indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Andere praat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

paulana
User
spacer line

Op 11-07-2010 14:57 schreef havana45:
We hebben de 80 jarige oorlog ook gewonnen.Nu dit nog ff!

vinnikook!!!!salut-proost- Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Emoticon: Party! Emoticon: Party!

Om Swastiastu

Pamelabak
User
spacer line

Iedereen is nu voor Holland behalve de Duitsers ze moesten zich schamen.......

Is niet waar, op tv zie je genoeg duitsers die voor Nederland zijn. Mijn oud-directeur (duitser) belde op om ons Nederlanders heel veel succes te wensen. Hij vond dat de Duitsers verdiend hadden om te verliezen vanwege hun spel.

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Nou Pamelabak, vanmorgen nog die zomerse programma van WDR gezien, en die verslageefster vroeg het zo in het publiek, " wie er moest gaan winnen".
Allemaal riepen ze Spanje.
Dus het is maar een klein gemeenschap misschien die voor Oranje is.
Ze moesten zich schamen meer schrijf ik er niet over.
Spanje verdient het niet, omdat het land, is geen land.
Madrid en Barcelona kunnen elkaar niet velen, catalanen en madrilenen klemen hun eigen territorium...... Emoticon: Shut up! Emoticon: Cry Emoticon: Bye bye

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

bambang
User
spacer line

Voetballen begint zo. Ik ben niet zo oranje. Ik denk 3-2 voor NL.

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Kont schoon maken, en gewoon door gaan met het dagelijkse leven. Emoticon: Bye bye
Als je de monitor omdraait dan had ik het goed voorspeld, 1-0.
Maar helaas het is 0-1 voor de Madrilenen................ Emoticon: Nooo Emoticon: Emoticon: Stupid

spacer line  

On 11-07-2010 23:48 zieleffe wrote:
[
Kont schoon maken, en gewoon door gaan met het dagelijkse leven. Emoticon: Bye bye
Als je de monitor omdraait dan had ik het goed voorspeld, 1-0.

Ziel , je hebt verloren van de Duitse Octopus Emoticon: Yes!

bisa dicek of makemyday .

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Dit plaatje is gemaakt door Mac Husky, in Photobucket.com

Die Octopus uit Duitsland, Om Sid, is een ongelofelijk grap.
Als je daar in geloof dan kan je overal in geloven
Nou begrijp ik u Om Sid dat u zo gelovig bent, en in Achmet von Galles, of wie dan ook in gelooft.
Die Doos wat ik er van gezien had stond rechts, en elke keer gapte de inktvis rechts in die doos.
Dus mensen hebben elke keer de vlaggen rechts geplaatst.
Maar laten we eens nabeschouwing over de wedstrijd van gisteren nemen.
Op de eerste plaatst een flinke blunder van de FIFA, als twee clubs uit Europa tegen elkaar moeten voetballen dan stel je een scheidrechter aan uit een andere deel van de wereld.
Daar voorkom je partijdigheid mee.
Deze Brit die misschien ook dacht, ik wil graag een geziene gast zijn, en wil daarmee zijn veiligheid, voor vakanties niet in de waag schaal leggen, en dan kan je eigen toch voor stellen, dat Spanje een echte vakantie land is.
Dat is Nederland niet, Nederland is een cultuur land, voor museums bezoeken, daar ga je niet zo makkelijk op vakantie.
De misser die deze scheidrechter maakte, was al heel gauw duidelijk, het regende gele kaarten, een onvermogen van die man.
Daarmee heeft hij zich laten blijken, bang te zijn, en niets in zag van die slimme trukjes die met zo iets gepaard gaat.
Het is niet alleen voetbal, maar ook een grote komedie, hoe omleid je de scheidsrechter, door je zo spontaan je te laten neer leggen.
In slomotieís zie je dan ook wel, raken ze elkaar nou wel of niet aan.
Buiten de schop van speler De Jong, dat was werkelijk een rode kaart, die gaf hij niet
Van Bommel verdiende ook een rode kaart, door dat hij er flink er in ging.
Neen er moet in de toekomst van te voren, een protest mogelijk gemaakt worden, om een scheidrechter af te keuren bij de eerste dag van zijn aanstelling.
Daarmee doe je de sport een goede dienst mee.
Ook de technieken die je kan invoeren, door dat er geen menselijk falen meer voor kan komen. Emoticon: Very funny Emoticon: Blush Emoticon: Bye bye

P.S. Wat ik al schreef Spanje is een erg verdeeld land Lees Hier de gevolgen. Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Cry Emoticon: Blush

paulana
User
spacer line

Om Ziel daar heb ik niets meer aan toe te voegen, je hebt gelijk, wat een eikel die schijts-rechter. zag je ook van marwijk, die gelijk de medaille weer afdeed? treurige vertoning die 120 min. treurig na zo,n mooi afsluitingsfeest voor ons allen en met name voor zuid afrika die het organiseerden.,en niet te vergeten de heer Nelson Mandela

paulana

Om Swastiastu

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Het is vreemd te noemen heb zo eens gekeken in de kranten berichten van IndonesŪŽ, maar ik lees totaal geen berichten, laat staan foto's, van die prachtige ontvangst van Oranje in Amsterdam.
De boot tocht door de grachten, en op het leidseplein, geen beelden of filmpjes er van, in de site van welk Indonesische berita.
Belachelijk, en of dat ze bang zijn, dat het een voorbeeld functie zou zijn voor het Indonesische volk.
Kom op we zijn trots op onze jongens, en dat mogen we toch laten blijken.
Of u in IndonesiŽ zou dat wel zijn opgevallen, ik kan het niet vinden.
En u weet dat ik nog al snuffel en surf op het Internet.......... Emoticon: Frustrated Emoticon: Confused Emoticon: Blush

Hier te lezen theJakarta Post, dit is het enige wat ik gevonden hebt

spacer line  

Om Sid -grap of geen grap - ik ben blij dat Spanje wereld kampioen zijn geworden - helaas vond ik het sneu voor mijn vrouw - ze is Molukse en Gios fan. - weest sportief beide teams hebben slecht / vuil gespeeld - ik ben ook geen voetbal fan - maar houd wel van een goede
wedstrijd = Nederland - Uruguay - je weet zelf eentje moet winnen - ben met Spanje gegaan - Zij bepaalden hoe de wedstrijd gespeeld moet worden en Nederland had hun die kans gegeven. FiFA en hun scheidrechters hadden de WK naar de haaien gebracht = daar ben ik met jullie eens.... sorry ik had op Spanje gegokt / naar de octupus geluisterd en veel $$$$ - Emoticon: Party! gewonnen. Emoticon: Worship

paulana
User
spacer line

ja localmotion, dan is jouw vrouw, terecht mi, wel trots op giovanni, ridder in de orde van
een mooie afsluiting van zijn loopbaan als prof. voetballer.
wat mij betreft hadden ze het allemaal mogen krijgen en die schijts naar robbeneiland.
jammer van die $$$$ maar door schade en schande......je komt er welweer bovenop
hoop ik

groetjes paulana Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party!

Om Swastiastu

paulana
User
spacer line

Op 14-07-2010 23:06 schreef zieleffe:

Klik om het oorspronkelijke plaatje te bekijken

Het is vreemd te noemen heb zo eens gekeken in de kranten berichten van Indones� maar ik lees totaal geen berichten, laat staan fotos, van die prachtige ontvangst van Oranje in Amsterdam.
De boot tocht door de grachten, en op het leidseplein, geen beelden of filmpjes er van, in de site van welk Indonesische berita.
Belachelijk, en of dat ze bang zijn, dat het een voorbeeld functie zou zijn voor het Indonesische volk.
Kom op we zijn trots op onze jongens, en dat mogen we toch laten blijken.
Of u in Indonesi�ou dat wel zijn opgevallen, ik kan het niet vinden.
En u weet dat ik nog al snuffel en surf op het Internet.......... Emoticon: Frustrated Emoticon: Confused Emoticon: Blush

Hier te lezen theJakarta Post, dit is het enige wat ik gevonden hebt

[YouTube video verwijderd]

heb ook niets gevonden Om Ziel, hoe kan dat nou? Emoticon: Nooo

Om Swastiastu

Sibatuk
User
spacer line

Vincent van Gogh zei het al: "Oranje is de kleur van gekte". Ik had er niet aan moeten denken dat Oranje wereldkampioen was geworden, niet dat ik het de spelers niet had gegund. De supporters van Oranje zijn echter over het algemeen volkomen van z'n lotje getikt en als die met 2 miljoen man naar de grachten waren gekomen om de wereldcup te bejubelen dan was dat volkomen uit de hand gelopen. Volkomen terecht van de internationale media dat ze de huldiging voor de tweede plaats kort en zakelijk gemeld hebben want meer verdient deze gebeurtenis niet.

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Paulana
Dat kan ik je wel uitleggen.
Die Indonesiers daar zijn te trots op hun eigen land, en als ze laten zien hoe wij trots op onze mensen zijn, dan zijn ze jaloers om dit maar niet te vermelden.
Je woont wel in een mooi land maar die mensen zijn soms ontoelaatbaar, overgevoelig, psygologische gestoord.
Zelfs mijn vriendin was helemaal in voor deze jongens, zelfs zij beleefde veel plezier van wat ze gezien heeft .
Ik ben ook geen echte voetbal liefhebber, maar de drie laatste wedstrijden hebben we samen gekeken.
We raakte in de ban van dat gebeuren, zo is nu eenmaal het leven........ Emoticon: Shiny Emoticon: Yummie! Emoticon: Bye bye

Sibatuk
Niet zo zeuren er zijn wel meer dingen in het leven wat niet zo goed gaat
Wij zijn tenminste lekker prettig gestoord, om die mooie beelden niet te laten zien is gewoon journalistes een misplaatste nalatigheid.
en als klap op de vuurpijl niet gesluierde mensen tellen daar niet zo mee.
Ze zouden het liefst zo zien, moeten ze nog 20 jaar wachten, en dan komen de Geuzen weer terug die het land verlost van die achterlijk cultuur........ Emoticon: Shiny Emoticon: Nice Emoticon: Yes!

Sibatuk
User
spacer line

Om Ziel, het probleem van Nederlanders is dat zij over zich zelf zeggen dat ze prettig gestoord zijn. Als jij dus zegt dat het misplaatst is als journalisten daar geen aandacht aan besteden dan ben ik het niet die aan het zeuren is maar jij, jij om Ziel.

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Wie heeft het over problemen????
Het is zo jammer dat het juist in IndonesiŽ niet vertoont word.
Zo mooie samenleving van alles door elkaar heen, kleur Oranje had de boven toon, maar je zag ook bruine zwarte, en zelfs Moslima lopen met als hoofdkleur oranje.
Deze saamhorigheid was een voorbeeld voor juist een land als IndonesiŽ .
We kunnen trots zijn dat we nog mensen eren die eer toe komt............... Emoticon: Shiny Emoticon: Nice Emoticon: Yummie! Emoticon: Party!

paulana
User
spacer line

het indonesische volk, is gek van voetbal, ze herhaalden bijna iedere wedstrijd.
bij de finale nederland - spanje was ook president SBY in de studio met aanverwanten,
SBY was natuurlijk diplomatisch, zoals het hoorde voor een president.
maar van de inhuldiging in het catshuis, bij beatrix,de rondvaart door amsterdam, daarna het museumplein (kippevel) niets in de locale media gevonden. hoewel het over de hele wereld te zien en lezen was.

Om Swastiastu

Veer01
User
User icon of Veer01
spacer line

Nederland verliest uiteindelijk dan toch de finale en we zijn allemaal teleurgesteld en weer eens met oze neus op de feiten gedrukt.Spel was niet leuk om te zien,een scheids die niets snapt van de dramatiek van zo'n wedstrijd en een FIFA die een voorzitter heeft fie niet eens zijn mening vrij durft te geven!Feit,de Spanjaarden waren beter in hun spel,al laten ze zich wel makkelijk vallen.Wij,Nederland dus,hebben weer als altijd lopen klooien aan het eind.Verdiend verloren dus en op naar EK 2012 en WK 2014 en dan laten zien dat we het wel degelijk kunnen.We hebben wel weer saamhorigheid getoond en qua feesten zijn we wel kampioen Emoticon: Party!

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

79,858,696 topic views - 236,818 posts - 13,712 topics - 28,671 members - last post @ 28-02-2020 18:59 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

130,315,979 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com