indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Frederik
User
spacer line

Moeten wij het goede voorbeeld geven in indonesie? Had zaterdag wat vrinden op bezoek en liet ze na een goed glas whisky het topic over salarissen op bali lezen: "ik geef mijn inwonende pembantu een mln, oh ik 1,2 mln, ik 1,5!" Tegen elkaar opbieden dus. We hebben erg gelachen. Of zit er toch wat in, ondanks dat je met 'n flinke erfenis makkelijk praten hebt. Moeten we 't voorbeeld geven aan de indonesiers?

Als de wereld was zoals zij zou moeten zijn was ik beter af

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Goed voorbeeld?
- Indonesiers bieden harder tegen elkaar op dan jullie in een aanschoten bui
- Opscheppen over erfenissen (en geld in het algemeen) doen ze hier ook harder dan in Nederland als het even kan.
- Indonesiers zijn na 1 slokje alcohol vaak al lazarus, dus daar kunnen ze nog wel een goed voorbeeld voor gebruiken. Emoticon: Yes!

elsbeth
User
spacer line

Wat vind jij zelf het goede voorbeeld, Frederik? Hoe kom je bij flinke erfenis, wat bedoel je daarmee?
En waar hebben jij en je vrinden nou eigenlijk zo erg om gelachen? Kun je het nog een keer uitleggen?

FredC
User
spacer line

Als jullie nu het goede voorbeeld willen geven, dan moet je vooral niet reageren op de postings van ene Frederik. In zijn vet laten gaar smoren is het devies.
Of denk je nu echt dat je hem nog enige beschaving kunt bijbrengen? Emoticon: Frustrated
Ik niet dus.

guna2
User
User icon of guna2
spacer line

Het goede voorbeeld geven? Wat een softe aanpak. Op de dag dat je op Bali aankomt, ga je naar de gouverneur. Zonder kloppen naar binnen, en je zegt, `KŔrel, ik kom uit Nederland, dus ik weet precies hoe jullie kneuzen dat aan moeten pakken.' Een paar minuten later sta je dan weer op het vliegveld voor je terugvlucht, en dan heb je toch mooi bijna een week tijdwinst geboekt.

bambang
User
spacer line

Het goede voorbeeld geven??? Moet je aan een RI manager vertellen. Ten eerste geef je aan dat hij fout doet, ten tweede lijdt hij aan gezichtsverlies. Een RI klap voor je kanis kun je krijgen van hem.

Frederik
User
spacer line

Op 26-04-2010 15:18 schreef FredC:
Als jullie nu het goede voorbeeld willen geven, dan moet je vooral niet reageren op de postings van ene Frederik. In zijn vet laten gaar smoren is het devies.
Of denk je nu echt dat je hem nog enige beschaving kunt bijbrengen? Emoticon: Frustrated
Ik niet dus.

Ach beschaving. We worden voortgedreven door drift, instinct en wellust, zoals M Emants zegt.

Frederik
User
spacer line

Op 26-04-2010 16:13 schreef bambang:
Het goede voorbeeld geven??? Moet je aan een RI manager vertellen. Ten eerste geef je aan dat hij fout doet, ten tweede lijdt hij aan gezichtsverlies. Een RI klap voor je kanis kun je krijgen van hem.

Ja, de economie aldaar loopt niet voor niets tamelijk belabberd.

barang
User
spacer line

weet je frederik als ik jou berichten lees dan moet ik toch wel lachen.
volgens mij ja ,belazer je de hele boel op dit forum.
dus denk ik dat de mensen jou maar beter met een zak zout moeten nemen.ja toch.

bambang
User
spacer line

Een open deur intrappen. RI is een derdewereldland met veel tekortkomingen zoals corruptie, mismanagement. Je kunt best klagen. Maar als je in RI wilt wonen, moet je toch aanpassen. Rekening houden met o.a. de gewoontes, rubberen tijd enz. Je hebt ook geduld nodig.
Frederik, heb je plannen in RI te wonen? Zo ja, hoe en wat. Vertel nou wat meer over je plannen in RI. Als het alleen vakantie is, is het ook prima.

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

On 26-04-2010 16:22 Frederik wrote:

[quote removed]

Ja, de economie aldaar loopt niet voor niets tamelijk belabberd.
Reageer nu ook eens op die andere vragen die hier al eerder gesteld worden in plaats van steeds dergelijke loze one-liners te geven joh.. dan zou het al iets meer van een discussie weg hebben.

andre
User
spacer line

Emoticon: Confused Dit vind ik een vreemde vraag.

Moet je niet altijd het goede voorbeeld geven?

jessie
User
spacer line

Dit is vragen om aandacht!! Emoticon: Laugh out loud ik ga maar even mijn hond uitlaten!!!
jessie

Frederik
User
spacer line

= edit: offtopic. Klagen kan in het daarvoor bestemde topic. =

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

77,556,988 topic views - 235,443 posts - 13,700 topics - 26,270 members - last post @ 09-12-2019 12:32 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

126,562,080 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com