indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Blog @ indonesiepagina.nl > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

BlogBlot
User
spacer line

Vliegverkeer West Europa in chaos na vulkaanuitbarsting
Gepubliceerd op 15 april 2010 13:20
De wolk van vulkanische as uit IJsland die langzaam over Europa trekt heeft het Europese luchtverkeer al de hele dag in zijn greep. Ook op Schiphol zijn tientallen vluchten geannuleerd en hebben reizigers naar veel bestemmingen te maken met vertraging.
Lees verder , klik op de titel

dekarre
User
User icon of dekarre
spacer line

Graag wil ik eens weten of er mensen zijn die door dit natuurgeweld vast zitten in Azie?
Je wil bijvoorbeeld terugkomen uit Bali en kan niet doorvliegen naar de Benelux?
Mag je dan afwachten in Bali, of moet je doorvliegen tot bijvoorbeeld Singapore, Bangkok... en daar dan in een overvolle vlieghaven afwachten, of krijg je dan ergens een verblijf (hotel).
Kent er iemand mensen die nu vastzitten of zijn er reizigers die dit lezen en iets kunnen schrijven?

monyet
User
User icon of monyet
spacer line

Vervelend hoor, als je bijvoorbeeld met een baby reist, je zit als buitenlander vast op schiphol en je kan geen hotel krijgen tegen een beetje normale prijzen want alle goedkoper kamers zijn al weg. Lekker dan. Afgezien daarvan vind ik het stiekem best even prettig dat er een paar dagen geen vliegverkeer is en dus minder luchtvervuiling, want al die kerosine in mn tuintje vinnik maar niks Emoticon: Wink

From Dayeuhkolot with love

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

On 16-04-2010 22:08 dekarre wrote:
Graag wil ik eens weten of er mensen zijn die door dit natuurgeweld vast zitten in Azie?
Je wil bijvoorbeeld terugkomen uit Bali en kan niet doorvliegen naar de Benelux?
Mag je dan afwachten in Bali, of moet je doorvliegen tot bijvoorbeeld Singapore, Bangkok... en daar dan in een overvolle vlieghaven afwachten, of krijg je dan ergens een verblijf (hotel).
Kent er iemand mensen die nu vastzitten of zijn er reizigers die dit lezen en iets kunnen schrijven?
Mijn ouders zitten al twee dagen in Kuala Lumpur. Het luchtruim ging dicht rond de tijd dat ze wilden vertrekken vanuit Kuala Lumpur. Niets drukte op het vliegveld natuurlijk, want ze vliegen met Malaysia Airlines waardoor ze lekker in een goed hotel in Kuala Lumpur zelf zitten.

Ze moesten gisterenmiddag alleen naar het vliegveld en weer terug naar het hotel omdat er mogelijk gevlogen zou worden. Tja, dat heb je als je gratis mag verblijven. Wil je niet niet, dan boek je je ticket om en zoek je natuurlijk zelf onderkomen, dat mag ook van Malaysia Airlines.

On 16-04-2010 22:43 monyet wrote:
Vervelend hoor, als je bijvoorbeeld met een baby reist, je zit als buitenlander vast op schiphol en je kan geen hotel krijgen tegen een beetje normale prijzen want alle goedkoper kamers zijn al weg. Lekker dan. Afgezien daarvan vind ik het stiekem best even prettig dat er een paar dagen geen vliegverkeer is en dus minder luchtvervuiling, want al die kerosine in mn tuintje vinnik maar niks Emoticon: Wink
Zoveel mensen zitten er kennelijk niet vast, het is juist eerder vrijwel uitgestorven omdat nu toch iedereen wel weet wat er aan de hand is. Bovendien wordt er altijd gezegd: "Eerst bellen!", dus dat doet men dan ook neem ik aan (op een paar eigenwijze luitjes na die dus wel op Schiphol staan).

dekarre
User
User icon of dekarre
spacer line

Gelukkig kregen ze een goed hotel in Kuala Lumpur, (is dit allemaal gratis, met eten aangeboden of moeten ze iets betalen,) Ik mag er niet aan denken dat je daar in het vliegveld vastzit. Is dit maar voor enkele dagen, is dit niet zo erg natuurlijk, maar wat als dit zou weken duren? Hopelijk zijn die problemen vlug opgelost.

dekarre
User
User icon of dekarre
spacer line

On 17 April 2010 02:53 Yerun wrote:

[quote verwijderd]
Mijn ouders zitten al twee dagen in Kuala Lumpur. Het luchtruim ging dicht rond de tijd dat ze wilden vertrekken vanuit Kuala Lumpur. Niets drukte op het vliegveld natuurlijk, want ze vliegen met Malaysia Airlines waardoor ze lekker in een goed hotel in Kuala Lumpur zelf zitten.

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.Yerun, zijn uw ouders nu al thuis, en hebben zij die extra verblijven zelf moeten betalen? Of heeft Malaysian Airlines dit allemaal betaald?

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Ja hoor, ze zijn al thuis, alweer enige tijd ook. Na enkele dagen betaalde Malaysian Airlines het gebeuren niet meer, maar de verzekering dekt wellicht een deel. Verder geen drama, ze hebben er maar een wat langere vakantie van gemaakt.

dekarre
User
User icon of dekarre
spacer line

Tof dat ze weer thuis zijn en ze het positief hebben aangepakt. Nu nog te hopen dat de verzekering een deel kan terugbetalen.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

75,367,047 topic views - 233,696 posts - 13,689 topics - 24,545 members - last post @ 21-09-2019 15:59 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

123,479,110 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com