indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Java > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

treasure
User
spacer line

Wie heeft er tips waar je met kinderen goed zou kunnen verblijven??

Ik zoek iets in de buurt van Setiabudhi,Bandung,West-Java.
Ik weet dat er genoeg grote hotels zijn maar ik zoek iets gemoedeljkers.
Dusss....tips zijn wekom.
Alvast bedankt!!!

sabar2
User
User icon of sabar2
spacer line

Ligt een beetje aan de leeftijd van de kinderen en hun interesses.
Een beetje meer info zou helpen.

Of zoek je een oppas wellicht (in het hotel)

Welcome to Indonesia Take it as it is or leave it if you don't like it

robbert
User
spacer line

Als Bogor voor jou niet te ver is dan zou je even kunnen kijken op de website van hester basoeki. Heeft een Guesthouse aldaar waar vaak de hele dag activiteiten zijn voor schoolkinderen.
Suk6 Rob

monyet
User
User icon of monyet
spacer line

Je kan beter even teruglezen in de topics, dit is vaker ter sprake gekomen. Ik kan Rumah Ebo aanbevelen, zo te vinden via google. Kost weinig, heerlijk gemoedelijk en je valt in slaap met het geluid van het water dat stroomt langs de deuren van de kamers. Goeie service, absoluut tóp, vooral omdat het op een goede locatie ligt in Dago, vlakbij de outlets....

From Dayeuhkolot with love

treasure
User
spacer line

Bedankt voor jullie tips,Bogor is niet te ver maar we zijn van plan om dit guesthouse/hotel/resort waar ik naar op zoek ben,als uitvalsbasis te gebruiken om verder te kijken voor een woning.
De kinderen gaan nl bij aankomst direct naar school in bandung.
We zijn niet echt de doorsnee vakantiegangers maar zijn van plan daar te blijven voor een aantal jaren..We zijn wel bekend in Indonesie alleen West Java . is nog redelijk nieuw
vandaar..

Ik ga ff snuffelen in de topics..
Evengoed bedankt!!

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

75,169,969 topic views - 233,612 posts - 13,687 topics - 24,375 members - last post @ 15-09-2019 20:17 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

123,244,633 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com