indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Java > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Lot79
User
spacer line

Graag zouden wij zogenaamde "Canadian chairs willen laten maken in 1 van de vele houtfabrieken in Jepara. Aangezien we nog in de beginfase zitten hebben we nog geen KvK nr. en daar willen we ook nog even mee wachten. Echter hebben wij diverse mails gestuurd met de vraag wat de kosten zijn en de afmetingen met foto van de stoel maar krijgen helaas geen reactie. Waar kan dat aan liggen? Misschien omdat ik een vrouw ben of nog geen logo/ bedrijfsnaam heb?
Graag zou ik daarom in contact willen komen met iemand die als tussenpersoon kan optreden.

MvG Lot

guna2
User
User icon of guna2
spacer line

Lot, het is hier doodnormaal dat je e-mail niet wordt beantwoord. Maak je geen zorgen over je sexe of het ontbreken van een logo of bedrijfsnaam.

Ik kan je de Australiėr Barry aanraden. Barry woont in Yogya en zit al ruim twintig jaar in de meubelen met zijn bedrijf Kamar Kuno. Omdat zijn markt niet de Nederlandse/Europese is, is hij vermoedelijk een goede eerste contactpersoon. Hij is bovendien volstrekt betrouwbaar, en hij snapt zijn vak.

Lot79
User
spacer line

Wow, Guna 2. Je geeft me weer een sprankje hoop! Was al bang dat ik naar indonesie toe zou moeten gaan.... Ben net vorig jaar geweest en moet dus weer even flink sparen.
Zonet al het een en ander gelzen over het bezoeken van houtfabrieken in Jepara op dit forum waarin jij ook al veel tips en adviezen gaf. Erg intressant en word er zeer enthousiast van! Ik ga vanmiddag gelijk eens kijken en deze Barry benaderen.
Onwijs bedankt voor je reactie en ik hou je op de hoogte, als je het goed vindt tenminste....

Grtz. Lot

guna2
User
User icon of guna2
spacer line

On 13-07-2010 11:24 Lot79 wrote: Was al bang dat ik naar indonesie toe zou moeten gaan

Da's toch geen ramp?

ik hou je op de hoogte, als je het goed vindt tenminste

Graag!

spacer line  

Hallo Lot,

Ik wil je ook verder helpen aangezien mijn zwager ook een meublefabriek heeft in Jepara.
Stuur het gevraagde naar mijn e-mailadres en ik zal verder informeren.

Groeten

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

49,908,676 topic views - 222,119 posts - 13,484 topics - 16,232 members - last post @ 20-09-2017 10:21 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

89,951,542 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com