Wat is veilig Yerun?
Nichtje van 16 bijvoorbeeld, tante die effe boodschappen moet doen en een familie die alleen maar aan dollars denken.
Ik geef het maar aan, ge wet maar nooit
Maaaaaaar familie is inderdaad de beste optie, dan heb je in iedergeval een redelijk inzicht op de achtergrond van zo'n wicht.
Het is en blijft een kwestie van wikken en wegen, afijn je kent mijn situatie, ik heb het in anderhalf jaar niet aangedurft om een pembantu in te huren, gezien het feit dat Ibu er vaak niet is en dat dit misverstanden al snel in de hand werkt.
Geef mijn portie maar aan Fikkie.
Aanbod?
Een ieder die weet dat ik alleen zit heeft wel een aanbod voor een goede pembantu, ik vertrouw er maar 1, dat is mijn schoonzus op Java die al jaren mijn Pop in de watten legt, daar geniet ik ook van als ik op Java ben.
Die laat ik lekker bij mijn Pop, doe mijn eigen ding en het zal ooit goed komen, maar zeker niet met een dametje onder de 50

liefst zo gehandicapt als de pest en zo lelijk als de nacht, zodat de politie bij eerste aanzicht al ziet dat deze ouwe lul er niet in zou stappen
Triest, ik weet het maar zo werkt het hier nu eenmaal, beter voorkomen als genezen.
Als ik zonodig moet dan heb ik geen pembantu nodig, mogelijkheden zat hier, afijn dat zullen Indonesiegangers ook wel door hebben.