indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

ron broens
User
spacer line

wie is hier geweest ben heel benieuwd wat we daar kunnen verwachten.

spacer line  

Is mijn favoriete hotel op Bali. Gebouwd in tradiontionele stijl en redelijk nieuw. Alles goed onderhouden en vriendelijk personeel.
3 zwembaden, wit (nieuw aangelegd) strand dat wordt beschermd door een rif waardoor het veilig zwemmen is in zee.
Zeer goed restaurant en prima buffetontbijt. Clubkamers buitengewoon, ruim en schoon. Aan het club-zwembad helaas erg warm omdat dit beschut tussen de gebouwen ligt. Dit hotel is voor mij beslist een aanrader.

PS hoe heb je geboekt? Reisburo of direct?

Oud worden op bali? www.whitedolphins.nl or www.whitedolphins.net

suwouw
User
spacer line

ben net 2 dagen terug na 2 weken Puri Santrian. Is een prima hotel, goed ontbijt-lunch/diner, aardig personeel! Wij zaten in Beach Wing met uitzicht op zee. Clubkamers liggen wat naar achteren, ik zou je aanraden om gebruik te maken van het Spa zwembad, dat is dichter bij de zee. Restaurants in omgeving van hotel, aan strand, zijn ook aan te raden evenals Mezzanine wat voor het hotel ligt en ook van het hotel is. Voor verdere tips etc. laat maar weten...

solo1977
User
spacer line

Klopt het dat er bij het zwembad van de Clubkamers nog al wat diertjes rond lopen die hier eigenlijk niet thuis horen??
Ik heb dit toevallig gelezen op vakantie Reiswijzer.nl

Quote:
" Een tegenvaller waren de vele ratten rondom het zwembad van de clubrooms. Ze komen zelfs op de tafeltjes naast je ligstoel. Het steeds door gasten gealarmeerde personeel probeert er alles aan te doen. Echter zonder veel resultaat. "

Graag zou ik willen weten of er meer mensen zijn die dit mee gemaakt hebben? Ik heb het nl. niet zo op deze beestjes.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

46,913,843 topic views - 220,697 posts - 13,432 topics - 15,736 members - last post @ 24-05-2017 18:05 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

85,513,897 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com