indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Java > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Trea1
User
spacer line

hoi allemaal,
volgend jaar (half juli- half augustus) ga ik met mijn gezin, 2 volw en 4 kids (20,18,16,16 jr) voor 4 weken naar indonesie en wel ws 2 weken java en 2 weken bali.
We willen eigenlijk wel voor onze reis alles verder vastleggen en niet op de bonne fooi gaan want dit schijnt toch in het hoogseizoen veel moeilijker te zijn.
Java
We willen beginnen in Jakarta en dan 10 - 14 dagen later met de boot naar bali
Wat is voor ons het beste om te doen, voor de hele reis op Java een vaste auto met chauffeur boeken of moeten het via een reisburaeu boeken.
we zaten zelf te denken om in ieder geval, Jarkarta Bogor, Bandung, pandangaran( delta Gecko lodge),Yogyakarta,bromo.
Ik zoek eigenlijk wat meer info en tips hoe ik deze vakantie het beste kan indelen, de overnachtingen hoeven niet in grote hotels te zijn maar er moeten wel goede kamers zijn met airco en eigen badkamer, het liefst in de vorm van een luxe guesthouse of klein hotel.
Bali
Op bali willen wij oa gaan duiken, bij lovina willen we ws overnachten op Sawah lovina of adirama beach hotel, in Amed zitten we te denken aan Kembali Beach Bungalows of Bayu Cottages, ik ben erg benieuwd naar verhalen van mensen die er zijn geweest.
Maar we willen natuurlijk ook wel wat zien op bali, dus willen daar in ieder geval tochten gaan maken met een auto en chauffeur, en dan als uitval basis lovina en amed.
de laatste paar dagen voordat we weer terugvliegen willen we in een hotel in Kuta zitten, dit ook voor onze kinderen die daar daar evt uit kunnen gaan.
Nu heb ik begrepen dat de Ramadan volgend volgend start op 1 aug. maar hoop dat we daar op bali minder last van hebben.
We hebben er natuurlijk heel veel zin in, dus kom maar op met jullie verhalen en adviezen

groetjes en alvast bedankt Trea

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

77,066,962 topic views - 235,022 posts - 13,697 topics - 25,776 members - last post @ 19-11-2019 15:47 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

125,882,327 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com