indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (1 reaction)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

EdwinJ
User
spacer line

Uit redelijk betrouwbare bron heb ik vernomen dat m.i.v. juli komend jaar Garuda weer op NL gaat vliegen. Wel met kleinere vliegtuigen zodat je niet meer rechtstreeks via Singapore naar Jakarta kunt vliegen. Dan vliegen ze n.a.w. via Londen en Abu Dhabi, kortom minder aantrekkelijk t.o.v. concurrende maatschappijnen die wel rechtreeks vliegen naar ZO Azië. Dan zullen ze dit moeten compenseren met zeer aantrekkelijk tarieven.

Daarnaast heb ik van KLM personeel vernomen dat over een tijdje de KLM rechtreeks met de nieuwe Boeing 777 naar Jakarta gaat vliegen (dus niet meer via KL of Singapore).

Salam

Edwin

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Dus de KLM gaat weer doen wat ze deden, toch? Dat zou aantrekkelijk zijn. Helaas heb ik het op de een of andere manier niet op Europese maatschappijen. Maar voor een leuk prijsje wil ik het wel proberen natuurlijk. Emoticon: Yes!

maurits
User
User icon of maurits
spacer line

Tuurlijk edwin dit is al oud nieuws!!!

Garuda is slim bezig...
KLM kan beter direct naar Bali vliegen als je het mij vraagt.. maar goed....

Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.

EdwinJ
User
spacer line

Oud nieuws?? Fantastisch dat jij het al weet maar ik lees het nergens op deze site dus het is het waard om het hier te vermelden.

KLM direct naar Bali? Leuk voor de NL toeristen die denken dat Indonesië alleen maar uit Bali bestaat maar de meeste reizigers zullen toch liever via Jakarta vliegen.

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Ik hoef inderdaad niet rechtstreeks naar Bali, hoewel een deel daar anders over denkt. misschien dan 3 dagen per week naar Bali en 4 naar Jakarta? (wel een echt Hollandse oplossing Emoticon: Wink )

maurits
User
User icon of maurits
spacer line

Jeroen wie is dat jongetje eigenlijk op jouw foto?

Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.

idbrj
User
spacer line

Maurits, is het een jongetje of een meisje?

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

On 18-11-2004 14:29 maurits wrote:
Jeroen wie is dat jongetje eigenlijk op jouw foto?

Het is een meisje Emoticon: Geen idee wie het is verder.

maurits
User
User icon of maurits
spacer line

de vorige foto die je had was beter! Cewek Manis dong!!!

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

On 18-11-2004 21:10 maurits wrote:
de vorige foto die je had was beter! Cewek Manis dong!!!

okay dan Emoticon: Shiny

maurits
User
User icon of maurits
spacer line

Dank je wel Jeroen!!

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

On 19-11-2004 18:40 maurits wrote:
Dank je wel Jeroen!!

// offtopic

Tja, die blonde was ook niet alles he. Emoticon: Nice

//ontopic

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Ze lijkt een beetje op Emoticon: Angry De vrouw van Lou Hap Tai uit Bankok Emoticon: Shiny
Uit de Film Bintang Emoticon: Red face
Umberto

spacer line  

Al met al is het steeds moeilijker en duurder geworden om naar Bali te vliegen. Een aantal jaren geleden vlogen we nog voor 999,00 gulden. Als je nu met de kerst wil ben je ong. 1100,00 euro kwijt.
Emoticon: Angry

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Hebben mensen al gevlogen met Garuda via Dubai???
En hoe is het bevallen?
Nu voor 750€ retour.
Dat lijkt mij niet duur.
Hoeveel kilo mag je meenemen in je koffer.
Zijn ze nog zo soepel als vroeger.
U ziet heel veel vragen...................B.V.D.

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

On 30-07-2010 09:02 zieleffe wrote:
Hebben mensen al gevlogen met Garuda via Dubai???
En hoe is het bevallen?
Nu voor 750� retour.
Dat lijkt mij niet duur.
Hoeveel kilo mag je meenemen in je koffer.
Zijn ze nog zo soepel als vroeger.
U ziet heel veel vragen...................B.V.D.

Click to see original image
Nee, ze zijn niet meer zo soepel als vroeger, gelukkig maar, want dat was natuurlijk een grote puinhoop op die manier. Ook bij Garuda betaal je netjes je overgewicht, hoewel veel Indo's het kennelijk nodig vinden dan maar de manager erbij te roepen... helaas voor hen is dat een Nederlander tegenwoordig die ook gewoon nee kan zeggen. Emoticon: Party!

spacer line  

Volgens mijn vriend( vanmorgen opgehaald) is hij tevreden over de service
Zie topic Visum 2 maanden ?
Mijn posting Posted Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile. 30-07-2010 11:27

Ziel , ongeveer 2 weken geleden kon ik voor 675 eurie boeken .
Nog niet gedaan .

bisa dicek of makemyday .

janp013
User
spacer line

Ik heb half april tickets geboekt voor Bali met KLM. Vlucht is in oktober.
Rechtstreekse vluvht met een tussenstop van een ruim uurtje in Singapore.
729,-- per persoon !!!

Het loont zich om tijdig te boeken en bij verschillende maatschappijen te gaan shoppen.
Indien ik nu zou gaan boeken moet ik 1229,-- betalen voor dezelfde vlucht.

Hoewel tegenwoordig ook geboekt kan worden bij Garuda vind ik bovenstaande prijs erg scherp.

See you in okt/nov. Emoticon: Party!
groetjes
JanP Emoticon: Cooool

LIEFDE IS BLIND, LINGERIE IS BRAILLE

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Op 30-07-2010 11:33 schreef Surya Atmadja:
Volgens mijn vriend( vanmorgen opgehaald) is hij tevreden over de service
Zie topic Visum 2 maanden ?
Mijn posting Posted Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile. 30-07-2010 11:27

Ziel , ongeveer 2 weken geleden kon ik voor 675 eurie boeken .
Nog niet gedaan .

Om Sid dat waren ook de kosten, maar er komen nog wat kosten bij, administratie kosten,en nog wat zag ik.
Dus het was nog geen 750€ maar had het afgerond naar boven.
Heb bij World Ticket Center gekeken, en bij Garuda zelf dat was een verschil van 200€ duurder.

Bij de KLM zelf,was het ook tegen de 1000€ dus zo slecht is die prijs van World Ticket Center niet
Alleen weet ik niet of er een overstap in Dubai is, of met de zelfde vliegtuig door gaan.
Het is wel een uur tussen stop.
Ik denk dat het die wordt...............

Pardi
User
spacer line

Om Sid.

Ik heb 16/7 geboekt voor vertrek op 01/12 voor 698.75 all in. Ik heb onlangs gehoord van D.reizen dat je ook je visum aan boord kan regelen. Dat lijkt me prachtig of niet soms?

Salam Pardi/Ab

spacer line  

On 31-07-2010 15:26 Pardi wrote:
Om Sid.

Ik heb 16/7 geboekt voor vertrek op 01/12 voor 698.75 all in. I

Boleh juga , murah dan meriah .

http://www.youtube.com/watch?v(...)AL_8&feature=related

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Mooie filmpje Om Sid , maar K ben er nog niet achter of je een overstap in Dubai hebt of mag je met de zelfde vliegtuig door reizen van en naar Amsterdam, in Dubai..
Want in het filmpje stond Garuda uit Jakarta,. Emoticon: Bye bye Emoticon: Confused

Ja Garuda zetelt in Jakarta, maar reizen met hun wil K wel weten of je via of rechtsreeks reist Emoticon: Laugh out loud

Vind je dit werkelijk aanboord wat ze in het filmpje laten zien??????? Emoticon: Yummie! Emoticon: Nice Emoticon: Shiny

spacer line  

Volgens mijn vriend was dezelfde vliegtuig .Vertrek 01-06-2010 uit Jakarta , Dubai-Schiphol.
Toen was het een feeststemming met alle bobo' s ( de minister, ambassadeur , Garuda/KLM bobo' s etc) op Schiphol met kleine eten en drinken.
Foto' s maken etc .
Hij ging met dezelfde vliegtuig naar Dubai ( ongeveer 7 uren) , 1 uur tussenstop in Dubai en daarna 6 uren vliegen naar Jakarta.

PS : niet verder vertellen , ik vind de Garuda meisjes nog mooier dan van die KLM .

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

PS : niet verder vertellen , ik vind de Garuda meisjes nog mooier dan van die KLM

"Waarom niet?":, Hé hé Om Sid waarom heb ik een vriendin uit Indonesië ????
Na wikken en wegen we hebben geboekt.. Emoticon: Shiny Emoticon: Party!
Via World Ticket Center met Garuda voor twee personen.

spacer line  

On 31-07-2010 15:26 Pardi wrote:
Om Sid.

Ik heb 16/7 geboekt voor vertrek op 01/12 voor 698.75 all in. Ik heb onlangs gehoord van D.reizen dat je ook je visum aan boord kan regelen. Dat lijkt me prachtig of niet soms?

Salam Pardi/Ab

Dat is een misvatting. Je kunt al aan boord je visum-aanvraag doen en alle papieren invullen, maar eenmaal geland moet je echt weer in de rij gaan staan!

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

59,676,338 topic views - 227,295 posts - 13,610 topics - 18,986 members - last post @ 20-07-2018 03:48 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2018
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

102,849,415 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com