indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

Ik las dat het weer nogal slecht dreigt te worden, weet iemand hoe het weer op dit moment is in Bali?
Wij vertrekken woensdag 31-3 naar bali, gaat onze vakantie nu in een onderzeŽr plaats vinden en kunnen we door de straten gaan zwemmen?

Zie dit bericht:

JAKARTA - The Indonesian weather service, BMKG, has released news earlier today that very bad weather is to hit large areas of the country. Warnings are now outstanding for lots of percipation combined with strong wind gusts and a lot of electrical activity as well.

The area that has the biggest chance for this bad weather is southern and central Sumatra and large parts of Kalimantan. Big parts of Java also have to be aware of bad weather, on top of earlier floods that have been hitting parts of West Java province for a while now. The bad weather is caused by a low pressure area over the Arafura Sea in eastern Indonesia.

Arthur
User
User icon of Arthur
spacer line

Zo te zien ziet het er voor Java belabberd uit de komende 10 dagen: http://www.weather.com/weather/tenday/IDXX0058
Voor Bali schijnt het wel mee te gaan vallen: http://www.weather.com/outlook(...)19?from=search_10day

Fijne vakantie!

monyet
User
User icon of monyet
spacer line

On 26-03-2010 18:39 amanda-peter wrote:
Ik las dat het weer nogal slecht dreigt te worden, weet iemand hoe het weer op dit moment is in Bali?
Wij vertrekken woensdag 31-3 naar bali, gaat onze vakantie nu in een onderzeŽr plaats vinden en kunnen we door de straten gaan zwemmen?

Ach, als t alleen maar om je vakantie gaat is t nog te doen. Inmiddels zijn er alweer aardig wat doden gevallen door die overstromingen en ik maak me meer zorgen om de familie daar dan om vakantiegangers.

From Dayeuhkolot with love

senior
User
User icon of senior
spacer line

On 26-03-2010 20:35 monyet wrote:

[quote removed]

Ach, als t alleen maar om je vakantie gaat is t nog te doen. Inmiddels zijn er alweer aardig wat doden gevallen door die overstromingen en ik maak me meer zorgen om de familie daar dan om vakantiegangers.

Nou, je zal maar lang hebben moeten sparen voor zo'n verre vakantie en dan volop regen hebben:daar zit ja dan ook niet op te wachten.
En ook vakantiegangers zijn mensen evenals je familie,hoewel ik wel begrijp dat je daar over inzit als ze in mogelijke overstromingsgebieden wonen...

hati hati, pelan pelan

spacer line  

Al dagen / wekenlang bloedheet, weinig bewolking en veel zon, slechts incidenteel 's avonds een kleine regenbui. Zon staat deze weken werkelijk recht boven onze koppies, met om 12.00 's middags een klein rondje schaduw om je voeten.

If you have nothing to loose, you can risk everything

dutchbird
User
spacer line

On 26-03-2010 18:39 amanda-peter wrote:
weet iemand hoe het weer op dit moment is in Bali?

Geen wolkje aan de lucht in Kerobokan Emoticon: Party!

NGS stock photos

spacer line  

Ik hoop maar dat het zo blijft, als ik de forecast bekijk zie ik alleen maar Thunderstorms en rain van 30-03 tot aan 08-04

senior
User
User icon of senior
spacer line

On 27-03-2010 02:27 amanda-peter wrote:
Ik hoop maar dat het zo blijft, als ik de forecast bekijk zie ik alleen maar Thunderstorms en rain van 30-03 tot aan 08-04

De voorspellingen zijn ,net als in Nederland, altijd voor 90 procent fout Emoticon: Yes!

hati hati, pelan pelan

Milani
User
spacer line

Sanur, hot hot hot, vanaf 1 november bijna geen regen gezien en vanad 5 maart zelfs geen bewolkte uurtjes meer in Sanur of Renon. Emoticon: Yes!

Arthur
User
User icon of Arthur
spacer line

Werken Pelleboer en Klazien uit Zalk bij weather.com? Emoticon: Stupid Emoticon: Laugh out loud

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

On 27-03-2010 02:27 amanda-peter wrote:
Hier regent het ook vrijwel iedere dag. Maar zo'n weersvoorspelling zegt niet dat dit een stortbui van een uurtje, maximaal twee, is en dat het daarna en daarvoor gewoon droog is.

Maak je er maar geen zorgen over, je hebt vast een dak boven je hoofd voor die twee uurtjes, de warmte zal meer last geven heb ik zo het vermoeden.

kuncitan
User
spacer line

Amanda lijdt het meest
door de regen die ze vreest.
Doch die hopelijk niet veel zal vallen,
Zo heeft Amanda meer te dragen
dan de weergod haar te dragen geeft.

bali-style
User
User icon of bali-style
spacer line

nee je hebt hier net echt regenkleding nodig.
je bent blij als er een bui om de paar dagen valt wat dan ook echt welkom is dus je zult er geen last van hebben , ik denk dat je meer last van de warmte zult hebben
gr,
F

De goedkoopste met transport naar nederland, kijk op onze site

monyet
User
User icon of monyet
spacer line

On 27-03-2010 14:15 kuncitan wrote:
Amanda lijdt het meest
door de regen die ze vreest.
Doch die hopelijk niet veel zal vallen,
Zo heeft Amanda meer te dragen
dan de weergod haar te dragen geeft.

Emoticon: Worship

From Dayeuhkolot with love

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

72,554,646 topic views - 232,847 posts - 13,679 topics - 22,706 members - last post @ 27-06-2019 05:14 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

119,925,256 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com