indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

made.
User
spacer line

Hallo,
Wie kan mij vertellen wat een VW BUS T2 (zo'n klassieke bus, zie plaatje) mag kosten op Bali?
Trims!

monyet
User
User icon of monyet
spacer line

Tweedehands auto's zijn best prijzig in IndonesiŽ, vind ik. Lijkt me moeilijk te vinden daar op Bali, is importeren geen betere optie? Overigens wel prachtig, die oude VW-busjes, vooral als ze in twee kleuren gespoten zijn.

From Dayeuhkolot with love

monyet
User
User icon of monyet
spacer line

Mijn vrouw zet trouwens dat je de meeste kans maakt als je via een VW-club in IndonesiŽ mensen benaderd...

From Dayeuhkolot with love

made.
User
spacer line

vw club.. das een goeie...
ik heb al diverse keren te koop zien staan op Bali, maar nooit gevraagd wat ze moeten kosten, nu heb ik een auto nodig en wil er mss een kopen, maar nu heb ik geen idee of het in het budget past en nu zie ik er natuurlijk geen te koop meer Emoticon: Sadley
Als iemand een idee van prijs heeft... graag!

spacer line  

Deze VW bussen zie je veel, worden veel verkocht voor bedragen tussen de Rp. 20 en 35 miljoen, afhankelijk niet zozeer van de leeftijd maar van de technische staat en originaliteit. Het is in Indonesie heel normaal om iets draaiend / rijdend te houden met onderdelen die er eigenlijk niet in horen, maar wel goedkoper zijn.

Het VW transporter model voor deze serie, ik geloof uit de midden 60'er jaren tot begin 70'er jaren (met de rondere vormen), is ook op Bali een echte klassieker en wordt voor veel hogere bedragen verhandeld, soms wel boven de Rp 100 miljoen.

If you have nothing to loose, you can risk everything

spacer line  

Als je even de moeite neemt om bijv. op tokobagus.com (de Indonesische variant van Marktplaats) te kijken, dan vind je o.a. deze VW bussen:

http://mobil.tokobagus.com/vol(...)man-1974-527533.html

http://mobil.tokobagus.com/vol(...)erman-77-522239.html

http://mobil.tokobagus.com/vol(...)erman-77-468315.html

Zo kun je een redelijk idee over de (VRAAG)prijzen vormen.

If you have nothing to loose, you can risk everything

made.
User
spacer line

Wow! Amed, dit is super!
nooit geweten dat er een indo marktplaats bestond!
Ontzettend bedankt!!

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

77,736,067 topic views - 235,509 posts - 13,700 topics - 26,423 members - last post @ 14-12-2019 21:37 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

126,811,467 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com