indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

maaike
User
spacer line

Hallo,

Ik wil zo snel mogelijk een reis boeken via DJOSER een 32-daagse reis naar bali, lambok, java en sumatra. Heeft iemand ervaring met reisorganisatie DJOSER?
En hoe zijn deze eilanden in Maart?
Ik ben nog nooit in Indonesie geweest en de reisorganisatie (compleet georganisserde reis) is me ook onbekend.
Alle info is dus welkom!!!!
Groetjes Maaike

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Je wil zo snel mogelijk boeken, maar weet nog niets? Lijkt me een behoorlijke tegenspraak.

Ik zou je eerst oriŽnteren voordat je iets gaat boeken. Helaas kan ik je niet helpen v.w.b. reisorganisaties. Ik heb altijd een los ticket.

Yerun

caroline
User
spacer line

Ik sluit me volledig bij Yerun aan. En vind 32 dagen voor 4 eilanden een beetje veel van het goede, er is zoveel te zien en te doen op elk van de eilanden. Ik raad je aan om je eerst even te orienteren alvorens te boeken. Ik neem aan dat je ook graag vakantie wilt vieren en niet alleen maar wilt reizen......Tegenwoordig koop ik alleen nog losse tickets maar heb van een paar jaar geleden goede ervaringen met Shinta Travel. Succes ! Caroline

diederick
User
User icon of diederick
spacer line

Persoonlijk heb ik geen ervaringen met Djoser, maar weet uit berichten van vrienden en kennissen dat dit een zeer goede reisorganisatie is. Als je niet op de bonnefooi wilt reizen, lijkt me dit een aardig alternatief.

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Ik heb je reeds om 21.30 u een mailtje gezonden. Emoticon: Yes!
Umberto

mali2004
User
spacer line

Hallo Maaike,
Wij zijn dit jaar voor de 4e keer naar Indo geweest.
Zie www.vcmoos.nl, daar vindt je een beknopt verslag en foto's.
Daar vindt je ook de link naar een Bali site die erg goed is.
Ongeorganiseerd is heel goed te doen.
Hotels, vervoer, binnelandse vluchten alles heel erg gemakkelijk te regelen. De mesnen zijn super vriendelijk en het land geweldig.
Maar ongeorgainseerd betekend wel dat je veel zelf moet doen.
Wij hebben de laatste keer in die dikke 30 dagen Sumatra, Sulawesi en Java bereisd en dat was veel van het goede.
Ongeorgainseerd heeft als grote voordeel dat je sowieso een stuk goedkoper uit bent.
We zijn naar andere landen wel eens georganiseerd geweest.
Djoser ken ik alleen van horen zeggen. Mensen die ik er over hoor zijn best tevreden. Djoser staat niet bekend als de meest avontuurlijke organisatie. Baobab is bijvoorbeeld avontuurlijker maar over het algemeen zal het niet zoveel uitmaken. In detail zullen de programma's zich wat ontlopen.
Maart is volgens mij wel ok. Misschien dat noord Sumatra dan nog wat regenachtig is maar zelfs dat is in maart te doen.
Zoek goed uit wat je wilt zien want er is toch een groot verschil tussen de eilanden. Op onze site staan zelfs namen van goede gidsen als je toch wat meer moed zou hebben en de resi zelfstandig wilt boeken.
Als je vragen hebt ga naar www.vcmoos en stel ze in de kaakbox of stuur via die site een mailtje en we proberen te antwoorden.
Have fun.

Albert H
User
User icon of Albert H
spacer line

Zoals de vorige schrijf(st)er al schreef is ongeorganiseerd heel goed te doen. Wij reizen al een kleine 20 jaar ongeorganiseerd, soms 2 maal per jaar, de wereld rond. Waarvan zo'n 10 maal IndonesiŽ.Je kunt je eigen tijd plannen. Je hoeft niet altijd en elke dag achter die hele meute aan te sjokken en naar plaatsen te gaan waar je eigenlijk niet heen wilt. Onderweg moeten organiseren gaat bij ons eigenlijk al vanzelf en al ga je voor de eerste maal ongeorganisseerd, het is zeker voor IndonesiŽ heel goed te doen.
Er zijn altijd wel mensen die behulpzaam willen zijn. Succes

idbrj
User
spacer line

Maaike,

Toen wij voor het eerst naar Indonesie gingen zijn wij georganiseerd gegaan. Djoser was de reisorganisatie. Ook wij bezochten Sumatra, Java, Bali, Lombok. Djoser is een goede organisatie.

Jan B

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

61,660,685 topic views - 228,207 posts - 13,630 topics - 19,467 members - last post @ 23-09-2018 20:31 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2018
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

105,747,419 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com