indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Bas!u2
User
spacer line

Hallo,

Wie heeft er ervaring met het Hotel Kubu Lalang in Lovina.
Op dit forum lees ik dat er sinds kort een bordeel/bar tegenover de accomodaties zijn gevestigd met flink geluidsoverlast. Wie weet of dit waar is?

En ik kan ook nergens een email adres van dit hotel bemachten. Wie kan mij helpen?
Thanks alvast.

paulana
User
spacer line

Ja Bas!u2 , ze komen en gaan die bars, heb helaas ook geen mail adres van het hotel gevonden, maar wel van het informatie-bureau: peramalovinaRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.yahoo.com, vraag het daar, of je een eerlijk antwoord krijgt.....is een 2de

succes Paulana Emoticon: Party! Emoticon: Party!

Om Swastiastu

Bas!u2
User
spacer line

Thanks voor je hulp paulana..

Ik denk toch dat ik ga uit kijken naar een andere accommodatie.. nog tips?

Denise
User
spacer line

Hoi: Bas!u2
Kijk eens eens naar
www.sawah-lovina.nl of www.adiramabeachhotel.nl

paulana
User
spacer line

hey Basje, wat ben je een doordrammer, wat denk je de aanhouder wint? geeft niks hoor, je wilt zeker weer een budget hotel?Banyualit Quallity Resort 24 kamers, mooie tuin- pool. Prijzen vanaf (destijjds) rp. 100.000 tot rp.700 000 de goedkopere kamers koud water , vind ik prima , alleen mijn man niet .email banyualitRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.singaraja.wasantara.net.id eten goed, bed goed, lakens iederedag fris uitgebreid ontbijt en uitgebreid is veel en dat vele was lekker en dat was voor mij genoeg voor een dag, wat je laat staan pakten ze, zonder vragen, in een lunchbox
met extra cola, wist niet ,wat me overkwam. en wij zijn er een lang weekend geweest Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party! wij hadden wel die duurdere kamers vanwege het warme water. en dat was wel prettig Emoticon: Shiny Emoticon: Yes!

Om Swastiastu

sabar2
User
User icon of sabar2
spacer line

On 04-08-2010 02:01 Denise wrote:
Hoi: Bas!u2
Kijk eens eens naar
www.sawah-lovina.nl of www.adiramabeachhotel.nl

Adiramabeach heeft nog steeds een nederlandse eigenaar of is het inmiddels overgenomen door zijn Balinese vrouw (met familie) ??

Welcome to Indonesia Take it as it is or leave it if you don't like it

Denise
User
spacer line

[quote] Op 04-08-2010 19:56 schreef sabar2:

[quote verwijderd]

Adiramabeach heeft nog steeds een nederlandse eigenaar of is het inmiddels overgenomen door zijn Balinese vrouw (met familie) ??

Ik zou het niet weten of het overgenomen is door zijn vrouw.

Eerst wilden we ook een deel van onze vakantie doorbrengen bij Kubu Lalang hotel
We hebben tocht maar gekozen voor www.sawah-lovina.nl is ook een nederlandse eigenaar, Walter (of? met zijn Vrouw Wina). Dit hotel heeft bij zoover.nl en 9,7

Bas!u2
User
spacer line

Sawah Lovina is in de periode dat wij in Lovina aankomen volgeboekt.

We hebben nu geboekt in de leuke bungalows van Kubu Lalang. Ik ben heeeeel benieuwd :-)

paulana
User
spacer line

Nou Bas!u2 ik ook, laat het effe weten als je daar bent en laptop meehebt

Fijne vakantie en nu heb je geen tips meer nodig? saai hoor Emoticon: Yes! Emoticon: Wink Emoticon: Party!

Om Swastiastu

Bas!u2
User
spacer line

Ik kan nooit genoeg tips krijgen..hahah

Is er bijvoorbeeld al een ATM op Gili Trawangan en in Amed?

paulana
User
spacer line

stomme vraag van mij , antwoord wel in amlapura, amed weet ik niet. gilis geloof ik niet Emoticon: Party! Emoticon: Party!

Om Swastiastu

helena
User
spacer line

Hallo,

Wij zijn ook dit jaar bij Kubi Lalang geweest. Na een rondreis op Java heerlijk uitgerust en je kunt snorkelen voor de deur. Echt, je hebt geen warm water nodig, Zwemmen in zee en afspoelen onder een loude kraan is geen straf en ik ben een echte koukleum.
Als je de kans hebt neem de kamers met zeezicht, geweldig. Heerlijk eten.
Doe ze de groeten uit Harlingen, Heleen

Bas!u2
User
spacer line

Hoi Helena,

Wat goed om een goede review van Kubu Lalang te lezen.
Wij zitten in de bungalow Arabian Nights.

Hoe zijn jullie trouwens naar het centrum van Lovina gegaan aangezien het aardig wat km lopen is?

adinda31
User
User icon of adinda31
spacer line

Ben erg benieuwd ik ga er in september naar toe. We hebben de matahari bungalow geboekt.

Bas!u2
User
spacer line

Wij ook september.. 21 tm 23e om precies te zijn.
Wij ook indd erg benieuwd.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

77,647,862 topic views - 235,464 posts - 13,700 topics - 26,357 members - last post @ 11-12-2019 22:22 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

126,714,529 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com