indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

am_22
User
spacer line

Natuurlijk erg subjectief maar als ik wat verslagen van vakantiegangers lees, kom ik tot de conclusie dat het op Sanur nogal saai zou zijn. Alle restaurants en uitgaansgelegenheden zouden om 22:00 uur al sluiten.

Vroeg me even af wat de bezoekers van hier van Sanur vinden (heb doe zoekoptie van het forum gebruikt en kon niet echt iets concreets vinden).

Iemand nog leuke tips (excursies, bezienswaardigheden) voor Sanur? BLijf samen met m'n vrienden ongeveer 7 dagen in Sanur.

simpati
User
spacer line

Alle restaurants en uitgaansgelegenheden zouden om 22:00 uur al sluiten.
Erg triest, ik heb mij vroeger altijd prima geamusseerd in Sanur, vaak tot vroeg in de morgen terwijl ik helemaal geen nachtmens ben.
Zoekt en ge zult vinden.
Succes,
Jan

Pamelabak
User
spacer line

Als je discotheeks zoekt, moet je niet in Sanur zijn. Je hebt hier diverse leuke bars met live muziek en deze zijn zeker niet om 22.00 uur gesloten. Dichtbij ons hotel hebben we een leuke bar die nog heel laat open is. Wat me alleen opval is dat er veel ouderen (engelsen, australiers en duitsers) zijn.

Frederik
User
spacer line

Op 22-04-2010 12:36 schreef Pamelabak:
Als je discotheeks zoekt, moet je niet in Sanur zijn. Je hebt hier diverse leuke bars met live muziek en deze zijn zeker niet om 22.00 uur gesloten. Dichtbij ons hotel hebben we een leuke bar die nog heel laat open is. Wat me alleen opval is dat er veel ouderen (engelsen, australiers en duitsers) zijn.

Dan waarschijnlijk ook veel jonge dames... Emoticon: Wink

Als de wereld was zoals zij zou moeten zijn was ik beter af

spacer line  

Winkels: De meeste al om 21:00 uur dicht, een paar pas om 22:00 uur
Restaurants: De meeste al om 22:00 uur dicht, een paar iets later
Cafes: Gaan door tot 02.00 uur, sommige zelfs langer
Karaoke bars - (niet voor het hele gezin, alleen voor papa): Beginnen om 22:00 uur en gaan door tot 08.00 uur 's ochtends of tot de laatste gast vertrokken of blut is.
Discotheken: Zijn er niet

If you have nothing to loose, you can risk everything

Frederik
User
spacer line

Een van de prettige kanten van het als single man bezoeken van Indonesie is dat je niet met zo'n "die gaat naar Thailand" blik bekeken wordt, terwijl je ook in Kuta struikelt over de dames van lichte zeden.

Als de wereld was zoals zij zou moeten zijn was ik beter af

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

On 22-04-2010 13:19 Amed East Bali wrote:
Winkels: De meeste al om 21:00 uur dicht, een paar pas om 22:00 uur
Restaurants: De meeste al om 22:00 uur dicht, een paar iets later
Cafes: Gaan door tot 02.00 uur, sommige zelfs langer
Karaoke bars - (niet voor het hele gezin, alleen voor papa): Beginnen om 22:00 uur en gaan door tot 08.00 uur 's ochtends of tot de laatste gast vertrokken of blut is.
Discotheken: Zijn er niet

Zoonlief mag zijn zak - eeh, zakken - er toch ook wel legen als ie oud genoeg is? Is het toch nog een beetje een familie-gebeuren. Emoticon: Wink

NoviKirana
User
User icon of NoviKirana
spacer line

Wat zoek je zelf precies?
Flink uitgaan is er in Sanur inderdaad niet bij (over de Karaokebars kan ik niets zeggen, ben ik nooit binnen geweest!). Maar er zijn wel genoeg leuke restaurantjes en cafeetjes. Maar als je het moet hebben van bandjes, dansen etc dan zou ik inderdaad niet naar Sanur gaan.....voor gezelligheid wel!

Mas serak
User
spacer line

Voor nightlife activiteiten kan je m.i. beter naar Kuta & Seminyak gaan Emoticon: Smile

jessie
User
spacer line

hallo luitjes.
uitgaans leven in sanur'volop bezichheden man'ga naar bar "OnON' de eigenaar is een hollander groote zaak met bilaard veel hollanders komen daar en belgen etc etc open tot 2 uur A.M.dan kan je nog door gaan naar de J.l.By pas 'bleu eye' live muziek house groote zaak wel prijzich,wat drinken betreft'daar kan je echt uit je dak""" Emoticon: Party! gaan Go 4 it voor 1 goeije stevige maaltiydt'hollandse pot de Oranje bar' eigenaar rogger'komt uit Breda' veel succes jessie
Emoticon: Bye bye

am_22
User
spacer line

Bedankt voor de reacties.
Weet iemand hoe lang het met de taxi van Sanur naar Kuta is?

mvisscher
User
spacer line

Hangt er vanaf op welk tijdstip je gaat, maar gemiddeld ongeveer 20 minuten

stanno
User
spacer line

Het voordeel van Sanur vind ik dat het lekker centraal gelegen is. Voor 4 euro met de taksi zit je in de drukte van Kuta/Seminyak met al zijn clubs. Ik zou me dus niet laten tegenhouden om voor Sanur te kiezen aangezien het hier een stuk rustiger is.

groet,

stan

spacer line  

AM 22:
Als 22 je leeftijd is; dan ga je je zeker vervelen in Sanur; trust me. Pak idd de taxi naar Kuta/legian/Seminyak voor clubbing, dining, wining. Sanur = (sorry dat ik het zeg) toch echt meer voor families en pensionados.

matur suksama

Vinie
User
User icon of Vinie
spacer line

idd taxi nemen, prijs afspreken op voorhand

dekarre
User
User icon of dekarre
spacer line

Wij vinden Sanur zeker niet saai. Wij verblijven telkens lange tijd in Sanur. Het is natuurlijk meer gericht op middelmatige en oudere mensen, maar het is zeker geen bejaardentehuis hoor. Je hebt er ook van alles en s'avonds kan je gezellig naar de restaurantjes gaan of de gezellige kroegen die er zijn. Trouwens wij zijn graag voor middernacht in bed, en zijn dan ook rond 7 uur s' morgens op. Zo kunnen we van een lange vakantiedag genieten van Bali. Echt uitgaan tot een stuk in de morgen is niet aan ons besteed.

fyjack
User
User icon of fyjack
spacer line

Op 23-04-2010 10:59 schreef jessie:
hallo luitjes.
uitgaans leven in sanurvolop bezichheden manga naar bar "OnON de eigenaar is een hollander groote zaak met bilaard veel hollanders komen daar en belgen etc etc open tot 2 uur A.M.dan kan je nog door gaan naar de J.l.By pas bleu eye live muziek house groote zaak wel prijzich,wat drinken betreftdaar kan je echt uit je dak""" Emoticon: Party! gaan Go 4 it voor 1 goeije stevige maaltiydthollandse pot de Oranje bar eigenaar roggerkomt uit Breda veel succes jessie
Emoticon: Bye bye

een hoeren bar dus die onon

Jaag het geluk niet achterna maar omarm het als het op je pad komt

chirpy
User
spacer line

Als je bang bent andere mensen te ontmoeten die geen Nederlands spreken, dan moet je in Sanur zijn. Lekker vertrouwd, alsof je thuis bent.
Het zou de laatste plek zijn waar ik heen zou gaan. Vakantie is toch iets nieuws ontdekken?

senior
User
User icon of senior
spacer line

Ach, Sanur?? niks mis mee als je inderdaad wat rustiger aan wil doen,zowel overdag als 's avonds. Overigens kan je daar ook echt wel volop aan je trekken komen als je elke avond bezopen wil zijn, of wat anders.Daar hoef je niet voor naar het Torremolinos van Bali, oftewel Kuta/Seminyak.

En de meeste vakantiegangers zijn er helaas niet op uit om wat nieuws te ontdekken, stel je voor dat ze de levensstijl van home sweet home moeten verlaten... Emoticon: Devil

hati hati, pelan pelan

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

72,276,535 topic views - 232,714 posts - 13,675 topics - 22,498 members - last post @ 17-06-2019 06:19 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

119,549,932 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com