indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Andere praat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

paulana
User
spacer line

Desi Bouterse is met een kleine meerderheid, gekozen tot president van Suriname
kan vanwege zijn onschendbaarheid niet opgepakt worden, maar zegt minister van buitenlandse zaken(demisioneer) Verhagen, Bouterse is niet welkom in Nederland,
mede door de december-moorden, en drugshandel!! :

Om Swastiastu

spacer line  

"Elk volk krijgt de regering die het verdient".

Het is een oud gezegde, maar ook hier gaat het weer op.

If you have nothing to loose, you can risk everything

paulana
User
spacer line

Ik schreef vandaag, het was natuurlijk gisteren dat ze die (misdadiger) kozen, hoorde het net op BVN

Om Swastiastu

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Topic verplaatst naar 'Andere praat'.

Dan gaat het Indonesie toch een stuk beter af qua president op dit moment. Emoticon: Smile

paulana
User
spacer line

ja, en nederland paars plus, of nu weer iets anders, ik kan het niet meer volgen. het lijkt wel een soap, maar dan nog een lachertje. de kiezer heeft gekozen, nou ik niet, heb die moeite niet meer op me genomen, ze gaan hun goddelijke gang maar Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Stupid

Om Swastiastu

paulana
User
spacer line

Op 20-07-2010 15:07 schreef Jeroen:
Topic verplaatst naar Andere praat.

Dan gaat het Indonesie toch een stuk beter af qua president op dit momen
Emoticon: Smile

ja dat kan je wel stellen

Om Swastiastu

BintangJan
User
User icon of BintangJan
spacer line

Och het is afwachten met Bouterse. Misschien doet hij het wel beter dan SBY

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

Veer01
User
User icon of Veer01
spacer line

Voor Suriname is hij misschien wel de sterke man die ze nodig hebben.maar laat em eerst maar es schoon schip maken met zijn omstreden verleden.Gezien zijn uitspraken in het verleden ten opzichte van Nederland denk ik dat we een interessante tijd tegenoet gaan. Emoticon:

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Amed, groot gelijk ! Ze verdienen hem. En iedereen weet ondertussen wel hoe (Ka)bouterse schoon schip maakt. Met een nieuws item dat tie president isgeworden moet ik spontaan even bouterse. Emoticon: Party!

It's only kinky the first time.

paulana
User
spacer line

nou Oyibo, en vergeet zijn "compaan" ff niet, we boutersen met je mee!! Emoticon: Yes!

Om Swastiastu

paulb.
User
spacer line

Suriname heeft nu het DNA van een bananenrepubliek - gore types vergen zware verdelgingsmiddelen.

Bokito
User
User icon of Bokito
spacer line

Laat Bouterse maar naar zijn buurman Fidel Castro kijken dat wordt zijn voorland. Emoticon: Stupid Emoticon: I love it

Shalom

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

76,819,210 topic views - 234,905 posts - 13,695 topics - 25,622 members - last post @ 13-11-2019 20:28 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

125,614,943 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com