indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

rnmollema
User
spacer line

Ik wil in september een paar dagen naar Bali, en wel omgeving Sanur.
Heeft iemand goede ervaring met questhouses in Sanur of daar in de buurt,.

spacer line  

Hij is te makkelijk dus ik doe t niet.....Iemand anders die dit schot voor open doel wil inkoppen? Emoticon: Laugh out loud

matur suksama

BintangJan
User
User icon of BintangJan
spacer line

Ik doe het ook niet. Veel te makkelijk. Er is al zoveel over dit soort onderwerpen geschreven. Even zoeken en je vindt genoeg.

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

paulana
User
spacer line

Bovenstaande gebruikers gebben gelijk ; zoek en ge zult vinden! Emoticon: Party!

Om Swastiastu

ibusas
User
User icon of ibusas
spacer line

Tip:
Misschien helpt het een beetje als je naar G = guesthouse zoekt.
Ouest is weer iets anders.

Succes

jessie
User
spacer line

ik doe het ook niet!!! er is zat te vinden' zoek en gij zult vinden" Emoticon: Confused Emoticon: Confused

paulana
User
spacer line

rnmollema jammer maar helaas...... Emoticon: Bye bye Emoticon: Shut up!

Om Swastiastu

rnmollema
User
spacer line

In ieder gevaql bedankt vrienden.... van het forum Emoticon: Nooo

lijsbeth
User
spacer line

hier een zeer behulpzame site
http://www.baliblog.com/guest-houses

paulana
User
spacer line

Beste Lijsbeth, waarom maak je het zo makkelijk? Er is zoveel geschreven over Sanur
op dit forum en bovendien jij hebt het ook al over een website:quest-house, ben benieuwd of daar wat te vinden is, en of rnmollema dat zoekt.

verwijs naar de posting van Ibusas Emoticon: Yes! Emoticon: Yes!

Om Swastiastu

lijsbeth2
User
spacer line

Ten eerste staat er duidelijk guest-house in dit internet adres. Bovendien is dit forum er niet om op de spelling uitgelachen te worden.
Ten tweede had ik eerst zelf ook niet door dat je kon zoeken en dacht dat je alles met de hand moest doen, omdat ik via google rechtstreeks op het forum geleid werd.
Mocht je niet weten hoe je moet zoeken, dan is het best lastig om dingen te vinden over homestays die niet op internet actief zijn en/of niet al te duur en te commercieel zijn.
Als je wil weten of dit adres (misschien zou dat immers wel kunnen) behulpzaam is, dan kun je even een kijkje nemen door erop te klikken.

paulana
User
spacer line

Nee, inderdaad iedereen maakt wel een spelfout,maar als je een website doorverwijst
met oa in de naam quest- is dat niet behulpzaam, wellicht heb je het goed, maar onderstreep het dan niet, dat voorkomt misverstanden, en waarom denk je dat die bovenstaande antwoorden: nee dat is te makkelijk " zijn?

Iemand uitlachen doen we zeker niet Emoticon: Party!

ik wil er niet op klikken, woon hier Emoticon: Yes!

Om Swastiastu

leontien
User
spacer line

rnmollema, kan me je reactie goed voorstellen.het zijn net mensen hier.pffff
Als je nog geen GGGGGGuesthouse hebt gevonden in sanur.hoor ik het wel .
L.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

61,683,446 topic views - 228,230 posts - 13,630 topics - 19,469 members - last post @ 24-09-2018 19:22 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2018
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

105,776,844 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com