indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > IndonesiŽ op z'n Nederlands > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

Manifestatatie Stichting Bantu Sumatra

Stichting Bantu Sumatra houdt een manifestatie om geld in te zamelen voor enkele basisscholen in Padang Sumatra die getroffen zijn door de aardbeving op 30 sept 2009.

Waneer Zaterdag 20 Maart 2010
Tijd 12.00 tot 19.00 uur
Waar In Breda in zaal Vianden op de viandenlaan3-5

Activiteiten:

Muziek en dans van Sumatraanse bodem uiteraard met de traditionele kleding en uitstraling die hier bij hoort.

Polinasian Pride ook met muziek en dans en nog veel meer

Zeker weten lekker eten !!!

Entree is 6.50 en voor kinderen 2 euro er zal verder een loterij plaatsvinden door sponsors uit Breda en ook de gemeente Surplus NHTV en meerdere steunen dit doel en natuurlijkdeze dag.

Parkeren is gratis en na lange tijd afwezig geweest te zijn op de site kun je mij hier ontmoeten...

www.bantusumatra.com

www.microcareteam.nl

guna2
User
User icon of guna2
spacer line

Laat ik nou in de kop van dit artikel lezen dat je in Breda zo zat als 20 (anderen) moet worden voor een goed doel.
't is wel een idee...

NoviKirana
User
User icon of NoviKirana
spacer line

Leuk Willem! Hoe gaat het trouwens met de andere plannen? Ik wilde je al mailen, maar dat was er nog niet van gekomen....mail je nog eens hoe het er nu voor staat?

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Kunnen die basisscholen niet veel beter aankloppen op de plek waar ze dat moeten doen, namelijk bij de provinciale en nationale overheid? Kan de plank mis slaan, maar de regering heeft gewoon geld klaarstaan voor ingestortte scholen, alleen moet het geld dan niet verdwijnen door graaierige docenten en schoolhoofden.

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Ik zou nog voor een dans kennis dit filmpje plaatsen.
Die in Breda naar die Manifestatie Stichting Bantu Sumatra, geweest is.
Ik moest er bij vermelden dat Willem er ook in voor komt.
Groetjes ziel

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

spacer line  

Ik zie mezelf niet in de film maar dat maakt verder niet uit ga nog wel kontakt opnemen met deze stichting.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

76,847,173 topic views - 234,929 posts - 13,697 topics - 25,672 members - last post @ 14-11-2019 19:32 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

125,699,146 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com