indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Blog @ indonesiepagina.nl > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

BlogBlot
User
spacer line

Gigolo's opgepakt na verschijnen film
Gepubliceerd op 28 april 2010 01:47
Zeker 28 mannen zijn opgepakt, omdat ze zich op het Indonesische vakantie-eiland Bali als gigolo zouden aanbieden aan vrouwelijke toeristen. Dat heeft de veiligheidschef van Kuta Beach, het bekendste strand van het eiland, dinsdag gezegd.
Lees verder , klik op de titel

PeterH
User
spacer line

Nee, de film is niet te zien maar op de televisie is er meer dan genoeg aandacht voor.

Ik ben trouwens buitengewoon beledigd dat de politie mij niet wilde oppakken. Emoticon: Angry

spacer line  

Om dit oude bericht even nieuw leven in te blazen! (En omdat ik ontzettend nieuwsgierig ben ivm afstudeerproject): Wat vinden jullie, toch zeker 4 jaar later. Hoe staat het nu met de 'cowboys'? Is het nog net zo groot als destijds, en gebeurt het nog steeds op het strand van Kuta?

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Nooit wat van gemerkt, maar ik ben dan ook geen Bali Reiziger kom er af en toe.
Ha ha Mijn ogen dwalen altijd af,aan dat Balinese schoonheden, dus zie die vrouwen met die afgezakte tieten niet.

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

elsbeth
User
spacer line

Godallemachtig, als je nog eens wat weet....

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

On 19-09-2014 10:21 nienkeschlette wrote:
Om dit oude bericht even nieuw leven in te blazen! (En omdat ik ontzettend nieuwsgierig ben ivm afstudeerproject): Wat vinden jullie, toch zeker 4 jaar later. Hoe staat het nu met de 'cowboys'? Is het nog net zo groot als destijds, en gebeurt het nog steeds op het strand van Kuta?
Jazeker, niets verandert hier (deed het dat maar). Dit is al decennia aan de gang en niet zomaar te stoppen.
Als er hier in Indonesia iets in het nieuws staat, dan volgt er direct actie (voor de nieuwsgierige kijkers) maar zakt na een maand alweer in elkaar en alles gaat terug naar het oude. Voor de goede schijn wordt er even actie ondernomen en daarna weer als van ouds. That's Indonesia .

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

51,300,976 topic views - 223,704 posts - 13,516 topics - 16,718 members - last post @ 18-11-2017 14:10 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

92,260,234 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com