indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

bali-style
User
User icon of bali-style
spacer line

Hoi Yerun

ik begrijp wat je bedoeld maar het zijn meestal de slechte dingen die verteld worden maar de goede blijven achterwege niet alles is zwart wit ook in nl is alles niet rozekleur
en ik wil niet eens een nederlander in men achtertuin want het is net wat je zegt de hollanders onder elkaar hier gunnen inderdaad mekaar het licht in de ogen niet
maar dat neemt niet weg dat ik iemand zelfs geheel belangeloos niet zou willen helpen
ik ben niet op geld uit er zijn ook nog mensen die dat nog gratis doen
voor advies hoeft niemand te betalen bij me

De goedkoopste met transport naar nederland, kijk op onze site

spacer line  

Oke, voor iedereen die verkeerde ideen heeft over mijn verhaal of beweegredene.
Ik heb inderdaad een advertentie op marktplaats voor een vakantie villa op bali. Ik zal dat ook even uitleggen. Ten eerste zijn de 525 euro die daar bij staan niet de kosten die ik zou ontvangen maar het rendement die de eigenaar zou kunnen vragen voor verhuur. Het gaat er ook niet om of je met mij zaken wil doen want dat vraag ik ook niet. Ik hoef er zelfs niets op te verdienen (sprekende over Nederlandse handelsmentaliteit).
Het waarom dan? is simpel. Het is zo dat ik eigenlijk een kavel wilde kopen van ongeveer 600 m maar min of meer gedwongen zou worden om 1000 m te kopen, dus dan heb ik zon 400 m te veel maar, ideaal voor bv een vakantie villa.
Nu had ik mijn broer warm gemaakt voor een verhuur villa en hij heeft hier ook wel oren naar maar vind het eigenlijk iets te veel geld dus daarom zocht ik eigenlijk een derde partij. Mijn idee betreffende de verhuur en eigendom kan op veel manieren ingevuld worden en daarom hoef ik er ook niets aan te verdienen hoewel dat wel leuk zou zijn uiteraard. Hoofdzaak zou ook zijn dat ik die 400 m niet hoef af te rekenen.

Dat ik wat wilde weten over de grond prijzen was meer als backup. Ik heb uiteraard zelf wel uitgezocht wat een beetje normaal is maar als echte Nederlander hou ik het graag goedkoop en zal ik ook nooit betalen wat er gevraagd wordt want dan gaat het over.
De 1000 m hoeft inmiddels ook niet meer want ik kan gewoon 600 m kopen dus de noodzaak van een 2e villa is er ook niet meer maar ik sta er zeker nog voor open dus heb je interresse? Zeg het maar.

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

bali-style; dan zijn we het in ieder geval eens over Nederlanders die op een kluitje wonen. Verder kunnen mensen bij mij ook terecht voor advies en een biertje, zo'n zeikerd ben ik ook niet hoor. Emoticon: Wink

Pas geleden nog iemand van het forum ontmoet in Jakarta. Klikte en we hebben er direct een leuke middag en avond van gemaakt. Had het niet geklikt had ik twee uur later de bus naar huis gepakt. Veel moeilijker moet je het niet maken denk ik dan maar.

spacer line  

Beste Bali-style oftewel Frank,
Ik heb al eerder eens met je gemaild en toen heb je mij ook uitgenodigd om eens langs te komen alleen heb je mij nooit je adres gegeven.
Anders zou ik je in april zeker eens bezocht hebben om wat ideen uit te wisselen.
Als alles gaat zoals verwacht zullen we in Novenmber daadwerkelijk verhuizen naar Bali.

Laat me maar weten waar je woont en wie weet val ik als Nederlander beste mee hihihi

bali-style
User
User icon of bali-style
spacer line

Hoi Tony,

ik heb men gegevens naar je toe gemailt

groetjes,
Frank

De goedkoopste met transport naar nederland, kijk op onze site

spacer line  

Dank je Frank,

Zodra ik weer op Bali rond wandel zal ik zeker eens op bezoek komen.
Lijkt me leuk je eens te ontmoeten en van gedachten te wisselen met iemand met Bali ervaring. hihi

Groetjes en tot Ziens,
Tony

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

76,937,086 topic views - 234,973 posts - 13,697 topics - 25,709 members - last post @ 17-11-2019 00:10 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

125,784,340 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com