indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (1 reaction)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

verplaats naar de juiste topic Emoticon: Blush

bisa dicek of makemyday .

dangdude03
User
User icon of dangdude03
spacer line

Verschillende vrouwtjesapen op het Indonesische eiland Borneo worden seksueel misbruikt door mensen. Dit vertelden verschillende natuurbeschermers tijdens een bijeenkomst. Een bewijs voor het misbruik ligt in het abnormale gedrag van een orang-oetan die terugkwam in een rehabilitatiecentrum.

Volgens de natuurbeschermers worden de apen misbruikt in bordelen in illegale nederzettingen van houtkappers. Daar worden de dieren gedrogeerd, waarna ze seksueel misbruikt worden. Hoeveel dieren dit lot al hebben ondergaan is niet duidelijk. Ook het Wereldnatuurfonds en een Britse journalist bevestigen het misbruik.

Op Borneo leven nu nog 39.000 orang-oetans. Om de dieren te kunnen helpen is het volgens het Wereldnatuurfonds noodzakelijk om 18 miljoen hectare regenwoud van het eiland tot internationaal natuurreservaat uit te roepen. De 21 huidige nationale parken moeten door uitbreiding met elkaar verbonden worden. En ook is een betere bewaking nodig van de parken.

bron: het nieuwsblad

ach! wat een lief aapie!

debbie2011
User
spacer line

Op 14-08-2010 15:07 schreef lijsbeth2:
Maar het is toch algemeen bekent dat indonesiŽrs minder emotie tonen (vooral niet) en in "rare"situaties snel lachen om zich een houding te geven. Bovendien hebben velen last van de loslopende honden. Over die motorrijder.... Zo heb je hier in nederland ook zinloos geweld waar vrij veel mensen bij blijven kijken (zeg maar bijna iedereen) zonder wat te doen. Ik begrijp de frustratie maar het is ook iets wat in een cultuur zit.

Cultuur mag echter nooit een excuus zijn voor dierenleed of welk leed dan ook! Zo ook met tradities!

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Weten mensen hoe het komt dat er hier geen zeemeeuwen vliegen en totaal er niet zijn hoe kan dat en hoe komt dat..... Emoticon: Confused
Ja het warmte klimaat is dat de reden alleen ???
Terwijl hier vissers genoeg zijn en voedsel voor die beesten genoeg voor het oppikken, zou je zeggen. Emoticon: Yawn

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

spacer line  

Omdat, beste Ziel, die gevleugelde vrinden weten dat de vis "lood"zwaar is van de kwik en ze:
1) neerstorten
2) indien 1) niet van toepassing, ze een snelle dood sterven.

Et voila. Geen meeuwen. Emoticon: Bye bye

Ach ja

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

On 26-01-2018 17:13 jakarta-snacks wrote:
Omdat, beste Ziel, die gevleugelde vrinden weten dat de vis "lood"zwaar is van de kwik en ze:
1) neerstorten

Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud
Ziel in onze jeugdjaren hadden wij het legendarische renpaard Quicksilver S. Emoticon: Yes!
Nu komt Jak met kwikzilver M. op de proppen. Emoticon: Laugh out loud

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

In onze jeugd jaren gingen we salamanders vangen en meestal had je alleen de staart in handen.
kikker kopjes uit de sloten halen en bij je thuis in de regenton gooien.

Maar die beestjes zullen ook wel verdwenen zijn nu de mensheid zo erg gegroeid is, dat we zelfs in 2050 niet genoeg voedsel meer hebben.
Nu eens van de linker kant waar die waarschuwing vandaan komen.... Emoticon: Smile Emoticon: Devil
http://www.volkskrant.nl/voedselzaak

spacer line  

Op 26-01-2018 17:44 schreef Malam:

[quote verwijderd]

Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud
Ziel in onze jeugdjaren hadden wij het legendarische renpaard Quicksilver S. Emoticon: Yes!
Nu komt Jak met kwikzilver M. op de proppen. Emoticon: Laugh out loud

Hoor ik kwikzliver??? Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud

Ach ja

spacer line  

Op 28-01-2018 04:12 schreef zieleffe:
In onze jeugd jaren gingen we salamanders vangen en meestal had je alleen de staart in handen.
kikker kopjes uit de sloten halen en bij je thuis in de regenton gooien.

Maar die beestjes zullen ook wel verdwenen zijn nu de mensheid zo erg gegroeid is, dat we zelfs in 2050 niet genoeg voedsel meer hebben.
Nu eens van de linker kant waar die waarschuwing vandaan komen.... Emoticon: Smile Emoticon: Devil
http://www.volkskrant.nl/voedselzaak

Klik om het oorspronkelijke plaatje te bekijken

Ik heb die link gezien, Ziel. Zat een erg interessant infotainment ding bij die t op de phone nog doet ook (!).
Zorgelijk, zeer zorgelijk.

Daarom kom ik weer uit op mijn ding... Het enige wat de wereld kan redden is (koude) kernfusie. Filosofisch? Nee.
Ongelimiteerde energie, zeer waarschijnlijk spotgoedkoop (maar dat zulen overheden wel verkloten) en geen aanslag op milieu.

Maar dan t volgende punt... bevolkingsgroei zal zeer waarschijnlijk toe blijven nemen, ondanks voldoende voedsel.

Ach ja

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Ja vooral in de Aziatische en Afrikaanse landen daar weten ze niet van ophouden om kinderen te krijgen.
Dat is hun pensioen om als ze oud zijn dat hun kinderen hen voeden.
Zolang je daar geen einde aan kan maken, dan blijven ze straks alleen over en is het blanke ras uitgestorven om hen te voeden
Zie zuid Afrika de witte ras willen ze uitroeien, stiekem zodat de wereld er geen aandacht aan schenkt Emoticon: Stupid
Hebben ze gelijk hun zin in EUROPA hé Malam..... Emoticon: Yeah right! Emoticon: Bye bye

spacer line  

Ho Ho, over Europa mag niks meer gezegd worden, he.. Emoticon: Wink
Terug naar dieren in Indo. Over het algemeen: Erbarmelijk. Walgelijk. Walgelijk hoe "men" over het algemeen met dieren omgaat. Respectloos.
Ik wil geen plaatjes of filmpjes zien, want ga over mn nek.

Ach ja

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Neen Jack zal je besparen iets moet toch geheim blijven.... Emoticon: Sadley
Ja mag wel alles eten maar niet alles weten..... Emoticon: Confused

Ik plaats het maar hier, tenslotte horen we ook bij een soort ras, die dierlijke verschijnselen kennen. Emoticon: Devil
Vandaag om rond 6 uur maan verduistering en volle maan in een maand, 2 januari was het ook volle maan. Emoticon: Shiny
Hier hebben ze dat natuur verschijnsel als mysterieus gevonden, of vinden ze dat nog en het heeft bij sommige mensen iets een betekenis hebben.... Emoticon: Yeah right! .

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Je blijf lachen met de mensen hier de bediendes die dit maan verduistering niets van snappen.
Ik zei , ze keken naar de TV, het staat aan en zag dat vele mensen in de moskee gingen bidden en ik zei tegen hen, de maan valt niet op de aarde hoor, je hoef niet bang te zijn, bidden helpt de bumi niet en bulan komt wel terug hoor.... Emoticon: Party! Emoticon: Party!

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Hou op schei uit, je kan geen krant bekijken of het staat helemaal vol van dit verschijnsel. Emoticon: Yes!
Super blue blood moon noemen ze het, het is net kleuterklas waar een handjevol lollies en zuurstokken naar binnen wordt gegooid. Emoticon: Laugh out loud

spacer line  

Hoewel ik erg geinteresseerd ben in astronomie en dit soort fratsen, heb ik nog geen seconde gekeken naar de rode maan. Toch wel beetje jammer. Enne... Was ie wel te zien in donker Jakarta... 's Avonds branden de vreugde vuren van de afvalhopen en is er wat "mist".

Ach ja

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

60,605,764 topic views - 227,673 posts - 13,619 topics - 19,316 members - last post @ 21-08-2018 15:28 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2018
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

104,172,623 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com