indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > User feedback > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

diederick
User
User icon of diederick
spacer line

Beste Jeroen,

Als ik iets type waar een " wordt gevolgd door een ), dan verschijnt er automatisch een smiley in het bericht. Nu houd ik absoluut niet van smileys. Is er een manier om dit te voorkomen, of moet ik gewoon een spatie plaatsen"
Tevens, sinds vandaag zie ik nadat ik een bericht plaats in de rechterbovenhoek een fragment programmeer taal.

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Diererick,

Een spatie doet het hem inderdaad. Helaas zijn er stukjes code die reageren op : en ) aan elkaar..

De code is voor test-redenen. Ik ben een afvangbakje aan het maken voor als onderwerpen gesloten/verwijderd worden en je was al een bericht aan het typen. Deze worden dadelijk niet meer genegeerd, maar krijg je terug op je scherm.

spacer line  

Er is niets mis met een lachje....keep on smilling Emoticon: Smile !!

Live life to the max.......

EricYen
User
spacer line

On 24-11-2004 15:42 diederick wrote:
Beste Jeroen,

Als ik iets type waar een " wordt gevolgd door een ), dan verschijnt er automatisch een smiley in het bericht. Nu houd ik absoluut niet van smileys. Is er een manier om dit te voorkomen, of moet ik gewoon een spatie plaatsen"
Tevens, sinds vandaag zie ik nadat ik een bericht plaats in de rechterbovenhoek een fragment programmeer taal.

Komop Diederick,

die smileys en dergelijke zijn zogenaamde emoticons, en emoties zijn toch een groot goed in deze rationeel gedreven wereld Emoticon: Yes!

groet,

Eric

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Het zijn de lachjes die het hem doen Emoticon: Wink Emoticon: Yes! Emoticon: Nice Emoticon: Shiny Emoticon: Devil Emoticon: Bye bye Emoticon: Very funny
Umberto.

diederick
User
User icon of diederick
spacer line

Beste mensen,

Ik kan er wel een hele sociologische/psychologische verhandeling over houden waarom ik ze niet gebruik. Maar dat doe ik niet. Ik vind ze gewoon kinderachtig, maar gun iedereen het zijne.

Emoticon: Devil

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

78,989,892 topic views - 236,319 posts - 13,704 topics - 27,616 members - last post @ 28-01-2020 14:50 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

128,861,969 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com