indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Gezocht & Aangeboden > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (2 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

putteng
User
spacer line

volgende maand ga ik naar Bali en wil daar een gitaar kopen. Wie heeft een goed adres of weet iemand of deze ook op Bali worden vervaardigd? Ik ben op zoek naar een akoestiche gitaar of semi akoestisch. Emoticon: Party!

barang
User
spacer line

putteng,
ik weet wel bij ons op ijen (malang) echt mooie replica's van guild en fender,ook ibanez ,maar op bali ,weet ik niet.
Niemand hier op deze forum die putteng kan helpen ?
Emoticon: Cry

putteng
User
spacer line

Ha Barang,
bedant voor je reactie.
Groet, Ge

vdweegen
User
spacer line

Hoi Putteng

Wij zijn twee dagen geleden terug gekomen uit Seminyak, in Restaurant Barcode
jl.pelitengel Kerbokan ( straat ) daar zit op dinsdag-vrijdag- zaterdag -zondag live muziek
En daar speelt Leo met zijn gitaar, GEWELDIG ... Die zal je beslist verder kunnen helpen. Wat ook prettig is, de eigenaar van dit restaurant is een nederlandse jongen en is eigenaar van dit pand.

Suk 6 Toske

barang
User
spacer line

Putteng,dit is wat je zegt een gouden tip van Toske.

Dom van mij dat ik niet aan jou heb gezegdt..
maar weet je putteng,die eigenaar ,die toske bedoeld,
ken ik.dat is roedie en zyn zus woont in alterveer /groningen.
dom ja van mij dat ik jou niet heb gezegd.
op bali komen we regelm. alleen tab/den pasar, omdat onze dochter woont daar.
maar ok ja putteng, wat toske zegt klopt.als je die gitarist vraagt,
hy geeft jou adressen. ok putteng,goed voor jou iya toch.
en toske ,jouw tip is geweldig.
salam
barang Emoticon: Yes! Emoticon: Bye bye

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

barang, stuur nou even je adres door, gewoon klikken op mn Avatar dan zie je mijn email adres.
Anders kan ik echt niet de jaargang
Tong Tong opsturen.
Vraag anders even aan Yerun.
Lieve groet van Merapi en Salam Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

barang
User
spacer line

merapi,nee natuurlijk ben ik niet vergeten,maar heb al gezegd toch,
ik moet op mijn dochter wachten die komt volgende week naar belanda,
voor pasar malam,je weet toch die jaarg.is niet hier maar thuis ( Ijen).
en nog 3 weken gaan we zelf weer naar huis.ik wil nu al gaan.maar kan niet door pmb.den haag toch.ik weet niet ,maar deze keer in belanda ben zat en erg koud ja .
salam
barang Emoticon: Bye bye

vdweegen
User
spacer line

Hoi Barang.

In Restaurant Barcode is de eigenaar Wilfred samen met zijn indische vriendin G'tri.
Maakt eigenlijk niet uit, het is er heel goed en gezellig. Iedere woensdagavond Salsa dansen, donderdag's een Rock band en de andere avonden Leo met zijn gitaar.
Het eten is er steen goed en alles word vers gemaakt, dat kun je zien want je kunt door de glazen want zo in de keukenkijken.

Groet Toske

simpati
User
spacer line

Het eten is er steen goed
Dan moet ik daar niet eten, kost een kunstgebit.

Beste Toske,
Hoe vaak ben je al in Bali geweest?
Groet Jan

barang
User
spacer line

Toske,

je hebt gelijk.roedi zit in seminyak,sorry.
maar goed te horen dat eten lekker is daar.
fam.van mij gaat straks in juli weer naar bali.
ze hebben een zoon van 16 en hy speelt gitaar en goed ja.
dus ik zal hun zeggen ya.Terimah kasih.

Salam
Barang

vdweegen
User
spacer line

Hoi Barang

Wij zijn er nu 6 keer geweest. Tja als je eenmaal geweest bent , ben je verkocht....tenminste wij wel.En wat je gebit betreft..hij is goed....daar had ik niet bij stil gestaan.

Salam Toske

putteng
User
spacer line

ha vdweegen,
ik ga daar zeker even langs. Bedankt voor de tip.
Groet, Ge

Ibu Inge
User
spacer line

Hallo Putteng
Je vroeg waar je een gitaar kan kopen op Bali. Je hebt namelijk een gitaarbouwer op Bali. Zijn adres is: Jl. Baruna 5, Guwang Sukawati, Gianyar. Mijn man en ik zijn in januari van dit jaar geweest. Aangezien mijn man Rob zelf gitaarbouwer is al 30 jaar was dit voor hem natuurlijk reuze interessant om zijn vakbroeder op Bali te ontmoeten. Een vriend van ons die op Bali woont heeft een Blueberry gitaar gekocht, want zo heet de gitaren die er gebouwd wordt. Aan het eind van dit jaar gaan we hem weer bezoeken. Echt hele mooie gitaren. Kijk maar op de site www.blueberryguitars.com.
Het is een balinese man met zijn zoon en zij hebben een aantal mensen in dienst.
De gitaarfabriek wordt wel gesponserd vanuit Canada. Altijd leuk om een bezoekje te brengen aan deze gitaarfabriek op Bali.
Inge

Deewee
User
spacer line

Ramanyana Mall in Denpasar heeft binnen een winkel waar muziekinstrumenten verkocht worden. Tom's Music shop is een bekende zaak waar flink wat muziekinstrumenten te koop zijn. Vanaf het vliegveld richting Denpasar zit ie aan de linkerkant, dus waar je rijdt op de JL Bypass Ngurah Rai. En Wira 's Music Store, Jl Kahuripan, Supernova tegenover en naast een dierenspeciaalzaak is er ook nog.
Groet, Dennis

sanne4
User
spacer line

Hi Hallo,

Ik ben Sanne en ga aankomende vrijdag naar Bali. Nu ben ik heel erg aan het twijvelen of ik mijn gitaar meeneem (wat ik een beetje eng vind, mocht er iets mee gebeuren) dat mag namelijk alleen in een apart vak..dus niet als handbagage..Of er daar 1 koop. De adresjes heb ik al opgeschreven Emoticon: Wink Bedankt! Weten jullie mischien ook wat een gitaar daar kost..? Thanx!!

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

85,341,468 topic views - 240,165 posts - 13,729 topics - 33,261 members - last post @ 25-09-2020 14:11 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

139,101,653 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com