indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (4 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

guusje
User
spacer line

Wij zijn een gezin, m/v/kids 10/13 jr. wij houden niet van massa-toersime. eigenlijk zijn we op zoek naar een huis in een (klein) dorpje als uitvalsbasis. als daar een familie bijhoort die ons een beetje kan verzorgen, vervoeren, wegwijs maken en als er een zwembad(je) bij is zou dat fijn zijn. niet in een bungalowpark, maar het liefst tussen lokale bewoners in een sober en comfortabel huis. wie (her)kent dit en heeft de gouden tip? laatste 3 weken augustus 2005

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Wil je wel zeker naar Bali?

Richy
User
User icon of Richy
spacer line

Hahaha zo lekker tegenstrijdig... niet houden van massatourisme en toch naar Bali willen... dan zou ik toch maar het noorden van Bali willen aanraden... maar een balikenner ben ik niet Emoticon: Yes!

"Veel mensen hebben een te hoge dunk van wat ze niet zijn, en een te geringe dunk van wat ze wel zijn".

maurits
User
User icon of maurits
spacer line

Beste Guusje,

Zoals Richy het stelt is het natuurlijk ook weer niet, maar denkend aan geen massa-bestemming en geen resort word het al wel moeilijker. Ik heb hier een lijstje met villa's die je kan huren over Bali. Ze zijn ook op internet te vinden...

Villa Sangkih www.indovillas.com
Villa Isabella (Ubud)
Villa Anyar (Kerobokan)
Villa Puri Jasa (Kerobokan)
Villa Puri Canti (Kerobokan)
Villa Baliana (Seminyak, druk, massa)
Villa Ele Bianca (Uluwatu)
Villa Imogiri (Ubud)

Verder kan ik dan ook wel Nusa Lembongan enigszins aanbevelen, dit temeer omdat er eigenlijk alleen maar rust, natuur en schoonheid is, en vrij rustig.

Verder is er nog Candi Dasa, wat een vrij rustig gebied is

Misschien een echte aanrader dan is Menjangan ten noord westen van Bali.

Als ik nog van dienst kan zijn, laat het me weten

Groetjes Maurits

Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Palasari ook rustig ligt boven Negara en
Tuka Dalung Kuta
Mail me maar op hagen763Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.planet.nl
Umberto Emoticon: Yawn

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Halen en brengen geen probleem
www.huizenbali.com
Vraag naar Marcel Hamilton Emoticon: Worship

joost
User
spacer line

Guusje,

Ik heb wel een goed adres in Bondowoso (oost-Java).
Geen toerisme. Bij lokale mensen. Moeder spreekt Nederlands.
Heel goed eten. Ken ze al 10 jaar.
Wil je meer weten maill je maar
bonnecaroRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.zeelandnet.nl

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

En toen had ik er ook een. Emoticon: Sadley Kijk en vergelijk www.dewisritravel.nl
Geheimpje Emoticon: Angry Ik weet dat het een héél goed travelbureau is Emoticon: Bye bye Vandaag nog gehoord. Emoticon: Shut up!
Umberto

spacer line  

Het massa-toerisme op bali is al lang verleden tijd of/wel is nog nooit zo hevig geweest als het bekende Spanje...maargoed ook anders was ik daar nooit beland !!!
Verder leef /woon ik wel buiten dat gebeuren! ( geen toerist te zien bij mijn )maar maak wel vaak een stop op legian/kuta...het is niet overdreven vol! maar eerder lekker rustig, je zult elkaar niet voor de voeten lopen!

M-Solo.

Live life to the max.......

Candi-Hans
User
spacer line

Een huisje zoeken voor drie weken zou het niet doen neem leiver een hotelletje in een lekker rustig dorpje zoals Candidasa in het oosten van Bali prachtig plekje om als uitvalsbasis te nemen voor tripjes in de omgeving Het voordeel va de hotels is het leuke contact meyt het personeel en alles wordt voor je gedaan en ze hebben vaak leuke tips en gezellige praatjes.

maurits
User
User icon of maurits
spacer line

Believe me, Bali will not change. Bali will always be Bali. In the past, a hundred years ago, today, and even a hundred years from now. Bali has never sold itself to tourism. The Balinese people are determined that it is tourism that must submit to Bali. Tourism is for Bali, not Bali for tourism.
(declaration of the Governor of Bali, Ida Bagus Oka, excerpt from Bali: Apa Kata Mereka, Denpasar, 1991)

inderdaad ja...

Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.

joost
User
spacer line

Umberto,

Er zijn meer mensen die mensen helpen in de Oost.
Het reisburo wat jij vaak aanhaalt is niet goedkoper met de tickets.
Heb voor feb/mrt bij de MAS een ticket voor 629 euro.
Geef anderen ook de ruimte. Je reactie, voor mij, kurang netcis.
Joost

setia
User
spacer line

Daar kijk ik van op feb/mrt Private hebben we ook maar ALL INCLUSIVE halen en brengen.
Emoticon: Angry

spacer line  

Hoi Joost'

Kun je wat info geven over Mas ! en waar deze te bereiken zijn ?
De info die Umberto geeft is niet verkeerd ! ikzelf heb ook contact gehad met Dewi travel....ze heeft mij goede prijzen doorgegeven tot en met juli 05 !
Verder heb ik vele malen een e-mail gezonden naar Dewi-travel...voor een ticket in juli en dec 05 ! en wat daar de kosten van zijn ?
Naar vele malen proberen heb ik nog steeds geen reaktie gehad van Dewi-Travel ! ik vertrouw wel in Dewi-Travel ! maar naar vele mailtjes heb ik de moet op-gegeven en ga opzoek naar een anderen aanbieder...omdat ik geen antwoord krijg op mijn vraag !!
Ik verwacht nu eenmaal minimaal een reaktie van een reisburo...ook al hebben ze de prijzen nog niet in bezit !!

Joost waar kan ik Mas vinden? om wat info te vinden of misschien wel te boeken voor juli en dec 05 ?

Een Groet'

Martin-Solo.

Live life to the max.......

joost
User
spacer line

Dengan hormat Martin Solo,

De MAS staat voor Malaysian Air System.
Tot eind oktober had men een aanbieding voor 629 euro.
pas vliegen na 15 jan dacht ik. Dit kwam mij goed uit.
Het ging mij eigenlijk om Umberto zijn reactie.
salam takzim Joost

bidadari
User
spacer line

Hallo Guusje
Hier nog leuke tips voor jou, zeker bekijken.
huisopbali.nl en home.tiscali.nl/villamega/
misschien is dit wat je zoekt.
verder heb ik nog leuke tips (wel hotel) in Sanur.
Laat het maar weten als je die wil
Groeten Emoticon: Bye bye

klarina
User
User icon of klarina
spacer line

wij waren in juni nog op bali, en ik vond het eigenlijk niet zo verschrikkelijk toeristisch hoor. al was het aan de mooiere stranden natuurlijk wat drukker.
in het midden van bali zijn mooie (bergachtige) gebieden, tussen de rijstvelden, bv de plaats Jatiluwih, hier hebben we 2 nachten geslapen, en we konden er heerlijk tussen de rijst-terassen en tempels lopen. de bevolking is super aardig, geinteresseerd, maar niet opdringerig en erg met hun hinduistische cultuur bezig . nu moet ik wel zeggen dat het goed is om vervoer en/of chauffeur te hebben daar, want zonder auto of motor zit je echt vast in het dorp. er is natuurlijk geen/nauwelijks busvervoer.
er is een heeeel mooi plekje waar je een huisje kunt huren, heel rustig, dat uitkijkt over alle heuvels met de rijstvelden erop, en de boeren en hun buffels die de rijst-terassen bewerken.
maar goed, er is geen zwembad, en bij het huisje is weinig speelruimte voor kinderen.......

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Ik weet er nog een in Seminyak .Zal je privé mailen. Emoticon: Cooool
Umberto

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

Wil je weten waar al die huisjes staan, of hoe je er komt (route v/d weg).

Klick dan eens op;
http://mapmachine.nationalgeog(...)115.714706,-8.042476

Rechts tools om in te zoomen of te verplaatsen en bovenin in kun je de map zelfs per e-mail verzenden.
Of een plaats in typen rechs bovenin de map zal dan ingezoomd worden op die gekozen plaats. Beter is vanaf de homepage die plaats naam in te typen.

Veel plezier.

Albert

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Dat ziet er ook gezellig uit.Adoeh zeg...
Sidhi Astu

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

90,122,038 topic views - 241,253 posts - 13,739 topics - 34,870 members - last post @ 15-04-2021 17:56 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2021
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

146,828,829 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com