indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Hotels in Indonesië > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

vleugel
User
spacer line

Wie kan mij een niet al te dure karakteristieke Indonesie hotels of geasthouse nachtverblijf voor 2 personen inclusief ontbijt eigen warme douche en toilet gebruik vertellen in Pandangaran,Baturaden, Wonosobo,Yogyakarta en Tawangmanuin Java

vleugel
User
spacer line

Ik ben op zoek naar een leuk geasthouse in Tawangmanu niet al te duur en typisch Indonesisch. (Wel prive douche warm water en toilet ) Groetjes Wil Vleugel

spacer line  

In Yogyakarta kun je heel veel hotels vinden in Jl Sosrowijayan en in Jl Dagen, beiden zijstraten van Jl. Malioboro. Van goedkoop tot duur. Reserveren niet nodig buiten het seizoen.
Ook heel veel hotels aan Jl Prawirotaman in alle prijsklassen.
Groeten,
Michael

Op 12-05-2010 16:26 schreef vleugel:
Wie kan mij een niet al te dure karakteristieke Indonesie hotels of geasthouse nachtverblijf voor 2 personen inclusief ontbijt eigen warme douche en toilet gebruik vertellen in Pandangaran,Baturaden, Wonosobo,Yogyakarta en Tawangmanuin Java

davidson
User
spacer line

http://www.sandaanhotel.com/ in Pangandaran ( over de prijs valt te onderhandelen) en In Baturaden is dat Hotel Rosenda

http://www.zoover.nl/indonesie(...)uraden/rosenda/hotel

Groet
Paul

Ingew
User
spacer line

In Jogya ka ik je het hotel Duta Garden aanbevelen. Wij zijn hier 2 jaar terug geweest. Ligt vlakbij centrum, maar toch lekker rustig. kijk op website: www.dutagardenhotel.com

vleugel
User
spacer line

Hoi reiziger,
Ik zou graag willen logeren in een typisch indonesisch geasthouse in wonosobo en tawangmanu voor een nachtje . (Graag wel prive gebruik toilet en douche). Budget prijs wie kan mij helpen? groetjes Wil Vleugel

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Je vraagt nu drie keer hetzelfde, terwijl er al wat antwoorden zijn. Is het niet handiger daar ook op te reageren? Het moedigt anderen namelijk niet echt aan om te blijven antwoorden als je doet alsof er geen reactie is gegeven.

BintangJan
User
User icon of BintangJan
spacer line

Vleugel,

Zoek eens naar Adam's Homestay in Pangandaran. Schoon rustig en vlak aan het strand.

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

guna2
User
User icon of guna2
spacer line

Ik zit een beetje (veel) met `karakteristieke/typisch Indonesie hotels of geasthouse' in combinatie met `prive douche warm water en toilet', en dat deze keer niet vanwege alle spelfouten, maar omdat ik me bij typisch Indonesische hotels geen eigen douches, geen warm water en geen toilet voor kan stellen. Wel je eigen collectie kakkerlakken.

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Alleen maar kakkerlakken? Geluksvogel.

senior
User
User icon of senior
spacer line

Wat is typisch Indonesisch? Zeker geen douche maar wel een mandi bak, die ook volstaat: het is wel even wennen aan het koude water.
Typisch Indonesisch / Aziatisch: geen westers toilet, maar een hurkgat met een emmer water en een steelpannetje ernaast...
En kakkerlakken? Soms ook nog, maar dan ben je in ieder geval niet alleen...

Maar vleugel, even de reeds genoemde links volgen en je bent weer wat wijzer..

hati hati, pelan pelan

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

En dan heb je nog koud water en koud water, want koud water in Kaliurang (net ten N van Yogya) is beduidend kouder dan koud water elders in Yogya. Beiden heb ik overigens niets mee... gewoon lauw water moet ik hebben.

spacer line  

Hallo Vleugel,

Wat je vraagt is onmogelijk in Indonesie. Daar kan bijna alles. Maar zoals al gezegd geen luxe en dan ook nog indonesisch, wat jij vraagt is minstens 2 sterren an dan is het niet meer indonesisch. Zoek maar verder op internet.
Emoticon: Party! Emoticon: Party!
Groeten en veel succes.

Als iedereen was zoals ik zou moeten zijn was de wereld veel beter af.

elsbeth
User
spacer line

Ik lees het meer (zeker als ik de vorwaaren lees) als: typisch koloniaal hotel. Is dat de bedoeling?

papaya
User
User icon of papaya
spacer line

Jawa Dwipa Heritage Resort in Tawangmangu is wat voor jullie dan...

Happiness is not a destination, it's a Way of Living

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

in een volgend leven.... Emoticon: Confused Ik denk dat ze daar na 5 jaar wel een keer geweest zijn.

Info about Flores? FLORES SURGA KITA - http://www.travel2flores.info

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

49,266,143 topic views - 221,735 posts - 13,476 topics - 15,942 members - last post @ 20-08-2017 20:04 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

88,888,616 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com