indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

carohn
User
spacer line

Kan iemand vertellen wanneer je van Denpasar naar Jakarta vliegt met een binnnenlandse vlucht, op welke luchthaven je dan landt?

guna2
User
User icon of guna2
spacer line

Gewoon de internationale luchthaven, Soekarno-Hatta.

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Soetta inderdaad. Sterker nog, een internationale vlucht is sterk af te raden, dan maak je wel een hele flinke omweg.

Ho Lee Fuk

paulana
User
spacer line

Op 18-07-2010 13:43 schreef Yerun:
Soetta inderdaad. Sterker nog, een internationale vlucht is sterk af te raden, dan maak je wel een hele flinke omweg.

nou Guna, daar heb je niet van terug he?

summiere humor, bagus pak. Emoticon: Shiny Emoticon: Yes!

Om Swastiastu

guna2
User
User icon of guna2
spacer line

Ja, Paulana, het is dik lachen met die grapjas van een moderator. Dolle pret. Misschien moet je hem een complimentje geven?

paulana
User
spacer line

Op 18-07-2010 16:08 schreef guna2:
Ja, Paulana, het is dik lachen met die grapjas van een moderator. Dolle pret. Misschien moet je hem een complimentje geven?

nee zeg, ik blijf niet aan de gang,1x=genoeg,alleen als hij wat aardigs over Bali zou zeggen, dan heeuul misschien, want het is dan toch maar de vraag offie ut meent GUNA en daar hebbik zo mijn twijfel....... Emoticon: Yes! Emoticon: Shiny

Om Swastiastu

princeton
User
spacer line

hallo, vraagje voor de beheerder van ticketindonesia.info..
ik wilde net voor 4 personen(waarvan 1 persoon in surabaya woont en 3 uit nederland) tickets boeken van surabaya naar ambon enkele reis...op 2 augustus...
nu blijkt dat mn neef uit surabaya dus momenteel geen idcard en geen paspoort heeft..
kan hij dan wel mee vliegen naar ambon? en kan ik nu uberhaupt wel tickets via jullie boeken???

gr Princeton

princeton
User
spacer line

p.s. mn neef heeft wel een KTP ofzoiets?

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

beste princeton, KTP is de Indonesische afkorting voor identiteitskaart. Dat nummer dien je dus in te voeren bij het maken van de reservering.

Ho Lee Fuk

aku18
User
User icon of aku18
spacer line

Hoi wie heeft ervaring met lion aire

even gewoon een vraag

MVG Aku

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Ik.

Ho Lee Fuk

leomanado
User
spacer line

geen ID wel KTP? Kan dat?

In ieder geval heb je wel een ID nodig om in te checken. Ze willen graag weten dat degene die op het ticket vermeld staat, ook degene is die voor de incheckbalie staat.

Lion is ok, vliegen met nieuwe toestellen, geen service in de zin van eten/drinken maar kun je wel in beperkte aan boord kopen. Verder is de service van Lionair ok, leuke stewardessen en behulpzaam personeel. Ik vlieg vaak met ze en geen klagen.

guna2
User
User icon of guna2
spacer line

Ik vlieg niet meer met Lion sinds ik LionAir had geboekt en in een zestiendehands Wings-toestel werd gepropt. Lang geleden, dus misschien is dat veranderd.

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

On 24-07-2010 04:28 leomanado wrote:
geen ID wel KTP? Kan dat?
In het Indonesisch is KTP een ID-kaart.

In ieder geval heb je wel een ID nodig om in te checken. Ze willen graag weten dat degene die op het ticket vermeld staat, ook degene is die voor de incheckbalie staat.

Lion is ok, vliegen met nieuwe toestellen, geen service in de zin van eten/drinken maar kun je wel in beperkte aan boord kopen. Verder is de service van Lionair ok, leuke stewardessen en behulpzaam personeel. Ik vlieg vaak met ze en geen klagen.
Ze vliegen vaak met nieuwe toestellen, maar die 28-jaar oude wrakken van Wings Air zijn nog altijd niet vervangen, onder meer Yogyakarta-Surabaya om 06:00 wordt hiermee uitgevoerd.
On 24-07-2010 04:38 guna2 wrote:
Ik vlieg niet meer met Lion sinds ik LionAir had geboekt en in een zestiendehands Wings-toestel werd gepropt. Lang geleden, dus misschien is dat veranderd.
Ze worden binnenkort overigens vervangen door ATR52-700 toestellen uit de Airbus fabriek als ik het niet fout heb. De nieuw geleverde toestellen worden eerst ingezet op enkele zogenaamde 'perintis' rutes, ontsluiting van de binnenlanden in onder meer Noord-Sumatra, Centraal Sulawesi en Nusa Tenggara.

Ho Lee Fuk

guna2
User
User icon of guna2
spacer line

On 24-07-2010 06:09 Yerun wrote: ATR52-700

Typenummer kan ik niet vinden, maar het zal wel in deze (geen)stijl zijn:

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Sorry guna2; fout nummertje. Het moest zijn ATR72-500

Ho Lee Fuk

danil
User
User icon of danil
spacer line

ik heb enkele malen lion-air gebruikt van penang- medan v v

splinternieuwe vliegtuigen van wings......wel propeller......72 personen.......geen problemen......

Emoticon: Party!

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Maar naar tussen Medan en Penang vliegen is dan weer geen binnenlandse vlucht. Wel worden dezelfde nieuwe vliegtuigen ingezet op enkele binnenlandse routes. Er wordt dus vooruitgang geboekt zo lijkt het.

Ho Lee Fuk

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

79,760,674 topic views - 236,717 posts - 13,710 topics - 28,479 members - last post @ 24-02-2020 06:50 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

130,111,465 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com