indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

zijn er overstromingen en wateroverlast in Denpasar, Seminyak, Kuta, etc. In de nacht van woensdag op donderdag zorgde aanhoudende zware regenval ervoor dat op veel plaatsen zelfs bewoners geevacueerd moesten worden. Op andere plaatsen is het "weer op Bali" ook behoorlijk van slag, en pas het in zijn geheel niet bij de tijd / periode van het jaar.

http://news.okezone.com/read/2(...)r-menolak-dievakuasi

If you have nothing to loose, you can risk everything

made.
User
spacer line

t is echt te gek voor woorden ja...
Jl Dewi Sri in Legian is een hele tijd afgesloten geweest vanwege hoog water. We hebben hier in bjr tagtag zelfs dammetjes gemaakt zodat het water niet verder kon...
Veel brommers zijn kapot... tot en met het zadel onder water gestaan...

dutchbird
User
spacer line

La Niņa zegt de weerdienst van Ngurah Rai Emoticon: Confused

NGS stock photos

nadiau
User
spacer line

Hoe is het er nu...? weet iemand dat toevallig..?

Wij vertrekken over precies 7 dagen.. en we hopen toch eigenlijk wel een beetje op een zonnige vakantie.. Emoticon: Smile

Wij zullen op Java en Bali gaan rondreizen.. (Jakarta, Bandung, Yogyakarta, Bromo, Kalibaru, Kuta en Sanur)

Groetjes, Nadia

spacer line  

Zuiden van Bali heeft nog vaak te kampen met redelijk wat bewolking. Temperatuur is gewoon goed (28 graden C of meer).

Op basis van eigen ervaring kan ik zeggen dat de noord-oost kust (Seraya, Amed, Tulamben, etc.) strakblauwe luchten, veel zon en GEEN regen heeft gehad de afgelopen dagen / week.

If you have nothing to loose, you can risk everything

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Het regent nog altijd, ook in andere delen van Indonesie. Probleem is echter dat het erg regionaal is. Ten oosten van Jakarta (Bekasi e.o.) heeft af en toe motregen eens in de paar dagen, maar ten westen (Tangerang) hebben ze iedere namiddag een flinke bui. Nou ja, goed voor de rijstoogst e.d.

Ik had midden juli ook nog wat fikse buien in Kuta/Legian. Dat frist wel op en ik kies er dan voor om maar een tukkie te doen, wetende dat het twee uur later eigenlijk altijd weer mooi weer is. Emoticon: Shiny

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 09-08-2010 14:41 nadiau wrote:
Hoe is het er nu...? weet iemand dat toevallig..?

Wij vertrekken over precies 7 dagen.. en we hopen toch eigenlijk wel een beetje op een zonnige vakantie.. Emoticon: Smile

Wij zullen op Java en Bali gaan rondreizen.. (Jakarta, Bandung, Yogyakarta, Bromo, Kalibaru, Kuta en Sanur)

Groetjes, Nadia

Deze is van Denpasar. http://www.weeronline.nl/Azie/(...)sie/Denpasar/4716532
Je kunt andere plaatsen zelf zoeken.

gr
Anne Mieke

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

paulana
User
spacer line

De oostkust van Bali, heeft wel degelijk regen-onweer-storm te verduren Amed,
Bij ons in de straat zijn vannacht bomen omgewaaid, het stormde en het water met bakken uit de hemel, echter 3-5 km verder Sengkidu-Manggis niets, daaruit blijkt dat het wel plaatselijk is, maar het mag nu ophouden.

Af en toe heb je hier 3 klimaat zones in een dag. Emoticon: Party!

Om Swastiastu

Pardi
User
spacer line

Hoi Anne Mieke

Geweldige link.

Bedankt Pardi/Ab

dutchbird
User
spacer line

Het klimaat op Bali is helemaal niet slecht!
Regent zo nu en dan en dat nog zeer plaatselijk ook. Emoticon: Yawn

NGS stock photos

guna2
User
User icon of guna2
spacer line

On 12-08-2010 01:57 dutchbird wrote: Het klimaat op Bali is helemaal niet slecht!

Het klimaat is prima. Jammer dat het af en toe zo'n kutweer is.

paulana
User
spacer line

Ja Leontien, het klimaat op Bali is ,met tussenpozen, niet slecht, af en toe een wolkbreuk of een paar boompjes, die omwaaien, maar klagen, nee, Pakistan-China en nu ook Oost-Europa met watersnood...wij hebben het zo slecht nog niet. Wat betreft de Rupiah: die gaat wel weer omhoog, en al die vleesdingen, kroket-fricandel etc. kan je hier op Bali OOK met rupiah betalen, of bedoelde je iets anders? ik bedoel Guna2 is woonachtig in Yogja en je vraagt over Bali,. alleen Mickey Mouse dollars nemen ze niet meer aan....... Emoticon: Party! Emoticon: Party!

Om Swastiastu

paulana
User
spacer line

Tja dat is een probleem, maar problemen zijn er om op te lossen niet waar? dus blijven zoeken bv Marktplaats.nl ik hoop dat het je lukt Leontien

Om Swastiastu

leontien
User
spacer line

uit nl sturen ze niks op,misschien dat er iemand van het vaste forumpanel wat weet.thx

paulana
User
spacer line

Ik heb naar jouw e-mail adres gekeken: hotmail.nl vandaar dat ik veronderstelde dat je in NL woonachtig bent. Maar kijk eens als je tijd hebt bij de Lottemarkt-Carrefour, Hypermarkt, Alfamarkt etc.etc genoeg keuze, trouwens ik ben ook maar een maandje langer op dit forum..... Emoticon: Party! Emoticon: Yes!

Om Swastiastu

pierre
User
spacer line

Op 12-08-2010 17:36 schreef paulana:
Ik heb naar jouw e-mail adres gekeken: hotmail.nl vandaar dat ik veronderstelde dat je in NL woonachtig bent. Emoticon: Party! Emoticon: Yes!

Beetje vreemd. een hotmail account is doorgaans Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.hotmail.com
ik ben nog nooit een Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.hotmail.nl email adres tegengekomen.
Is dit nieuw soms?

paulana
User
spacer line

Pierre, onze aardige Leontien, neemt ons in het ootje, had je dat nog niet door?
ik laat haar maar......maar jij hebt gelijk het is hotmail.com heb ik zelf ook gehad in NL en nu hier Emoticon: Shiny Emoticon: Shiny Alfa-markt is er niet in NL en of de Macro daar nu ook Lotte heet....
Emoticon: Party!

Om Swastiastu

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

74,239,887 topic views - 233,318 posts - 13,683 topics - 23,664 members - last post @ 18-08-2019 09:14 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

122,129,518 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com