond de Rp. 100 - 120.000,-. Deel je de boot met anderen dan kan je vaargeld zakken tot Rp. 15 - 20.000,- per persoon.

Top, bedankt voor je antwoord.

Je kunt ook zo'n bootje regelen voor de terugweg neem ik aan?

paulana
User
spacer line

Nee joh,de terugweg moet je zwemmen Emoticon: Yes! Emoticon: Yes!

Om Swastiastu

cabrio
User
spacer line

On 23-08-2010 17:45 Pearl2see wrote:
Wees voorzichtig, er wil wel eens wat mis gaan www.balidiscovery.com/messages/message.asp?Id=6257

Het is inderdaad zo dat de zee er behoorlijk ruw kan zijn. Onze terugtocht van Gili in juli was ook behoorlijk ruw en ik heb een paar keer gedacht "als dit maar goed gaat". We zijn vertrokken met mooi weer en een kalme zee. Er was een uitzonderlijk stop in Lombok en eens daar vertrokken begon het na 10min al wild te worden en het werd alleen maar erger.
Ik ben een echte zeerat (zeilen) en kan tegen een stootje, was ook de enige die niet met een zakje voor zijn neus zat.
Eerlijk: ik denk dat ik de volgende keer toch het vliegtuig zou nemen om mijn mede reizigers te plezieren.

chirpy
User
spacer line

Wij hebben een boot geregeld vanaf Sengiggi rechtstreeks naar Gili Meno. Terug is dat met wat zoeken ook mogelijk. Taxi naar het vliegveld kost weinig en er zijn veel vluchten naar Denpasar. Ik heb de oversteek van bv. Amed niet gewaagd vanwege de onberekenbare zee en mijn gevoeligheid voor zeeziekte. Maar je kunt ook geluk hebben, dan ben je snel en goedkoop weer terug op Bali.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

77,000,674 topic views - 234,995 posts - 13,697 topics - 25,725 members - last post @ 18-11-2019 08:38 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

125,823,182 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com