indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

janp013
User
spacer line

Beste forum-leden,
Twee jaar geleden hebben wij een meisje leren kennen op Bali. Zij was onze "vaste" masseuse.
Gewoon een hele leuke meid met wie wij toch een bijzondere band hebben/hadden.
Op de avonden dat ze ons kwam masseren bleek dat ze nogal stil was, hoewel ze heel spontaan kon zijn. Ook durfde het kind bijna niet te lachen.
Het bleek dat zij nogal rotte voortanden in haar mond had staan, waar ze zich erg voor schaamde, waardoor haar mond vaak gesloten bleek.
Dit jaar gaan wij weer terug naar Bali en wij hopen dat we haar weer kunnen ontmoeten.
Wij zijn eigenlijk van plan om haar "nieuwe" voortanden te geven.
Gewoon met haar naar de tandarts, een prijs afspreken en haar gebit laten renoveren.
op deze manier willen wij als westerlingen iets goeds doen voor iemand uit Bali, die nog een heel leven voor zich heeft. Wij vinden dat zij ook het recht heeft om er leuk uit te zien !.

Onze vraag is dus om een betaalbare tandarts in de omgeving van Canggu.
Mocht iemand een adresje hebben dan houden wij ons zeer aanbevolen !!
Bij voorbaat dank

LIEFDE IS BLIND, LINGERIE IS BRAILLE

spacer line  

On 15-05-2010 18:11 monkeyee wrote:

Ik ben op zoek naar dsquared , nike air max en dat soort merken..

Laat maar horen welke site's bij jullie bekend zijn

Wellicht zoekt Uw handel geen tandarts Emoticon: Yeah right!

Live life to the max.......

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

On 15-05-2010 18:40 Martin-Solo. wrote:

[quote removed]

Wellicht zoekt Uw handel geen tandarts Emoticon: Yeah right!

hij zoekt zweetvoeten Edje!

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

paulana
User
spacer line

Op 15-05-2010 10:23 schreef janp013:
Beste forum-leden,
Twee jaar geleden hebben wij een meisje leren kennen op Bali. Zij was onze "vaste" masseuse.
Gewoon een hele leuke meid met wie wij toch een bijzondere band hebben/hadden.
Op de avonden dat ze ons kwam masseren bleek dat ze nogal stil was, hoewel ze heel spontaan kon zijn. Ook durfde het kind bijna niet te lachen.
Het bleek dat zij nogal rotte voortanden in haar mond had staan, waar ze zich erg voor schaamde, waardoor haar mond vaak gesloten bleek.
Dit jaar gaan wij weer terug naar Bali en wij hopen dat we haar weer kunnen ontmoeten.
Wij zijn eigenlijk van plan om haar "nieuwe" voortanden te geven.
Gewoon met haar naar de tandarts, een prijs afspreken en haar gebit laten renoveren.
op deze manier willen wij als westerlingen iets goeds doen voor iemand uit Bali, die nog een heel leven voor zich heeft. Wij vinden dat zij ook het recht heeft om er leuk uit te zien !.

Onze vraag is dus om een betaalbare tandarts in de omgeving van Canggu.
Mocht iemand een adresje hebben dan houden wij ons zeer aanbevolen !!
Bij voorbaat dank

ja jan je zult wel denken : heb je haar ook weer.ik wacht op voetbal.......
over hoeveel tanden gaat het,kronen kosten incl.wortelkanaal beh.en porcelein
zonder metaal 2.5 juta. ik heb m,n mond helemaal laten renoveren en ik kan drg. rudy
aanbevelen galeria-kuta, locale tandartsen . hier zijn duurder 3-4 juta
bij rudy heb je 5 jr garantie..en denk aan hygiene. vele australiers komen daar

lief van jullie deze geste Emoticon: Yes! Emoticon: Shiny

Om Swastiastu

janp013
User
spacer line

Hallo Paulana,

Ja.......Dr Rudy is mij bekend ! 2 jaar geleden heeft mijn vrouw er een brug laten plaatsen ( echter niet voor 2.5 juta !!!!)
Hoewel deze Dr voor onze begrippen niet duur is, weet hij toch wel danig gebruik te maken van ons westerlingen. Eigenlijk kan ik hem daar geen ongelijk in geven !!
De tandarts van mijn vrouw vond bij terugkomst in Nl dat er een mooi stukje vakwerk geleverd was door Dr Rudy.

Ik denk dat we daar deze vac maar weer naar toe moeten gaan. Misschien ligt de prijs voor het meisje waar ik over schreef gunstiger ?/
We wachten maar af

groetjes en bedankt voor je reactie Emoticon: Shiny

paulana
User
spacer line

hai janp wat zijn de kosten van een brug bij rudy? en mogelijk dat de kosten voor het meisje lager zijn! hij drg. rudy is een sociaal man

groetjes terug en succes Emoticon: Shiny

Om Swastiastu

janp013
User
spacer line

Hallo Paulana,

2 jaar geleden betaalde mijn vrouw voor het plaatsen van een brug 550 euro.( 7 mil. RPI)
Op zich is dit voor onze begrippen natuurlijk goedkoop omdat in NL ongeveer 2500 euro betaald moest worden.
Of Rudy voor inlanders uitzonderingen maakt weet ik niet, maar had destijds wel het idee dat hij leefde van rijke buitenlanders en Aussies die speciaal op vacantie waren om hun gebit te laten renoveren.
Eerlijk gezegd had ik destijds niet zo het gevoel dat hij een sociaal man was, maar wel een goede tandarts die veel geld verdiende ( wat hij overigens mag hoor van mij).

Helaas heb ik geen foto waar bovengenoemd meisje opstaat met haar slechte gebit.
Dan had ik een prijsopvraag kunnen doen bij Dr Rudy.

Ik zal dr Rudy wel eens een mail sturen en het verhaal uitleggen. Mogelijk kan ik al een afspraak maken en mogelijk begint hij begrip voor de situatie te krijgen ?
Je weet :..............................WIE NIET WAAGT WIE NIET WINT................

groetjes JP

paulana
User
spacer line

hi JP, dat kun je zeker proberen, misschien heeft hij een andere oplossing dan kronen, als haar tanden verrot zijn is het maar de vraag, of hij nog kan slijpen om kronen te plaatsen. ik ben ook bij een locale tandarts geweest in amlapura, die vroeg 3-4 juta, kon of wilde geen vaste prijs noemen,ik heb nl. nickelallergie, bovendien het gereedschap en de hygiene lieten te wensen over, ik moest wel lachen, mijn vriendin lag in de behandelingsstoel ,aan de overkant van de praktijk is een moskee, de imam vroeg(heel hard) voor gebed, en ja hoor daar ging hij, en Nyoman vond dat heel gewoon, zij was dat van hem gewend en wachte geduldig tot hij weer terug kwam.

groetjes paulana

Om Swastiastu

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

On 12-07-2010 09:05 janp013 wrote:

Ik denk dat we daar deze vac maar weer naar toe moeten gaan.

De tandarts heeft zijn praktijk verplaatst van beneden naar boven, de roltrap op en dan precies tegenover zijn vroegere praktijk.
Het is maar dat je het weet.
Ook een tevreden klant.

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

leomanado
User
spacer line

Paulana,

dr Rudy in Galeria Kuta, bedoel je Bali Galeria bij de grote rotonde naar de Sunset Road?

Ik heb geen plannen om naar de tandarts te gaan op Bali, maar je weet maar nooit als je hem nodig hebt.

Dank je wel

Milani
User
spacer line

Kijk even bij "op zoek naar goede tandarts op Bali" op dit forum ben je meteen een hoop wijzer. Emoticon: Shiny

paulana
User
spacer line

Op 14-07-2010 04:24 schreef leomanado:
Paulana,

dr Rudy in Galeria Kuta, bedoel je Bali Galeria bij de grote rotonde naar de Sunset Road?

Ik heb geen plannen om naar de tandarts te gaan op Bali, maar je weet maar nooit als je hem nodig hebt.

jawel, daar is zijn praktijk, idd met de roltrap of lift naar boven Emoticon: Party!
Dank je wel

Om Swastiastu

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

77,647,862 topic views - 235,464 posts - 13,700 topics - 26,357 members - last post @ 11-12-2019 22:22 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

126,714,318 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com