indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Hotels in Indonesië > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Rob/Esther
User
spacer line

Hoi,

Wij verbleven in oktober 4 nachten in dit hotel in oost Bali. Wij vonden het hotel erg goed : mooie kamers, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, groot zwembad en een mooie tuin. Echt een aanrader, daarbij is het oosten van Bali nog heerlijk rustig, geen massa toerisme.

De groeten!

(hier staan wat foto's: www.rob-esther-hongkong-bali.tk)

= WEBMASTER EDIT; je krijgt een download popup bij aanroepen van bovenstaande pagina =

Rob/Esther
User
spacer line

Webmaster: dit is GEEN download popup, alleen een link naar een Realplayer muziekbestand! Is wel veilig hoor!

Dus je hebt geen Realplayer op je pc, wordt toch wel erg veel gebruikt Emoticon: Smile

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Er wordt mij ongevraagd een download aangeboden. Dat moet ik niet. Realplayer hoef ik niet omdat ik reeds andere muziekspelers heb. Je kan ook je website zo maken dat niemand die download krijgt, dat lijkt me netter dan anderen verplichten iets ter download aan te bieden of Realplayer te gaan gebruiken.

Ik heb trouwens een goede bescherming tegen virussen e.d., dat terzijde. Er zijn er ook die dat niet hebben, en er zijn er dan ook nog die geen onderscheid kunnen maken tussen een nutteloos .ram bestand en een schadelijk virus of exploit, want die kan ik natuurlijk ook zo ter download aanbieden, onder het mom van 'veilig muziekje'.

Uiteraard zul jij wel niet die slechte zijn, maar waar ligt de grens?

Tuti & Jan
User
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Ik sluit me helemaal aan bij Jeroen.
Wij werken hier met een wireless internet verbinding van 16kb/s, probeer dan al die zaken maar eens te down en uploaden, om die reden hebbben wij ook bijna geen foto's op onze website.
In Nederland worden snelheden gehaald waar ze hier nog nooit van hebben gehoord, dat merken we ook af en toe als iemand ons effe een paar digitale foto's stuurt die origineel zijn gelaten.
Tuti & Jan

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Jan,

Die foto's vind ik soms zelfs nog vervelend, zeker als ze onaangekondigd komen, dan ben ik ook nog even aan het downloaden hoor..

Zeg eens, is deze website een beetje toegankelijk? Wachttijden ect? Straks ga ik zelf ook weer testen als ik in IndonesiŰ ben, maar ik hoor liever commentaar van iemand die niet anders kan, om het zo maar te zeggen. Na 5 weken ben ik weer in 'snel-internet-land' Emoticon: Wink

diederick
User
User icon of diederick
spacer line

Ik heb een gewone inbelverbinding via Indosat mega media. Heb geen problemen met bereikbaarbheid of toegankelijkheid.

divodurum
User
User icon of divodurum
spacer line

wil diederik even wat meer info geven over zijn verbinding. ik moet straks op Bali zoiets aanvragen. Handig om te weten. www,?
Overigens had ik bij Global Internetcafe in Bali een satelietverbinding die helemaal te vergelijken was met mijn breedband in haarlem-NH. Weet iemand van de aanwezigen iets over satelietverbindingen voor internet. een verwijzing is ook goed...... alvast bedankt. Emoticon: Yes!

Wayang Golek: Petruk

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

77,027,794 topic views - 235,014 posts - 13,697 topics - 25,729 members - last post @ 18-11-2019 23:38 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

125,849,274 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com