indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

made.
User
spacer line

Hallo,
Een vraagje: ik studeer in Leiden, taal en cultuur van IndonesiŽ. Ga komend semester mijn laatste semester in.
Ik ben tot dit semester in Indonesia, Bali. Ineens bereikte me een mail dat ik een bepaald boek deze zomerperiode dien te lezen als voorbereiding op het laatste semester. Alleen dat (engelstalige) boek (cultural heritage als onderwerp) heb ik niet.
Iemand enig idee of je bij Gramedia of Periplus (betrouwbaar) boeken kan bestellen of is er een soort bol.com?
Trims!

guna2
User
User icon of guna2
spacer line

Voor zover ik weet is er niet iets als bol.com, Made. Maar als je wilt, koop ik het voor je en stuur ik het op naar Bali. Als het te krijgen is, tenminste. Niet-voorradige boeken bestellen is me nog nooit gelukt. Yogya is wat betreft de verkrijgbaarheid van boeken natuurlijk wel beter dan Bali. Amazon al geprobeerd? En over een week of wat zit ik in SIN, de vestigingsplaats van Periplus.

pak ronald
User
User icon of pak ronald
spacer line

Amazon.com

Ik bestel vanuit nederland boeken in America. Dan moet dat vanuit IND ook lukken. Toch?

Ga staan waar geen plek is om te staan.

simpati
User
spacer line

De link naar Gramedia: http://www.gramediashop.com/

spacer line  

Probeer anders deze site eens om te zien of het gewenste boek via hen leverbaar is:

http://www.kutukutubuku.com/

If you have nothing to loose, you can risk everything

made.
User
spacer line

helaas, geen resultaat.. Gramedia had ik al geprobeerd, die van jou Amed (jij weet ook altijd goeie sites, de VW is ondertussen gekocht!) heeft het boek helaas ook niet...

spacer line  

Probeer anders gewoon via amazon.com of bol.com te bestellen en hier op Bali af te laten leveren. Mijn vrouw heeft de afgelopen weken ook boeken besteld bij Amazon en had ze binnen een dag of 4 hier in Denpasar afgeleverd. De internationale bezorgkosten tot een gewicht van 1 kilo zijn maar US$ 7,- bij Amazon.com.

Er wordt door de koeriers hier op Bali niet bezorgt "in de desa" (m.a.w. buiten "Groot-Denpasar" Emoticon: Wink maar als je geen "echt" adres hebt kun je het desgewenst ook bij ons laten afleveren in DPS en hier oppikken.

If you have nothing to loose, you can risk everything

made.
User
spacer line

Thanks Amed!
Dat ga ik doen! Adres zit in orde, laat het op het kantoor van de stichting bezorgen, in Kerobokan :-)
Maar erg aardig dat je me wil helpen! Emoticon: Very funny

made.
User
spacer line

Bedankt iedereen voor het meedenken, probleem is opgelost!
Heb iemand gevonden die over 2 weken naar Indo komt en het boek mee kan nemen!
Trims!

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

74,279,455 topic views - 233,329 posts - 13,683 topics - 23,671 members - last post @ 19-08-2019 13:09 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

122,165,247 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com