indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Andere praat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

robke
User
spacer line

Hallo allemaal,
Ik ben al een tijdje op zoek in Bali naar een officiele computer dealer. Dus een winkel waar orginele computers van HP/ Compaq, Asus ect ect worden verkocht. Dus geen Rimo in Denpasar.
Mijn intresse gaat uit naar Desktop en geen laptops.
Is er misschien iemand die mij wat adresjes zou kunnen geven

paulana
User
spacer line

Begane grond Carrefour, daar is een computer-zaak als ik me niet vergis Emoticon: Party!

Om Swastiastu

robke
User
spacer line

Dank je Paulana,
Maar ik denk dat je die Mac / Apple shop shop bedoeld op de eerste verdieping. Zij hebben geen computers, alleen toebehoren en Ipod's
Maar in ieder geval bedankt voor je reactie

paulana
User
spacer line

Oh, is dat zo? dat wist ik niet sorry,sorry,sorry en Carrefour zelf heeft laptops en Hypermarkt ook, maar mijn man zegt net in de Galeria, boven de tijdschriften-shop

Suc6 Emoticon: Party! Emoticon: Party!

Om Swastiastu

guna2
User
User icon of guna2
spacer line

Een Apple Authorized Reseller die geen computers verkoopt? Daarvoor moet je op Bali zijn.

robke
User
spacer line

Ja Guna....
Alleen kunnen zij Apple leveren, ...natuurlijk ook een computer, maar dat is niet wat ik zoek. Gewoon een orginele HP of Asus....fris uit de door met officiele papieren.

BTW...Paulana...Is de Galeria niet in de bocht van de By-pass??

paulana
User
spacer line

Jaaaa Guna2, het is niet te geloven, de tijd staat stil hier in de wildernis, maar de tamtam werkt nog wel goed( binnen een straal van pakkum beet 5m) en de dorpsgek die het (oude nieuws) omroept, maar goed dat jij voor de geciviliseerde stad Yogja gekozen hebt, en niet voor de jungle, hoewel dit heeft ook zijn charme, gelukkig hebben we BVN en kon ik net de inhuldiging van Bouterse zien, waar de heer Jacobi ambassadeur van NL aldaar, aanwezig was.bbbrrr Emoticon: Angry :

Om Swastiastu

paulana
User
spacer line

Ja Robke, daar is de Galeria, er is ook een Galeria in Nusa Dua, wellicht hebben die iets meer keus. Je weet maar nooit

Om Swastiastu

guna2
User
User icon of guna2
spacer line

Ge het gelèk, Robke, des moar niks, zonne Mek.

robke
User
spacer line

Een prachtig apparaat, maar ben nu éénmaal opgegroeid met Windows en heb de nodige rand apparatuur. Zo'n Apple is niet aan mij besteed...en ook nog eens schreeuwend duur.

In Galeria ben ik inderdaad geweest maar heb alleen wéér zo'n Apple shop gezien en een Sony Winkel. Ook zij konden mij niet verder helpen.

Er moet toch wel ergens een winkel zijn op Bali waar ze nieuwe desktops verkopen....misschien dat iemand weet of ze In Centro iets hebben

guna2
User
User icon of guna2
spacer line

Een Mac is niet duur, vrijwel alle randapparatuur draait onder Mac OSX, en bovendien kun je er ook Windows (en Linux) op installeren. Natively onder Bootcamp (gratis), in virtuele omgeving onder VirtualBox (gratis), Parallels en VMWare.

Bokito
User
User icon of Bokito
spacer line

Je kan proberen in discovery mall(kuta).Als je de hoofdingang neemt dan moet je de linker vleugel pakken.Daar zat een computer zaak met de naam fast & cheap maar of hij nog bestaat weet ik niet messchien al bankrut.

Shalom

spacer line  

PC Max filaal die WEL Mac's e.d. verkoopt vind je op Jl. Imam Bonjol in Denpasar, vlakbij de grote Honda (auto) dealer.

De officiele DELL - voor zowel lap als desktops - dealer vind je op Jl. Gatso Subroto Barat.

De officiele ASUS dealer / agent - ook voor lap en desktops - voor Bali vind je op Jl. Tukad Barito.

If you have nothing to loose, you can risk everything

spacer line  

Voor Compaq / HP laptop en desktop computers kun je terecht bij de Fa. Istidata op Jl. Teuku Umar, vlakbij het oude kantoor van ABN Amro / nu RBS.

If you have nothing to loose, you can risk everything

robke
User
spacer line

Dank je wel Amed, Hier heb ik wat aan. Ik ga morgen maar eens op pad om polshoogte te nemen.
Ik laat het weten hoe het afloopt.

poepoetan
User
spacer line

Hier zo maar een aardige configuratie:

[url]store.apple.com/id/cart[/url]

poepoetan
User
spacer line

[quote] On 13-08-2010 17:46 poepoetan wrote:
Hier zo maar een aardige configuratie:
[url]store.apple.com/id/cart[/url]

LINK- functie werkt niet.

robke
User
spacer line

De Firma Istidata gevonden in Denpasar, maar helaas gesloten door de toch al vele feestdagen. Op de weg terug richting huis zat iets verder op de winkel Fast Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile. Cheap. ( waar Bokito het over had).
Ik denk een nieuwe of andere winkel van hen. Hier ben ik meer te weten gekomen en doordat het personeel goed Engels praat kan ik hier wel wat mee.
Hier is het mogelijk om vanaf fabriek je gewenste computer te bestellen. Ze hebben merken zoals HP, Asus, Acer....
Woensdag kan ik daar mijn bestelling doen......als de prijs goed is.

wordt vervolgd.

guna2
User
User icon of guna2
spacer line

On 16-08-2010 02:23 robke wrote: Hier is het mogelijk om vanaf fabriek je gewenste computer te bestellen. Ze hebben merken zoals HP, Asus, Acer....

Als je toch onverbeterlijk bent, raad ik je aan om even op Bhinneka te kijken om de mogelijkheden en prijzen te vergelijken. Bhinneka verstuurt ook barang, maar is volgens mij niet echt de goedkoopste. Maar wel geschikt voor een vergelijkend onderzoekje.

robke
User
spacer line

Dank je wel Guna,

Zoals je eerder al zei...een Apple is mooi en ook geweldig. Alleen ik gebruik geen grafische dingen en daarom misschien ook niet aan mij besteed. Ik houd van muziek downloaden en bewerken en ook programma uit proberen. Ik denk...denk dat een Apple daar te duur en ongeschikt voor is. Ik kan het natuurlijk helemaal mis hebben want heb nog nooit met een Apple gewerkt.

Maar in ieder geval dank voor je prognose en je hulp

wordt vervolgd

guna2
User
User icon of guna2
spacer line

Ongeschikt in ieder geval niet, Robke. Bovendien kun je er Windows op runnen. Speel er eens mee, zou ik zeggen. Dat kan geen kwaad.

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Ben op het ogenblik in Pontianak. Wat ze daar hebben.....te gek: rechtstreeks uit Maleisie of Batam. Zelfs eergisteren in Sintang in de binnenlanden van Kalimantan Barat alles verkrijgbaar. Bij degene bij wie ik op bezoek ging.....je raadt het al: Apple.
Ja, wat wil je.....waar de Chinezen zitten is alles verkrijgbaar. Daarmee moet de Balinees het afleggen tegen de Dayak klaarblijkelijk. Te weinig Chinezen op Bali??
Succes Robke, maar voor de juiste electronica aankoop ben je blijkbaar makkelijker af in de steden op de grotere eilanden. Zie Guna2´s aanbod.

charles
User
spacer line

Laptop kopen in Indonesie,
Kan iemand mij vertellen wat een laptop kost in Indonesie?ik wil er Photoshop Cs5 en CorelDraw X5 opdraaien.
Bijvoorbaat mijn dank
charles

guna2
User
User icon of guna2
spacer line

Charles, zie mijn link naar Bhinneka hierboven. Daarnaast jakartanotebook. En natuurlijk Mac (daar kun je ook Photoshop en Coreldraw op draaien).

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

76,240,767 topic views - 234,423 posts - 13,692 topics - 25,271 members - last post @ 22-10-2019 18:33 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

124,716,315 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com