indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Java > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (2 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

Beste allemaal,

Is iemand bekend met hotel Sahid Montana in Malang. Kan er op internet qua reviews verder weinig over lezen. Ben benieuwd of jullie ons van nuttige informatie kunnen voorzien.

Grtz Christiaan & Laura

barang
User
spacer line

hallo chris,

dat hotel ken ik niet.
maar ga maar bij splendid (naast tugu) logeren.
wim ,is eigenaar en zijn mensen zijn erg aardig.
en maar vijf min.wandelen naar centrum.

salam

Eucalysta
User
spacer line

Hallo,

Het hotel wat je noemt zegt mij niets.

Het is maar net wat je zoekt,
dat is voor iedereen verschillend.

Ik heb in ieder geval een fijn verblijf gehad in
november 2009 in Peye Guest House in Malang.
(personeel is alleen niet zo vriendelijk)

Zie: http://www.peye.biz/

P.s. het Enlish speaking nummer op de site moet je niet erg serieus nemen,
maar samen kom je er wel uiteindelijk uit met handen en voeten aldaar Emoticon: Yes!

Veel succes.

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Personeel is niet vriendelijk, wat moet je daar dan nog als ik vragen mag? Lijkt me namelijk een belangrijk deel van je verblijf daar, aardig personeel.

Ho Lee Fuk

simpati
User
spacer line

Hotel Sahid Montana ligt niet ver van het centrum, via de vogeltjesmarkt is het te voet ongeveer 10 minuten.
Het station is iets dichterbij maar precies de ander kant op.
De banken om geld op te nemen liggen vlakbij net als een goed reisbureau: Haryono Tours & Travel
Ik heb er overnacht toen het nog niet door Sahid was overgenomen, gewoon goed, echter iets minder als de Hotels die Barang noemt.
Personeel was erg vriendelijk.
Er bestaat ook nog Hotel Montana 2, ligt echter ver weg van het centrum.
Succes,
Jan

simpati
User
spacer line

En meteen even de link:
http://www.sahidhotels.com/fil(...)4-1096-4818,r355.php
Het tarief wat ik eerder betaalde was 1/3 van het nieuwe tarief.
Salam,
Jan

spacer line  

He simpati,

Bedankt voor je info!

Christiaan

barang
User
spacer line

simpati,
sahid kan je eigenlijk niet vergelyk met wim zijn hotel(splendid)
sahid is modern ja toch,ik denk ook mahal,maar ook vlakbij centre.
nou ja Chris er is genoeg keus. in malang.
dat gasth.peye aan jl simpang is ook goed en tidak mahal.
alleen ver lopen .
salam

spacer line  

Ik heb wel een tip voor je (!!!)

Wij gaan elk jaar naar Indo en als we naar Malang gaan, gaan we naar Hotel Armi op de Jalan Kaliurang. Het is met de taxi 5 minuten van het centrum en met de becak 10 minuten. Het is een Nederlands hotel met een hele lieve Indische eigenaresse. Telefoonnummer en adres zal ik even opzoeken

spacer line  

Hotel Armi:

Adres: Jalan Kaliurang 63
Nummer: +62(341) 361001
Website: armihotel.com/home

Ik ga er al jaren heen en ik kom er nog graag elk jaar terug!

simpati
User
spacer line

Het zou fijn zijn dat op de website meteen de prijs per nacht te zien zou zijn zonder diverse gegevens in te vullen.
Er is een excelbestand prijslijst te downloaden, daar wordt je niet echt blijvan als dat ziet.
Twee subpagina's werken niet, services niet direct onbelangrijk en About hotel
Om dat even te wijzigen lijkt mij niet zo moeilijk en om daar iemand voor te vinden in Malang zal ook niet moeilijk zijn.
Als je al een website maakt, maak hem dan goed, geef dan de info die een klant wil weten.
De kamer ziet er volgens de foto goed uit.
In die straat 's morgens om 03:30 gratis wekserviceL
Jan
Malam

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Het kan erger Jan. Google zit vol met verwijzingen naar hotels in Indonesia waar je nog niet eens een telefoonnummer kan vinden op hun website. Hoe moet men dan in contact komen (ik heb het hier niet over die verkoopbureaus want die zetten uiteraard de telefoonnummers er niet bij)? Soms is er wel een emailadres waarop men direct kan intypen maar die werken in 50% van de gevallen niet.
Same old story, websites maken kan men wel, maar dan komt de Indonesische mentaliteit weer om de hoek kijken: onderhoud heeft men nog nooit van gehoord.

simpati
User
spacer line

Het kan ook gemakkelijker Yogya-Bali.
Ik heb nu pas kamers geboekt via http://www.agoda.nl/, binnen 10 minuten geregeld met Hotel Voucher en al en erg belangrijk zonder creditcard maar betaald met de normale Wereldpas van de Rabobank.
Daar zijn ook kamers voor Malang te boeken en niet wachten op antwoorden die niet komen per email.
Indonesische hotels laten zich wel de kaas van het brood eten!
Salam,
Jan

joost
User
spacer line

Als Chris nu vraagt om info over hotel Sahid Montana waarom wordt er dan nodeloos
info gegeven over andere hotels.

simpati
User
spacer line

Beste Joost,
De naam van het topic is Hotel Malang en niet Hotel Sahid MontanaMalang ik zie niet zitten wat er mis mee is als er bij dit topic ook info over andere Hotels in Malang wordt gegeven, met de zoekfunctie perfect terug te vinden.
Groetjes,
Jan

joost
User
spacer line

Hi Jan,

Kan wel de topic zijn doch de vraag was Sahid Montana.
Maar het is de moedie niet waard om er verder over te discussieren.
Heb je net een mail gestuurd over mijn vraag toen we bij Oen waren mbt
visa` Lancia.
groet Joost

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

85,065,311 topic views - 240,130 posts - 13,728 topics - 33,217 members - last post @ 17-09-2020 04:11 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

138,750,820 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com