indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

Ik zou graag naar een mooie Balinese dansvoorstelling willen, in een schitterende tempel of zo. Waar moet ik naar toe?
Groetjes,
WM

peterr
User
spacer line

Ja, dat zou ik ook graag willen weten. Ik ga 2 juni naar Bali.
Kom op mensen.

groet

P

dutchbird
User
spacer line

NGS stock photos

ibusas
User
User icon of ibusas
spacer line

Hee, geweldig bedankt voor deze link!
Toevallig ben ik in Bali van 13 t/m 26 juni met 3 gasten! Een programma maken is ineens een stuk makkelijker.
Emoticon: Smile

spacer line  

Heey Dutchbird,
Bedankt voor je tip, maar dan zit ik al weer in Nederland! Dus als je nog een andere plaats weet!? Emoticon: Laugh out loud !
Emoticon: Bye bye
WM

peterr
User
spacer line

hi Dutchbird,

hartelijk bedankt.
ik heb hier veel aan!

groeten
P

chirpy
User
spacer line

In Ubud is er bijna elke avond van de week een dansavond. Op maandag de Barong. Op dinsdag de Legong, Op zaterdag de Ketsjak (schrijf ik het wel goed?) De kwaliteit vind ik erg goed.

robbert
User
spacer line

Hoi,
Bij de grotere tempelfeesten (de jaarfeesten) wordt er vaak gedansd voor eigen publiek, mits op de juiste wijze gekleed kan je dan meekijken. De receptie van jouw hotel kan wellicht even voor jou op de balikalender kijken. Is er geen tempelfeest tijdens jouw aanwezigheid dan is het advies van Ubud een goede maar ook de Kecakdans in Ulu Watu is erg bijzonder speciaal omdat deze in de avond en in de open lucht wordt gehouden zodat je ook vaak een fantastische ondergaande zon kan meemaken. Ubud zowel als Uluwatu zijn redelijk toeristisch maar daarom niet minder interessant.
Suk6 Rob

ljmljm
User
spacer line

Als je naar Ubud gaat kun je de s'middags/s'avonds naar voorstellingen toe.

Hier mee sluit ik mij aan bij chipy.

Kijk ook eens op google earth/ubud hier vind je foto's en video's. Zeer nuttig om te orieenteren.

= edit =

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

73,131,644 topic views - 233,105 posts - 13,680 topics - 23,064 members - last post @ 18-07-2019 11:30 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

120,764,468 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com