indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Gezocht & Aangeboden > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

Wij zij op zoek naar info/hulp van jullie, forum bezoekers!
Mijn partner en ik zijn vanaf okt/nov/dec aanstaande op zoek naar woonruimte voor langere tijd (min. 6 maanden) in de omgeving Kuta/Legian/Seminyak evt. Tuban.
Mag max 3-3,5 juta (miljoen) rupiah per maand kosten.
Bij verblijf in homestay/guesthouse geen ontbijt/schoonmaak/beddegoed etc. nodig. Wel belangrijk zijn warm water en goede elektriciteit. Tv en koelkast kunnen we zelf plaatsen.
Bij de huur van een huisje, zou (gedeeltelijk) gemeubileerd voorkeur hebben. Gedeeltelijke vooruitbetaling aantal maanden huur is evt. mogelijk, dus bespreekbaar. We hebben beide een bescheiden maar vast inkomen. Ik vanuit NL en mijn partner vanuit AUS.
Ikzelf ben bijna dagelijks bezig met zoeken via Bali Advertiser, andere online websites (alles wat ik kan vinden via Google) en we zijn bekend met advertenties bij plaatselijke zaken als Cafe Moka.
Als jij, als forumbezoeker, dus goede "inside" info of aanbieding weet/hebt, dan is je reactie zeer welkom.
Marianne

janp013
User
spacer line

Hallo,

Een kennis van mij is sinds kort begonnen met een homestay. Een leuk en comfortabel huis in Canggu. 300 mtr van het strand van Berawa beach.
Stuur hem een e-mail waarna je de benodigde info via mail retour krijgt.
puriramahomestayRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.yahoo.com.

succes
Janp013

LIEFDE IS BLIND, LINGERIE IS BRAILLE

janp013
User
spacer line

In navolging van mijn vorige bericht heb ik hieronder een link gezet naar Facebook waar Rama zijn homestay op heeft staan.
Zoals gezegd is alles nog maar zeer kort van de grond gekomen en is de benodigde info nog maar mondjesmaat te verkrijgen.
Het is de bedoeling dat er in de toekomst een home-side opgezet gaat worden.

http://id-id.facebook.com/page(...)50177557614?filter=3
Emoticon: Yes!

LIEFDE IS BLIND, LINGERIE IS BRAILLE

spacer line  

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.janp013
Bedankt voor je reactie. Ziet er erg leuk uit, maar net iets te ver weg voor mij, aangezien ik nog niet "scooter vaardig" ben en regelmatig een weekje alleen zal verblijven.
Ik sla 't wel op en vraag de info op want mogelijk kan ik hier anderen blij mee maken.

jessie
User
spacer line

beste luitjes.
neem even contact op met 1 goeije vriend van mij ,hij kan voor jullie bemiddelen
mijn eerlijke meening,ik denk dat jullie bedrag niet uit komt wat betreft de vrijje sector
wat betreft een vila of bugalow.'baliconsultRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.apexpertise.com veel succces

paulana
User
spacer line

voor 3.5 juta per maand, kun je naar mijn mening een leuke woning huren, het is zaak te onderhandelen, en vraag eens bij de assistent consul van het Ned. Consulaat de heer Arifin tel. mobiel 0818789444 hij is heel vriendelijk en behulpzaam en hoort ook veel over deze dingen.

good luck!!

Om Swastiastu

tenggara
User
spacer line

On 09-06-2010 15:04 paulana wrote:
voor 3.5 juta per maand, kun je naar mijn mening een leuke woning huren, het is zaak te onderhandelen, en vraag eens bij de assistent consul van het Ned. Consulaat de heer Arifin tel. mobiel 0818789444 hij is heel vriendelijk en behulpzaam en hoort ook veel over deze dingen.

good luck!!

hoi,
mee eens ,zo tussen 3 en 4 juta heb je een leuk huis.

spacer line  

Jessie en Tenggara, bedankt voor de reacties. Heb al een goed contact gelegd bij een mooie homestay (Nederlander) en we hebben inderdaad door de tijd heen een goed idee gekregen van de mogelijkheden voor ons budget en we weten dat het mogelijk moet zijn.
Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.Paulana: Bedankt voor je tip. Ik zal 't zeker opslaan.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

77,556,988 topic views - 235,443 posts - 13,700 topics - 26,270 members - last post @ 09-12-2019 12:32 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

126,561,934 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com