indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

nobbuser
User
User icon of nobbuser
spacer line

Weer een NOBB borrel met een gezellige mix van mensen, ondernemers, eilandbewoners voor iedereen die ge´nteresseerd is. Tot dan!

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Misschien kun je dan vertellen,

Waar?
Hoe laat?

En voor mensen die niet eerder zijn geweest?
Wat kunnen ze verwachten?

Drankje?
Hapje?

Wat zijn de kosten?

Dus bij een nieuw topic graag deze gevens even vermelden ! Emoticon: Party!

Mag ondergetekende ook komen?

Op welke datum? Emoticon: Nice

It's only kinky the first time.

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Ik vergeet het bijna te vragen !

Zoute haring? Uitjes?
Bitterballen?
Kroketten?
Balletje Mayo?

Patat?

Drogeworst?
Kaas?

Toastje Filet Americain enzo?

Of ga ik nu te ver> Emoticon: I love it

senior
User
User icon of senior
spacer line

Oyibo...er staat toch borrel? Dus....weinig eetwerk Emoticon: Party!

hati hati, pelan pelan

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

hmm, okee.

Maar wanneer?
Datum?
Tijd?
Locatie?

Maarja, kijk als ze haring, filet americain, kroketten en bitterballen willen? Emoticon: Puh!
Drogeworst? Blokjes kaas?
Emoticon: Party!

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

On 15-04-2010 16:28 oyibo wrote:
hmm, okee.

Maar wanneer?
Datum?
Tijd?
Locatie?

Maarja, kijk als ze haring, filet americain, kroketten en bitterballen willen? Emoticon: Puh!
Drogeworst? Blokjes kaas?
Emoticon: Party!

Staat toch in het topic, 24 april om 17.00 u. Double Dutch in Sanur.( Jl cemara 29 semawang Sanur)

http://www.Double-Dutch-Bali.eu

Nederlandse tent, dus kroketten en bitterballen zijn er vast wel, bekijk het menu maar, er is ook leverworst.

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

1700 in double dutch de 24e !

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

On 15-04-2010 17:07 oyibo wrote:
1700 in double dutch de 24e !

Dacht dat het in de jl. Danau Tamblingan zat maar volgens hun website heet het dus jl. cemara.
Zit vlakbij sativa cottages en die zitten volgens mij toch aan de jl. Danau tamblingan

Jammer, kom pas in Juli weer op Bali, neem thuis wel een borrel met een harinkie!

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Ja zeg, zit me hier even lekker te maken zeg!

senior
User
User icon of senior
spacer line

On 15-04-2010 17:15 4yoke4 wrote:

[quote removed]

Jammer, kom pas in Juli weer op Bali, neem thuis wel een borrel met een harinkie!

Ook ik in juli pas weer op Bali, en ook een paar dagen in Sanur...
Oyibo, zal ik een paar haringen meenemen? Moet ik ze wel vacuum verpakken want ik ga eerst 6 weken naar Thailand voordat ik doorreis naar Bali en Java... dus tegen die tijd is de meegenomen haring in iets anders veranderd Emoticon: Party! Emoticon: Party!

hati hati, pelan pelan

Milani
User
spacer line

Joke dat is het verlengde daarvan en een beetje verder kom je in de Jl Mertasari. Emoticon: Party!

Remon
User
User icon of Remon
spacer line

Emoticon: Bye bye
Zeg, is er ergens eind mei of begin juni er ook eentje gepland? Dan zijn we op Bali, iedere keer missen we de NOBB net op een paar dagen!

Emoticon: Stupid

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

On 16-04-2010 05:29 Milani wrote:
Joke dat is het verlengde daarvan en een beetje verder kom je in de Jl Mertasari. Emoticon: Party!

Ja, dat weet ik, het is dus niet zover van jullie toekomstige droomvilla Emoticon: Party!

nobbuser
User
User icon of nobbuser
spacer line

Hoi Remon,

De NOBB borrel wordt elke maand gehouden.. Telkens op de laatste zaterdag van de maand.

Oyibo, de borrel begint om 17:00 uur en is in Double Dutch in Sanur (zoals de titel al deed vermoeden).

Hopelijk tot dan!

Frederik
User
spacer line

Komt net te vroeg. Had me wel wat geleken: thuis indrinken, jasje-dasje met Van Maurik sigaar tegen zessen naar Sanur, beetje brallen tegen de knorren en na afloop in kennelijke staat een publieke vrouw bezoeken in Kuta.
Lijkt verdomd veel op die goeie ouwe tijd bij het A' damsch Studenten Corps.

Als de wereld was zoals zij zou moeten zijn was ik beter af

elsbeth
User
spacer line

Volgende maand weer een kans, Frederik.
Wanneer vertrek je naar Bali? Ik heb begrepen dat je je er gaat vestigen.
Ben je eerder op vakantie geweest in Indonesie?
Wat ga je er doen?

Groet Elsbeth

Remon
User
User icon of Remon
spacer line

Hallo allemaal,
Het is al een tijdje stil rond de NOBB... klopt dat? Nu hebben we speciaal onze vakantie geboekt om op 30 april er te zijn voor een koninginnendag feestje... Emoticon: Confused

paulana
User
spacer line

Dan ben je te laat, die "feestjes" zijn meestal vroeger of veel later.
Ja leuk polonaise je kan het van mij cadeau krijgen vreselijk die mensen komen al dronken binnen Emoticon: Shut up!

Om Swastiastu

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

On 28-01-2011 15:51 Remon wrote:
Hallo allemaal,
Het is al een tijdje stil rond de NOBB... klopt dat? Nu hebben we speciaal onze vakantie geboekt om op 30 april er te zijn voor een koninginnendag feestje... Emoticon: Confused
op de 30e kun je je melden bij de Nederlandse ambassade in Jakarta voor een biertje,wijntje en harinkie, de dagen er omheen kun je wellicht terecht op de consulaten en ook zeker weer in Yogya.

Ho Lee Fuk

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

82,340,031 topic views - 239,285 posts - 13,720 topics - 31,173 members - last post @ 27-05-2020 16:54 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

134,223,721 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com