indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Gezocht & Aangeboden > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

lunabali
User
spacer line

per november/december zoek ik voor een lieve PEMBANTU/NANNY een baan in de omgeving van NUSA DUA of JIMBARAN bij eveneens lieve mensen!

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Is dit dezelfde lieve Pembantu die U niet zo ziet zitten en graag aanbeveelt bij een ander?

Beetje raar dat U 2 topics plaatst.

It's only kinky the first time.

lunabali
User
spacer line

het vervelende van forums is altijd dat er mensen zijn die altijd ergens iets achter zoeken, danwel een opmerking plaatsen die NIETS met het verzoek/vraag/opmerking te maken hebben. dat blijft jammer.

IK ZOEK EEN PEMBANTU VOOR MIJZELF IN SEMINYAK!!

IK KEN IEMAND DIE WERK ZOEKT IN OMGEVING NUSA DUA of JIMBARA!!

exact welk gedeelte is er zo raar aan deze 2 topics??

lunabali
User
spacer line

en dan; " ... lieve pembantu die ik niet zo zie zitten ..." uit welke tekst maakt u dat op?

eerst goed lezen en dan pas concluderen is mijn advies, of wellicht een leesbril kan ook al helpen

bambang
User
spacer line

Op 15-08-2010 10:02 schreef lunabali:
het vervelende van forums is altijd dat er mensen zijn die altijd ergens iets achter zoeken, danwel een opmerking plaatsen die NIETS met het verzoek/vraag/opmerking te maken hebben. dat blijft jammer.

IK ZOEK EEN PEMBANTU VOOR MIJZELF IN SEMINYAK!!

IK KEN IEMAND DIE WERK ZOEKT IN OMGEVING NUSA DUA of JIMBARA!!

exact welk gedeelte is er zo raar aan deze 2 topics??

U kent uw eigen situatie het beste. De forumlezers lezen een zeer summiere tekst waardoor de link niet gelegd kan worden dat u werk voor iemand zoekt die u persoonlijk kent. Deze persoon is niet uw pembantu.
U hebt de situatie nu verduidelijkt.

ardianto
User
User icon of ardianto
spacer line

On 15-08-2010 12:22 tidak basa basi wrote:

[quote removed]

Ik krijg het idee dat Oyibo hier is aangenomen om nieuwe leden weg te jagen, waarschijnlijk om dat ze bang zijn dat anders de server overbelast raakt....

En weet je waarom de server overbelast raakt? Omdat zoveel mensen dit voortreffelijke forum bezoeken. Emoticon: Yes!

Quiz: Noem 3 westerse landen waar Islam succesvol is ge´ntegreerd. Oke, noem er eentje dan

swat17
User
spacer line

Ik zoek nog een bantu. Voor in jimbaran. Vlak bij de universiteit.
Kan je me meer gegevens sturen aub?

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

79,858,696 topic views - 236,805 posts - 13,710 topics - 28,665 members - last post @ 28-02-2020 12:46 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

130,302,050 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com