indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Gezocht & Aangeboden > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

Hallo, Ik heb een website voor een evenementen calendar voor jakarta die ik wil verkopen, de reden hiervoor is dat we geen tijd heabben om alle evenementen dagelijks te updaten. Script is uniek, zelf gemaakt, de website heeft een google pagerank van 4/10, als men "jakarta events" of "events in jakarta" intikt kom je altijd op nummer 1. de website luidt www.jakarta-events.com

indien er mensen geinteresseert zijn, graag contact opnemen

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Dannyman12345; heb je geen persoon die alle informatie voor je in kan voeren? Heb je contacten die zelf hun gegevens aan je aanleveren? Wat zijn de bezoekersaantallen?

Jammer om te zien dat je moet stoppen, maar om een website te verkopen waar nu niets meer op staat (rechter menu, maand mei allemaal '0') dat schiet ook niet op vrees ik.

Verder krijg ik de volgende melding als ik op 'Happy Hours' en andere links klik:

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /home/divers/domains/jakarta-events.com/public_html/agendaget.php:23) in /home/divers/domains/jakarta-events.com/public_html/agendascriptget.php on line 2

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/divers/domains/jakarta-events.com/public_html/agendaget.php:23) in /home/divers/domains/jakarta-events.com/public_html/agendascriptget.php on line 2
Entertainment Events May 2010 Jakarta
0 HappyHours event(s) found
Page 1 of 0.

mataharry
User
spacer line

Hmmmm, jammer. Om dit bij te houden moet je wel in Jakarta wonen anders word het wel heel lastig om die site bij te houden. Emoticon: Stupid

spacer line  

Sorry voor de late reactie, maar deze forum werkt niet helemaal optimaal. Ik heb zeker aangevinkt dat ik op de hoogte wil worden gebracht als er en bericht is op dit topic, maar dat gebeurd niet.

Anyway

Om een voorbeeld van de werkende applicatie te zien, graag zoeken in 2008. Er worden helemaal geen events meer bijgehouden, dus het is logisch dat je niets krijgt bij happyhours etc voor deze maand. De layout moet ook verbeterd worden, want die is oud.

Verder heeft de site een Google Pagerank van 4 en ruim 750 backlinks, dus goed te vinden in google omdat er al een hoop promotie voor gedaan is, dus vind het zonde om zomaar weg te gooiten zeg maar.

Het punt is dat ik inderdaad geen geld meer wil spenderen aan locale werknemers die dit dagelijks bijhouden, want ik maak verslies, de bars willen er niets voor betalen, dus het is icompleet gratis en van de google ads krijg je niet veel terug. Verder ben ik ook niet meer zoveel actief in het uitgaansleven om me met deze website bezig te houden.

Ik hoor het graag als iemand geinterresseert is om de domainnaam en bekendheid over te nemen en dan kan hij/zij er wellicht een ander concept van maken, of iets vergelijkbaars.

Groet

Danny

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

On 21-05-2010 19:13 dannyman12345 wrote:
Sorry voor de late reactie, maar deze forum werkt niet helemaal optimaal. Ik heb zeker aangevinkt dat ik op de hoogte wil worden gebracht als er en bericht is op dit topic, maar dat gebeurd niet.
Dat klopt, er worden geen emails verzonden voor tracked topics op dit moment. Die functie is namelijk nog nooit ingebouwd. Emoticon: Smile

spacer line  

Hallo,

Oh dan was ik in de war met een andere forum, omdat ik dat namelijk altijd doe Emoticon: Smile

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

77,556,988 topic views - 235,437 posts - 13,700 topics - 26,270 members - last post @ 09-12-2019 09:49 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

126,558,628 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com