indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

Hallo,
we zijn op zoek naar een leuk hotel in JIMBARAN; maar geen luxe resort want we houden van kleinschaligheid en dachten aan een prijs tot 40 Euro per nacht.

Internet bracht met bij HOTEL PURI BAMBU o f VILLA BATU. Iemand ervaring mee of zijn er andere suggesties?

Alvast bedankt

senior
User
User icon of senior
spacer line

Jimbaran ocean cottages ,

info:kirakira-stay.com

Rp 275.000 per cottage met airco

Udayana Eco Lodge , ong. 50 dollar, afdingen altijd mogelijk!

www.ecolodgeindonesia.com

hati hati, pelan pelan

Raffel
User
spacer line

Hallo,

Ben al regelmatig in Puri Bambu geweest. Is een goed hotel. Dacht wel dat het goedkoper is dan 40 euro. Ik betaalde meestal rond de 350.000 rp. Tegenwoordig moet je wel vooraf boeken heb ik al gemerkt want heb al enkele keren gehad dat het volgeboekt was. Prima service en dicht bij het strand en de restaurants.

Grz,
Raffel

spacer line  

Bedankt voor de tips!

Ik ga waarschijnlijk voor PURI BAMBU maar vooraf boeken doe ik niet omdat ik het zo moeilijk vind om vooraf te weten wanneer ik richting Jimbaran zal gaan, het is immers vakantie ...

Karine

monyet
User
User icon of monyet
spacer line

Vergeet niet dat je zeker 25% meer betaalt in euro's dan een jaar geleden, dus prijzen zijn veranderd natuurlijk. De EUR/IDR koers is zeker 20% lager en tel daarbij op minimaal 5% binnenlandse prijsstijgingen.

From Dayeuhkolot with love

guna2
User
User icon of guna2
spacer line

On 25-03-2010 16:29 monyet wrote: Vergeet niet dat je zeker 25% meer betaalt in euro's dan een jaar geleden

Zou dat een overweging zijn voor Karine? En als je het vergelijkt met twee jaar geleden?

senior
User
User icon of senior
spacer line

Ja, en voordat Karine op de plaats van bestemming is , is de koers nog veel verder gekelderd. Maar blijft het toch goedkoop om daar te verblijven Emoticon: Yes!

hati hati, pelan pelan

lobur
User
spacer line

5 weken gelden in Puri Bambu gezeten.
Prima hotel op loopafstand van strand en rustig gelegen.
Ca 30 betaald voor 1 nacht

monyet
User
User icon of monyet
spacer line

Internet rate is $53, dus da's ongeveer 40 euro harga turis

bali-style
User
User icon of bali-style
spacer line

Hoi Karine,

waarom zou je op jimbaran gaan zitten met de hele dag van die klote vliegtuigen die landen en opstijgen
dan kun je beter in een andere plaats gaan zitten

Gr,
frank

De goedkoopste met transport naar nederland, kijk op onze site

monyet
User
User icon of monyet
spacer line

Wij zaten ooit in La Joya, Uluwatu, Balangan Beach. Is geen ruk te doen daar maar wel paradijselijk als je echt van rust houdt. Wij zullen er echter nooit meer heen gaan. In het binnenland zit je zoveel leuker en kun je nog eens gaan eten in kleine restaurantjes die boven de rijstvelden liggen, zoals in Tegallalang...

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

76,847,173 topic views - 234,929 posts - 13,697 topics - 25,672 members - last post @ 14-11-2019 19:32 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

125,699,537 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com