indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

guna2
User
User icon of guna2
spacer line

Graag hier jullie commentaar op bovengenoemde topic zodat de hoofdtopic `schoon' blijft.

guna2
User
User icon of guna2
spacer line

Geloof je het zelf, Guna2?

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Neen ik denk het niet dat je met dat geloof het voor elkaar krijg, dat ze hier de melding maken, zoals ik dat doet van je posting

Op 16-05-2010 03:33 schreef guna2:
Muggenbulten en de jeuk erdoor veroorzaakt verdwijnen als Indonesische sneeuw voor de zon met een soort olie: Cap Kapak

Klik om het oorspronkelijke plaatje te bekijken

Als sneeuw voor de zon, een vraagje, waar haal je die sneeuw daar vandaan?

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

guna2
User
User icon of guna2
spacer line

On 16-05-2010 19:46 zieleffe wrote: waar haal je die sneeuw daar vandaan?

Uit Papua natuurlijk, oom Ziel. Het kost wat moeite, maar dan heb je ook wat:

guna2
User
User icon of guna2
spacer line

On 17-05-2010 11:56 4yoke4 wrote: Ik heb er ook wel een beetje schuld aan door uitgebreid off topic te antwoorden.

Yep. En nu weer door niet naar dit topic te verhuizen.

Vergiß die Peitsche nicht!

Heb je op het citaat geklikt, en gekeken op de foto wie er eigenlijk de zweep hanteert?

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

Heb je op het citaat geklikt, en gekeken op de foto wie er eigenlijk de zweep hanteert?

Ja.

Links Lou Andreas-Saloméis alias Lou Salomè met zweepje en Paul Ree in het midden, rechts Nietzsche, de grappenmaker en bedenker van de foto met de drie grote kameraden.

Nogmaals mea culpa want we gaan nu weer flink OFF TOPIC denk niet dat Nietzsche een huis tuin of keukenmiddeltje was.

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

guna2
User
User icon of guna2
spacer line

On 17-05-2010 12:35 4yoke4 wrote: ...want we gaan nu weer flink OFF TOPIC

Dat mag rustig op het topic `Commentaar op: Huis-, tuin- en keukenmiddeltjes'

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

On 17-05-2010 12:50 guna2 wrote:

[quote removed]

Dat mag rustig op het topic `Commentaar op: Huis-, tuin- en keukenmiddeltjes'

OK kom dan nu maar op met de grote plumeau in mijn derrière.

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

elsbeth
User
spacer line

Beste Merapi,natuurlijk moet dit een leuk en informatief forum blijven en daar moeten we met z'n allen voor zorgen. Je hebt het er in het andere topic over dat je altijd een open boek bent. Ik denk dat hem daar precies de kneep zit. Er is geen hond op dit forum die zoveel over zichzelf en zijn priveleven vertelt als jij. Ik heb tussen de regels wel begrepen dat jij het met jouw partner iets minder gemakkelijk hebt dan ik met mijn partner, maar ik weet wel zeker dat mijn partner het vreselijk zou vinden als ik op een openbaar forum zoveel intieme details over hem zou vertellen als jij zeer regelmatig doet. Ik vraag me af of je daar wel eens bij stil staat. Ik vind persoonlijk dat ook jij zelf niet zoveel persoonlijke dingen (adres, tel. allerlei kwalen) op dit forum moet zetten, bescherm jezelf een beetje!
Natuurlijk mag iedereen hier zijn zegje doen, maar je moet ook luisteren naar de kritiek van anderen en daar wat mee doen. Yerun en Guna zijn niet de enigen die jou iets proberen te zeggen, Malam heeft dit uitgebreid gedaan, Yogya Bali, Yoke, ik , om maar wat te noemen. Denk er eens over na en doe er wat mee.

guna2
User
User icon of guna2
spacer line

On 19-05-2010 02:21 andre wrote: Bij dengue fever (demam berdarah): Juice Kurma (dadel sap)

Hierbij vraag ik me toch af hoe groot de invloed van de islam is. Dadels komen hier niet voor, en alles wat uit het Midden-Oosten komt is goed (behalve Israël natuurlijk, voor die Indonesiërs dan die weten waar dat land ligt. Ik sprak haar vandaag nog). Overigens lijkt de juice kurma een echt wondermiddel.

andre
User
spacer line

Dat is natuurlijk het grote manko van al deze middeltjes.... meestal is er geen aantoonbaar verband en is er geen stastisch onderzoek gedaan naar de werking (vandaar mijn posting over de taugé).

Het kan toeval zijn, maar toen ik de kurma begon te gebruiken, stopte de daling van de trombosit-waarde en voelde ik me al snel minder zwak.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

77,736,067 topic views - 235,509 posts - 13,700 topics - 26,425 members - last post @ 14-12-2019 21:37 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

126,820,627 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com