indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, the island of the Gods > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Blog Bot
spacer line

hi I zoek a little girl, them hot ni uaxan sukeni, them works and lives on bali, she reacts in the hotel TAMAN SARI COTTAGES the RESTAURANT IS ANTONY the STREET IS POPPIES LANE 2-KUTA BEACH BALI, I HAVE ITS WRITTEN, but and THEY WILD WRITE NOTHING LEARNED MESSCHIEN CAN REACH SOMEONE ITS, GLADLY LATER MAILTJE WARNER Emoticon: Confused Emoticon: Bye bye

I tell a lot of stories I have heard elsewhere

maurits
User
User icon of maurits
spacer line

welke bahasa is this? Emoticon: Confused

Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.

Blog Bot
spacer line

[quote] On 16-11-2004 18:11 warner.teuben wrote:
ze werkt in kuta in restaurant antony]

Blog Bot
spacer line

working kuta restaurant anthony taman sari cottages

Blog Bot
spacer line

hoi Emoticon: Stupid lets go girls,from bali

kadek
User
spacer line

hai... i live in denpasar-bali near from kuta on saturday night i always have go to kuta ,just stay on apache bar so what i can do for u warner thx Emoticon: Bye bye

Blog Bot
spacer line

On 04-12-2004 05:20 kadek wrote:
hai... i live in denpasar-bali near from kuta on saturday night i always have go to kuta ,just stay on apache bar so what i can do for u warner thx Emoticon: Bye bye
HELLO KADEK SIE WORKING ON POPIES LANE 2,ON TAMAN SARI COTTAGES THE NAME NI UAXENI SUKENI.A,I GIF THE GIRL FOTO,S,THE NAME KENN YOU THELL WARNER END RIET

Blog Bot
spacer line

this restaurant ANTHONY POPPIES LANE 2

Remon
User
User icon of Remon
spacer line

Wordt wel lastig communiceren zo... Emoticon: Red face Emoticon: Puh! Emoticon: Red face Emoticon: Puh!

Robert 
User
User icon of Robert 
spacer line

me tarzan j00 not

Omang Omang Cafe Padangbai Bali

spacer line  

ik snap hier geen bal van.. Emoticon: Confused

warner
User
spacer line

Emoticon: Yes! hoi niemand kan me blijkbaar helpen,dan ga ik zelf maar weer naar bali 20 juli vertrek ik ,ben zelf de 21 juli jarig. Emoticon: Bye bye

sayang
User
User icon of sayang
spacer line

zoekt ze jou ook?
overigens denk ik te weten wie je bedoelt, zwart haar heeft ze toch?

warner
User
spacer line

ik heb net vandaag een kaart gekregen heeft 4 weken geduurt, Emoticon: Very funny --- Emoticon: Yes!

Tuti & Jan
User
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Beste Warner,
In het hotel waar jij over schrijft logeren vaker vrienden van ons.
Als je een een dringend berichtje wil sturen willen wij het best voor jou even uitprinten en afgeven, mits wij in Bali zijn, wij zijn vaak voor een paar weken naar Java.
Echter geen brieven met I love you and I miss you very much, maar bijvoorbeeld de vluchtgegevens en dat soort zaken.
Vaak is het echter ook heel verassend als je komt zonder dat je vriendin het weet en kan je zelf zien of ze inderdaad werkt op de plaats wat ze naar jou schrijft.
Jan

warner
User
spacer line

hoi jan ik zie ze op mijn verjaardag op bali de 21 juli

bedankt

warner

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

82,523,977 topic views - 239,388 posts - 13,721 topics - 31,434 members - last post @ 04-06-2020 10:19 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

134,539,507 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com