indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

made.
User
spacer line

Hallo,
Een vraagje: ik studeer in Leiden, taal en cultuur van IndonesiŽ. Ga komend semester mijn laatste semester in.
Ik ben tot dit semester in Indonesia, Bali. Ineens bereikte me een mail dat ik een bepaald boek deze zomerperiode dien te lezen als voorbereiding op het laatste semester. Alleen dat (engelstalige) boek (cultural heritage als onderwerp) heb ik niet.
Iemand enig idee of je bij Gramedia of Periplus (betrouwbaar) boeken kan bestellen of is er een soort bol.com?
Trims!

guna2
User
User icon of guna2
spacer line

Voor zover ik weet is er niet iets als bol.com, Made. Maar als je wilt, koop ik het voor je en stuur ik het op naar Bali. Als het te krijgen is, tenminste. Niet-voorradige boeken bestellen is me nog nooit gelukt. Yogya is wat betreft de verkrijgbaarheid van boeken natuurlijk wel beter dan Bali. Amazon al geprobeerd? En over een week of wat zit ik in SIN, de vestigingsplaats van Periplus.

pak ronald
User
User icon of pak ronald
spacer line

Amazon.com

Ik bestel vanuit nederland boeken in America. Dan moet dat vanuit IND ook lukken. Toch?

Ga staan waar geen plek is om te staan.

simpati
User
spacer line

De link naar Gramedia: http://www.gramediashop.com/

spacer line  

Probeer anders deze site eens om te zien of het gewenste boek via hen leverbaar is:

http://www.kutukutubuku.com/

If you have nothing to loose, you can risk everything

made.
User
spacer line