indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

charles
User
spacer line

Hi allemaal
Misschien een overbodige vraag,kan ik en anderen met de Abnamro wereld pas in Indonesie betalen ,b.v in Hotels en andere plaatsen?
bedankt bijvoorbaat.
charles

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 18-07-2010 20:40 charles wrote:
Hi allemaal
Misschien een overbodige vraag,kan ik en anderen met de Abnamro wereld pas in Indonesie betalen ,b.v in Hotels en andere plaatsen?
bedankt bijvoorbaat.
charles
Neen! Alleen eventueel, met de nadruk op eventueel, met een creditcard.
gr
Anne Mieke

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

spacer line  

Gasten die bij ons in het hotel verblijven en bij uitcheck denken dat hun ABN Amro Wereldpas wel door het pin-apparaat gehaald kan worden, komen (helaas) van een koude kermis thuis. De transactie wordt niet geaccepteerd omdat e.e.a. GEEN credit-card is.

Met de ABN Amro Wereldpas kun je wel bij de ATM's van de meeste (maar NIET alle) banken in Indonesie contant geld opnemen.

If you have nothing to loose, you can risk everything

spacer line  

On 19-07-2010 07:53 Amed East Bali wrote:
G

Met de ABN Amro Wereldpas kun je wel bij de ATM's van de meeste (maar NIET alle) banken in Indonesie contant geld opnemen.

Ik dacht dat ik een paar jaar geleden met mijn ABN pinpas hotels hebt betaald in Jakarta en Bogor.
Wel heb ik gemerkt dat de laatste 2 jaar mijn " wereldpas" niet in alle ATM gebruikt kan worden , dat heeft kennelijk mee te maken met vermindere toegangkelijkheid (minder aantal logo) in de pas.
In de meeste gevallen ga ik altijd contant betallen ,door bepaalde budget van tevoren gepind.
Vooral sinds de verhalen van geskimde betaalpassen.

bisa dicek of makemyday .

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

80,850,218 topic views - 238,251 posts - 13,717 topics - 29,516 members - last post @ 04-04-2020 04:19 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

131,861,417 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com