indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Andere praat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (3 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Bokito
User
User icon of Bokito
spacer line

Even een tip.Als je illegale software van Microsoft download of installeert moet je oppassen met updates.Microsoft stuurt tegenwoordig een file mee die controleert of je programma wat je gedownload of geinstalleerd hebt legaal is.Dit programma heet OGA(officel guine application).Daarom moet je niet klakeloos update maar pak de custom methode.Als je dat file al geupdate hebt en je krijgt iedere keer een waarschuwing geen paniek.Dan ga je naar start en dan run en typ regedit en je register wordt geopent.Zoek in je register naar het file OGA en verwijder het.Als je niet bekent bent met het register dan kan je liever dit niet doen.

Shalom

guna2
User
User icon of guna2
spacer line

On 11-06-2010 15:30 Bokito wrote: Als je niet bekent bent met het register dan kan je liever dit niet doen.

In dat geval kun je beter deze uninstaller downloaden.* Voor achtergrondinformatie: hier en hier.
Ze zouden een OS moeten uitvinden zonder register. O verrek, dat is er al.
BTW, torrents staan ook bekend als virusdragers.

iGuna2

*Maar voor de zekerheid toch maar eerst even een Restore Point aanmaken.

Bokito
User
User icon of Bokito
spacer line

Die uninstaller is een goeje wist ik nog niet en een restore point is ook nooit weg.

Shalom

FredC
User
spacer line

Leuk, maar downloaden is er niet bij. Moet je eerst lid worden en dan is het een duur klein file-tje. Als je het al hebt, waarom maak je het hier niet beschikbaar? Die paar kB-tje zou geen kwaad kunnen, denk?

Op internet zijn gemakkelijk andere manieren te vinden om van die OGA af te komen, maar allereerst moet je ervoor zorgen dat je het niet installeert of geďnstalleerd krijgt.
Dus geen automatische updates, maar handmatig, zodat je eerst kunt bekijken wat je in je computer douwt. En dan is het net als met autorijden: bij twijfel niet inhalen (binnenhalen mag ook). En dan kun je gewoon je programma's zonder problemen blijven gebruiken.
M.a.w.: door een beetje een pro-actieve opstelling kun je en hoop geld besparen.

asepers
User
spacer line

http://www.fixr.co.uk/2009/10/(...)remove-oga-notifier/

FredC,je kan het downloaden op deze site.

FredC
User
spacer line

Dank André, daar heb ik wat aan. Niet dat ik het moet gebruiken, maar het is goed het achter de hand te hebben. Er staat ook precies in wat je zou moeten doen als je het handmatig alleen maar kon doen. Emoticon: Party!

guna2
User
User icon of guna2
spacer line

On 12-06-2010 03:15 FredC wrote: Als je het al hebt, waarom maak je het hier niet beschikbaar?

Ik heb het niet. Ik ga niet met een Windoos het Internet op. Ik ben niet gek. Ik wilde jullie arme stakkers alleen maar helpen.

FredC
User
spacer line

Gelukkig maar. Dat weten we ondertussen wel. Dat is een beoordeling van jezelf die meestal gunstiger uitpakt dan dat van een ander. Dat is dus helemaal niet gelukt.

André had de juiste oplossing, voor een ieder die dat nodig heeft.

Bokito
User
User icon of Bokito
spacer line

On 12-06-2010 03:25 asepers wrote:
http://www.fixr.co.uk/2009/10/(...)remove-oga-notifier/

FredC,je kan het downloaden op deze site.

Sorry maar ik krijg geen bat.file maar een txt.file????

Shalom

FredC
User
spacer line

Ja. Copy - paste it in kladblok, save het als removeoga.bat en je hebt de klus geklaard!
Wil je de batch-file uitvoeren, dubbel klik op de file waar je die hebt bewaard.
Klaar is Kees, eh, Bokito.
Succes. En eh... zet je updates op manual!

guna2
User
User icon of guna2
spacer line

Inmiddels hebben we het hier over torrents, batchbestanden, bčta-versies van Office, restore points en wat dies meer zij. Ik vrees dat Om Ziel inmiddels keihard is weggelopen. Mea culpa, de onderwerpregel is niet duidelijk. Ik stel voor dat we het wat eenvoudiger gaan houden. Anders ga ik SSH'sen met een FTP-client in jailbroken devices. U is gewaarschuwd!

FredC
User
spacer line

Als het alleen om Om Ziel gaat kun je hem toch ook direct emailen, als dat niet een te moeilijk woord is. Hier mag het toch zeker ook om een wat breder publiek gaan?
Niet zo eenkennig, Guna2.
Bovndien dacht ik dat de conclusie van jou voor Om Ziel al bekend was: iPod of laptop. De rest is voor gebruikers met een bredere interesse. Zijn die er?
Emoticon: Yeah right!

charles
User
spacer line

Ik heb goede resultaten met Bitlord

Hi Fred.
Bedankt voor de goeie tip,heb het gedowload en het werkt erg goed bedankt nogmaals.
gr.charles

FredC
User
spacer line

Geen punt, Charles! Er gaat een wereld voor je open.
Even een tip nog voor alle mensen die niet in NL wonen: je kunt ook boeken downloaden. Voor mijn zoon heb ik Suske & Wiske gedownload: hij verslindt ze! Maar er zijn ook andere boeken, veel in het Engels.
Of films van National Geographic, enorm leerzaam.
Vrijwel alles wat je in NL zo kunt kopen is hier niet te krijgen, behalve dan via TPB. Je moet wel een beetje bijblijven ...
Importstop? Alles wat gedigitaliseerd kan worden niet dus.
Emoticon: Party!

zieleffe
User
spacer line

Op de eerste plaats kan je mij niet direct mailen.

op de tweede plaats kan ik mijn site niet meer terug vinden waar ik een aankondiging deed

Heb veel ellende met de computer gehad, en eigenlijk is er nog van alles aan de hand nu ik via twee firma's er naar heeft laten kijken.
Het koste mij wel een nieuwe computer,samen.
Maar je moet wat.
Ik had windows vista , een hoop ellende gehad twee maal gecrasht,door wind service pack 1 automatische te downloaden, en toen laten repareren, alles kwijt.
Zo maar software weg geheel uit de computer geslingerd.
Verders weer gecrasht, door weer service pack 1 automatisch te downloaden, en toen een ander firma laten komen, die de computer mee nam, en alles geheel weer terug gezet, dus was niets kwijt , met windows 7 geinstaleerde, en office 2007 er op.
Maar nu heb ik weer problemen met de Printer/scanner herkende het niet terwijl ik gisteren nog gescand had.
Enkel weken met LifeChat hier op kunnen gebruiken, maar plotsklaps weg, en niet meer terug te krijgen een apparaat van 50€ werkt niet meer.
terwijl ik rustig buiten kon zitten, en luisteren naar muziek.
Wat een zooi van Microsoft, die een super alleen recht heeft, op mijn computer.
je hebt er niets over te zeggen, dat is voor microsoft het enige, die in je computer wilt komen.
en zet het maar eens uit , je kan dat, of nog een andere keuze, zelf eerst controleren.
Als je het uit zet heb je zo al problemen met die microsoft. Emoticon: Emoticon: Devil Emoticon: Confused

Al met al je zou het zo in de brand steken die boel

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

guna2
User
User icon of guna2
spacer line

Om Ziel, ik weet niet wat jij zoal met een computer uitspookt, maar er zijn genoeg alternatieven voor software van Microsoft. Vaak gratis of `ingebakken.'

zieleffe
User
spacer line

Kijk dit is dan duidelijk.
je helemaal afhankelijk van Microsoft maken.
Nou ik heb ook Microsoft LifeCaht ZX 6000.
En die werkte bij vista wel weer goed.
Maar hier is die na 14 dgn er mee uiigescheden, en wat ik ook doe , de stekker er uit, en opnieuw opstarten uit de configuratie halen maar ik krijg het niet meer opgang.
En jij noemt het alleen software bij Microsoft betrekken.
Eigenlijk belachelijk voor woorden.
dit is dan zo voorbeeld Microsoft software. Emoticon: Angry Emoticon: Confused Emoticon: Cry

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

86,718,235 topic views - 240,492 posts - 13,734 topics - 34,010 members - last post @ 23-11-2020 18:52 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

141,396,158 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com