indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

janp013
User
spacer line

Hallo Paulana,
Na verschillende reacties van je gelezen te hebben vraag ik , en mijn vrouw, ons af wie we nu eigenlijk voor ons hebben. Ik vraag dit omdat ik meen eens ergens gelezen te hebben dat jij in een tehuis voor dakloze kinderen werkt of hier iets mee te maken hebt.
Ik weet niet meer precies waar ik het gelezen heb, maar ik dacht dat het zo was.

Mocht dit zo zijn dan zouden wij graag van je hier meer over willen weten. Mijn vrouw heeft namelijk de wens om zich in te zetten ( in Holland) voor deze doelgroep.

Mocht ik het mis hebben of er helemaal naast zitten laat dit dan ook effe weten. Emoticon: Stupid

Bij voorbaat dank
groetjes Emoticon: Bye bye

LIEFDE IS BLIND, LINGERIE IS BRAILLE

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Overigens heb ik net de ban opgeheven voor Paulana om gewoon te antwoorden.

Ik zie dit topic net.

It's only kinky the first time.

paulana
User
spacer line

Hallo Jan, sorry voor de late reactie, de reden lees je hierboven, ze was stout die Paulana, ze was Oftopic, ja en dan krijg je un ban, zo gaat dat, regels zijn regels'
maar je zit er helemaal naast Jan, 30 jaar 1ste hulp en nood-opname in een amsterdams ziekenhuis dat is mijn arbeids-verleden, nu werk ik al 10 jaar niet meer,
afhankelijk van de afdeling in de zorg, ga je-moet je vroeger rentenieren!
Dat doe ik nu hier op Bali

Groetjes Paulana Emoticon: Party! Emoticon: Shiny Emoticon: Party!

Om Swastiastu

janp013
User
spacer line

Goh Paulana, Dat jij nog stoute dingen doet !!
Blijkbaar had ik het dus goed mis. Ik meen allemaal dat ik ergens gelezen had dat jij je bezig hield met dakloze en/of weeskinderen.
Mocht dus niet zo zijn. Emoticon: Stupid
Toch bedankt voor je reactie(s).
De uitnodiging voor de borrel blijft bestaan hoor. Emoticon: Nice
Ben in Canggu van 30 okt. tot 17 nov.

groetjes JP

paulana
User
spacer line

Hallo Jan, ik ben niet te oud om stoute dingen te doen hoor, hoe ouder hoe gekker zeggen ze.........gelukkig zie ik er ook niet zoooo oouudd uuuiiittt, leuk Canggu, mail je me het adres even? mag mijn tsunami ook meekomen? hij moet rijden, want ik heb geen rijbewijs, en geen orientatie-gevoel......kom heel ergens anders uit, zou niet de 1ste keer zijn.....

Groetjes Paulana Emoticon: Wink Emoticon: Party!

Om Swastiastu

janp013
User
spacer line

Natuurlijk mag je tsunami meekomen. Ik heb gelezen dat je man een duitser is.
Is daarom zijn bijnaam tsunami ? Veroorzaakt hij een tsunami als hij in het zwembad springt of is er een andere reden voor deze nickname ? Emoticon: Shiny

Het zal overigens niet meevallen als je geen rijbewijs hebt op Bali, of het moet zijn dat je met een scooter wel goed uit de voeten kunt.
Zeker zonder richtingsgevoel lijkt het mij helemaal onmogelijk om op Bali de weg te weten.
Wij verblijven in villa Melati gelegen op "Taman Perancak" aan de jalan Pantai Berawa.
Een huisnummer is er niet dacht ik.

gr. JP

paulana
User
spacer line

Nee JP, voor een echte Duitser heb ik een andere naam, beginnende met M
maar Rainer ist Berliner, heeft de humor van een Amsterdammer, en is Wereldburger zegtie en alsie geen humor had gehad, wassik nooit mettum getrouwd, zo zittut, kun je het nog volgen? Met een scooter uit de voeten, moet niet gekker worden, heb je dan geen last meer met orienteren? nee hoor ik laat me rijden...door tsunami.....
Ideetje waar die naam van komt,gaat het een beetje dagen, gaat er een lichtje branden?
Hij veroorzaakt geen paniek, niet bij het duiken, niet bij het zwemmen, niet bij het autorijden dus eigenlijk nooit, hij is mijn tegenpool=rustig-rustiger als ikke, maar alsie het op zijn heupen heeft.....vandaar dat koosnaampje. JP heb het adres genoteerd,
en komen zeker, moet ik me nog aanmelden vantevoren? of schrik je liever? Emoticon: Yes!

groetjes natuurlijk ook aan Mw, JP Emoticon: Yes!
Paulana Emoticon: Party!

Om Swastiastu

janp013
User
spacer line

Nou dat schrikken zal wel meevallen hoor.......ik schrik niet zo snel.....ben nogal wat gewend !!
Vwb het aanmelden zal dit niet meevallen want ik heb geen computer bij me,maar onverwachte dingen zijn altijd leuk.
De Mw ( zoals jij ze noemt) vindt het ook leuk als je langs zou komen en doet je nu de groeten terug. Emoticon: Bye bye

Ja ik kan me nu, na je uitleg, iets voorstellen wat je met tsunami bedoelt.
Tegen de tijd dat we gaan moet je maar even je tel. nummer aan mij doorgeven op mijn prive email adres, dan bel ik je als we daar zijn waarmee je dan meteen mijn nummer hebt. Je kunt dan bellen als je langs wilt komen. Of heb je misschien een ander idee ?
Mijn email is: janpRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.home.nl

Eea gaat echter nog 10 weken duren. Ik kan ( weer) niet wachten tot het zover is.
Inmiddels ben ik weer volop bezig mezelf te orienteren en leuke plaatsen aan het zoeken die wij willen gaan zien.
Ik bedoel hiermee niet de vele tempels op het eiland want die heb ik onderhand wel gezien.
Wij vinden het leuker om onder de bevolking te zijn waar we, vinden wij, veel meer te zien is.
Misschien heb jij nog ideetjes ??
Laat het me horen.

Overigens vond ik je antwoord hierboven wel heel erg snel gegeven. Het is daar toch midden in de nacht ! Moet jij niet slapen ??..............of...............tsunami ?????

groetjes van mij en de Mw
JP Emoticon: Bye bye

janp013
User
spacer line

Overigens is de MW ook heel erg benieuwd om je ( en Tsumi) te ontmoeten !!!

Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party!

paulana
User
spacer line

Nee JP het is hier nu 16.45 en de middagslaapjes-tijd heb ik al zo,n 55 jaar achter mij
Overigens alles zo open en bloot op het internet zetten...ik heb mijn email adres weggehaald, gegronde reden, kreeg dreigmails na mijn compliment aan de 2 beheerders,maar het compliment is nog steeds van kracht, ook als ik fout zit, zoals vorige week, ook beheerders zijn net echte mensen, heffen un ban dan weer op, zodat ik kon antwoorden, kijk dat vind ik toppie, niet mokken maar gewoon doen.
Ik zal eens in mijn balibijbel kijken voor ideetjes en die mail ik je prive dan toe, want dit is eigenlijk ook niet de bedoeling van Jeroen, wat ik me ook weer kan voorstellen, jeetje wat ben ik toch een zeikerd he? maar dit forum moet gewoon leuk blijven, en niet voor prive-doeleinden gebruikt worden, dan wordt het een zootje. ga nu eten maken voor Tsumi de honden kater en mezelf, en stuur je vanavond mijn mailadres

groet aan Mw van mij en Tsumi

JP , ik mailde je, prive Emoticon: Party!

Om Swastiastu

elsbeth
User
spacer line

Nooit geweten dat Berliners geen Duitsers zijn?? Een echte Duitser een M? Leg uit, wat bedoel je? Laten we hopen dat het anders ligt dan ik denk..

Pamelabak
User
spacer line

Nooit geweten dat Berliners geen Duitsers zijn?? Een echte Duitser een M? Leg uit, wat bedoel je? Laten we hopen dat het anders ligt dan ik denk..

Ik hoop ook dat het anders ligt dan ik denk!

paulana
User
spacer line

Dat hoop ik ook voor jullie Pamelabak, en Elsbeth,ik heb het JP uitgelegd in een prive-mail naar hem toe...

Om Swastiastu

elsbeth
User
spacer line

Paulana, je schrijft hier: voor een echte Duitser heb ik een naam die begint met M.
Er is weinig fantasie voor nodig om te bedenken wat je daarmee bedoelt. Ik neem aan dat je mof bedoelt. Jij kunt nu zeggen of het anders ligt dan Pamela en ik denken of niet.
Als je dingen op een openbaar forum post, kun je ook verwachten dat dit reacties oproept. Ik vind het een beetje flauw dat je je alleen reageert met de opmerking dat je het aan JP hebt uitgelegd in een privemail. Dus ik ben benieuwd: ligt het anders dan wij dachten?

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

4 verschillende definities van M =mof

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

paulana
User
spacer line

Op 23-08-2010 11:16 schreef elsbeth:
Paulana, je schrijft hier: voor een echte Duitser heb ik een naam die begint met M.
Er is weinig fantasie voor nodig om te bedenken wat je daarmee bedoelt. Ik neem aan dat je mof bedoelt. Jij kunt nu zeggen of het anders ligt dan Pamela en ik denken of niet.
Als je dingen op een openbaar forum post, kun je ook verwachten dat dit reacties oproept. Ik vind het een beetje flauw dat je je alleen reageert met de opmerking dat je het aan JP hebt uitgelegd in een privemail. Dus ik ben benieuwd: ligt het anders dan wij dachten?

ja je denkt alweer verkeerd over mij Elsbeth, met een echte Duitser, bedoel ik kanzler Merkel
een man-vrouw voor ons. jammer dat je zo weinig fantasie hebt,en dit ook nog naar
buiten toe gaat ventileren.

Om Swastiastu

janp013
User
spacer line

tsjonge.....tsjonge.......tsjonge
Wat kunnen jullie zeiken zeg......Het lijkt wel dat jullie heel de dag op het forum zitten om elkaar een beetje af te zeiken.
Het is nu al de zoveelste keer dat ik iets op een forum plaats en dat na enige tijd het onderwerp waar t over gaat helemaal veranderd ! En weet je waarom...................................
Waarschijnlijk omdat er een aantal mensen zijn die menen dat ze alleen maar commentaar moeten hebben op anderen.
Als je iets positiefs te melden hebt doe dat dan, maar als je alleen maar wilt zeiken over anderen doe dat dan ergens anders ( misschien is de pisbak een idee).

ZO DAT LUCHT OP !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

met de hartelijke groeten janp013

paulana
User
spacer line

Trouwens Elsbeth, kan die toon iets matiger? ik geef antwoord en dat moet voldoende zijn. Ik reageer ook niet op een dergelijke manier naar jou, of naar jouw postings.
Dit heeft met flauw niets te maken, wij mogen die Merkel niet, maar dit is dacht ik een topic naar mijn gebruikersnaam, en niet over politiek.

en met toon matigen bedoel ik : je kunt nu zeggen.....
ik sta niet voor de rechtbank, verantwoording over mijn postings leg ik ,als het nodig is af ,bij JEROEN, de beheerder van dit forum en niet bij jou Elsbeth en daar moet je het mee doen.

Om Swastiastu

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

On 23-08-2010 14:36 janp013 wrote: Als je iets positiefs te melden hebt doe dat dan, maar als je alleen maar wilt zeiken over anderen doe dat dan ergens anders ( misschien is de pisbak een idee).

Ik geloof niet dat dhr. janp013 bepaalt wat er hier moet worden gemeld. Als alles alleen maar positief zou zijn, dan wordt het een jammerlijk irriterend forum met allemaal rozegeur en maneschijn. Het is momenteel feitelijk veel te netjes. Ik mis figuren als Jantje die toch lekker de knuppel in het hoenderhok kunnen gooien. Kritiekloosheid is er al genoeg in dit land, de reden voor stagnatie van economische vooruitgang. Moet ook van de kant van NL nog eens kritiekloze bullshit komen?
En het onderonsje tussen Elsbeth en Paulana moet toch kunnen.

janp013
User
spacer line

Nee....natuurlijk ben ik niet diegene die bepaald wat hier gemeld (moet) word, meneer yogya-bali.
Maar naar mijn mening is hetgene dat hier gebeurd niet de bedoeling van deze site.
Ik bedoel hiermede dat ik al verschillende keren een legitieme vraag op dit forum stelde.
Wat er vervolgens gebeurde was dat er mensen zijn die menen dat ze hun mening over iets moeten geven, waardoor er erg snel van het onderwerp wordt afgeweken.
Ik vraag geen meningen dus geef die dan niet !!
Ga maar eens na wat er van diverse mensen de onderwerpen zijn en ga vervolgens maar eens kijken wat een kletspraat er vervolgens ontstaat.

Ja..........meneer yogya Bali ook u bent zo'n figuur !!!!! Kijk maar eens hierboven.....neem maar eens in u op waar het onderwerp over gaat en kijk maar eens welk antwoord ( en uw mening) u meent te moeten geven !!!
Je mag dan wel kritisch lijken maar probeer het ook te zijn enne............................................. VERBETER DE WERELD, BEGIN BIJ JEZELF !!!!!!!!

ZO........WEER EEN PAK VAN MIJN HART

groetjes !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Ohohoh, er is weer een londho op z'n tenen getrapt. Het topic is "Bericht voor Paulana". Vervolgens mag er dus verder niemand reageren? Stuur dan een SMS of email naar Paulana. Op en forum mag een ieder reageren (binnen de door de moderators gestelde regels) en is niet bestemd voor duo-gedoe maar voor multi-gedoe.
En als u niet tegen de mening van anderen kan, dan weet u niet wat de betekenis van een discussieforum is. Zoek maar op in de Van Dale.

elsbeth
User
spacer line

Volgens mij is het heel simpel, Paulana. Als jij iets totaal anders bedoelt dan wij denken en jou naar je bedoeling vragen, dan is het toch simpel om te zeggen: zus en zo had ik het bedoeld. Je wilt het blijkbaar zelf onduidelijk houden door te reageren dat je het in een privemail aan een ander hebt uitgelegd. Je zal er wel een reden voor hebben om het niet meteen uit te leggen en natuurlijk ben je aan mij geen verantwoording schuldig.
Maar het lijkt me een beetje onzinnig dat ik mij niet in dit topic mag mengen. Houd het
dan gewoon helemaal privé, ook best. We hebben allemaal onze gevoeligheden en het staat ons allen vrij die te uiten. Excuses als (dat) ik je verkeerd heb ingeschat.

paulana
User
spacer line

Excuses aanvaard Elsbeth, maar als ik zou bedoelen , wat jullie suggeren, zou ik mijn grote schoonfamilie onrecht doen, en je kunt niet alle Duitsers of andere nationaliteiten
over 1 kam scheren, maar als je het topic gelezen hebt, daaronder staat: ik stuur je prive
mijn email-adres, want en dat vond jij heel verstandig, ik had het uit mijn profiel weggehaald, remember? je mag je er natuurlijk inmengen, als je weet waarover het gaat, maar die suggestieve posting komt-kwam wel in het verkeerde keelgat! en niet alleen bij mij Elsbeth. In ieder geval weet iedereen op het forum nu, hoe wij over die Mekker-Merkel denken, en dat is misschien niet verkeerd, maar heeft met de naam waaronder het topic was geplaatst niets te maken.

Om Swastiastu

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

77,761,485 topic views - 235,525 posts - 13,700 topics - 26,444 members - last post @ 16-12-2019 09:20 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

126,869,184 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com