indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Ik ben het helemaal met u eens Elsbeth.
De beschaafde wereld heeft afgedaan, je kan, en mag ook meer dan vroeger.
Vroeger moest je het doen met de verhalen op TV, en hoe je aan informatie kwam kon je de krant lezen.
Maar nu gaat het nog sneller,met internet.
Zo komen de verborgen elementen in de kijker.
Ik ben geen moraal ridder, en zal dan ook niet oordelen op hen die iets verkeerd doen.
Maar wat is verkeert doen, als je van die neurowetenschapper Victor Lamme hun geleerdheid er op aan stuurt, en schrijf, er bestaat de vrij wil niet.
Daar kan je het mee doen, want ze gaan steeds verder in het onderzoeken hoe de hersenen van mensen werken.
En nu na een analytische betoog, je voorkeur uit spreken, hoe de vrijheid van de samenleving er uit gaat zien.
Hoe meer je ook verbied hoe aantrekkelijker het wordt.
Daarom hoef ik het niet uit te leggen wat dat betekend.
Nieuwsgierigheid opwekken, en daardoor bestaat al die sexcuele uitspattingen.
Wat mij wel stoort is dat een generatie vooral die van onze ouders, zo ernstig, en zo stiekem, zijn omgegaan met geaardheid, en sexcuele opvattingen.
Dat is niet goed geweest, voorlichting heeft het laten af weten.
Men kon er niet over praten, en men kreeg niet de juiste voorzorg.
Dat is te merken aan die nieuwe Nederlanders uit het Rif gebied.

Zo werd ik ook in het diepe gegooid toen ik ging varen.
Er ging een wereld voor je open, wat je niet voor mogelijk achtte.
Maar je moet dat ook beoordelen in een tijdgeest, en welk omstandigheden je zit.

AL met al is het best moeilijk om de kinderen, met zo veel informatie te behoeden,van welk ramp dan ook.
Ze moeten nog al op hun hoede zijn, “want”, wat je ook denkt te beschermen, er zijn te veel verleidingen, waarin ze makkelijk inlopen.
Hopend dat ze een goede ondergrond krijgen waardoor ze niet gemakkelijk er intrappen.

Al met al komt dit verhaal niet goed uit de verf, daar ben ik van bewust, want tegen over vrouwelijkheid, moet je wel zeer oppassen, of je bent verkocht.
Veel verstand heb ik er ook niet van, maar ik ben wel realistisch, om te weten dat het vlees zwak kan zijn, en gevoelens, uit de hand kan laten lopen, of gaan.
En dat weten die dames des te meer.
Dus draaid het altijd om de fluit en de duit. Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Devil Emoticon: Bye bye

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Op 30-03-2010 15:11 schreef Anne Mieke:
Ja liedje ken ik wel, is " 100" jaar (?) oud.... maar van wie ik zou het niet weten.
Er is trouwens ook een liedje in het Indonesisch over een dame die een man wil uit Java, Bali, een batakker etc. maar ik kan nog lang in mijn geheugen graven maar het komt er niet uit.

Zou wel eens een hit kunnen worden (dus schrijf maar niet teveel op hier...) Maar om het goed te doen moet je dan diverser geloof/cultuur/afkomst etc. op de hak nemen. (bv dominee, monnik, president, dokster, astroloog, iets van ’t leger en als er man in moet zitten bv kerstman, zeeman, barman. Enfin ik roep maar wat. Op een leuke manier zodat iedereen er om kan lachen.

Er is hier iets ontstaan, nou programma makers doe je voordeel er mee.
Wanneer zien we het op YouTube?? Emoticon: Worship

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

71,643,527 topic views - 232,450 posts - 13,672 topics - 21,998 members - last post @ 26-05-2019 15:03 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

118,570,259 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com