indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Gezocht & Aangeboden > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

barubagus
User
spacer line

Hallo forumleden

Zijn er leden die misschien hun (gehuurde) woningen willen ruilen met forumleden in RI?
Zo staat mijn app in JKT wel 8 maanden p/j leeg. En was ik vorig jaar helemaal niet in JKT geweest. En misschien zijn er leden die b.v in een andere deel van de RI een huis hebben die lang leeg staat.

Het is de bedoeling dat het NIETS mag kosten, dat we b.v alleen de elektra/water etc betalen. Het is maar een ideetje en misschien wordt het niets.

BB

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 13-03-2010 02:22 barubagus wrote:
Het is maar een ideetje en misschien wordt het niets.
Het is maar een ideetje en misschien wordt het wat! Emoticon: Smile

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

elsbeth
User
spacer line

Zie hier het verschil tussen het halflege en het halfvolle glas!

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

On 13-03-2010 09:34 elsbeth wrote:
Zie hier het verschil tussen het halflege en het halfvolle glas!
half leef en half vol huis bedoel je? Emoticon: Wink

NoviKirana
User
User icon of NoviKirana
spacer line

Wij hebben wel eens zo'n ruilvakantie gedaan met iemand in Frankrijk....dat is ons zeer goed bevallen moet ik zeggen! dus ik denk dat het zeker wel moet kunnen lukken...alleen is het wel moeilijk om van zo'n afstand te zien of iets betrouwbaar is of niet. Iedereen kan natuurlijk wel een paar leuke foto's van huizen sturen...dus daar moet dan iets voor bedacht worden!

spacer line  

Hoe stelt u zich dat ruilen voor? Met een soort van "krediet-systeem" of zo? Ik gebruik uw appartement in JKT gedurende een week en u heeft dan een "tegoed" bij mij om mijn huis in DPS een week te gebruiken? Of op welke andere basis? Ik ben in principe geinteresseerd in e.e.a.

If you have nothing to loose, you can risk everything

NoviKirana
User
User icon of NoviKirana
spacer line

Of gewoon tegelijkertijd ruilen en in elkaars huis gaan zitten...zo gebeurt het op de officiële huizenruilsites vaak.....behalve met mensen die een tweede huis hebben, die kunnen ook op andere momenten ruilen.

barubagus
User
spacer line

Ik kwam spontaan met dat idee, want ik verkeer in de gelukkige omstandigheden dat ik
2 tweede huizen in het buitenland bezit en een heel groot huis op een top lokatie in Adam.
Dus ik gebruik mijn app in Jakarta eigenlijk alleen zo eind v.h jaar wanneer de vruchtentijd begint voor ong. 2 maanden.
En soms ga ik er helemaal niet heen, maar ga rechtstreeks naar een ander deel van Azie of de RI. Hoe we dat verder uitwerken dat kunnen we misschien t.z.t samen bespreken.
Zodra ik meer animo zie, zal ik nader richtlijnen geven hoe we het e.e.a kunnen uitwerken.
Eigenlijk ben ik het meest geintresseerd in lokaties in Ind. buiten de z.g beaten road, waar er weinig goede hotels zijn. Zo is Bali overspoeld met goede hotels, maar ik wijs een evt ruil niet af. Mijn app zit in een compound tussen Indo's en ik heb een pembantu die erop let en de boel schoon houdt.
Er is een groot zwmbad en tenniscourt aanwezig en het ligt heel strategisch, niet ver v.h centrum.

Een persoonlijke kennismaking lijkt me t.z.t essentieel.

BB

barubagus
User
spacer line

Nog wat. het app heeft een 24 uurs bewaking. Om de haverklap worden de security regels veranderd. Dan weer een nieuwe code, kaart of iets anders. Ik word er gek van.
Maar omdat ze me kennen gaan altijd de buitendeuren voor me open.
Anders is het KTP, paspoort of ik weet niet wat.
Het is niet zo'n luxe app maar het ligt heel strategisch, waar de beste restaurants v.h land niet ver vandaan liggen.
Als het wat wordt moet ik dus het e.e.a met de security regelen.
Het zijn veel meer luxere app. in JKT maar die liggen veel verder v.h centrum en als (ex) Jakartaase vind ik lokatie het aller belangrijkst.

BB

spacer line  

Daerah mana Mas , soalnya JakPus luas sekali ?
Boleh sewa engga ?

Welke gebied , omdat JakPus behoorlijk groot is .
Kan het tijdelijk gehuurd worden ?
Wil tijdelijk , een paar maanden in Jakarta blijven voor een onderzoekje bij de ANRI.

bisa dicek of makemyday .

barubagus
User
spacer line

Letaknya di jakarta Utara tak jauh dari Kelapa Gading. Sebetulnya saya tak mau sewa.
Hanya kalau ada rencana "tukar rümah". kalau mau sewa pan ada banyak rumah-rumah di JKT. Apa lagi jika anda dapat bayar dalam dollar atau euro.

Ik verhuur het niet. Trouwens wat moet je vragen??
Degene die geinteresseerd zijn gelieve een emailtje te sturen.

meriana
User
spacer line

Wat denk je van Brastagi, Sumatera

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

74,239,887 topic views - 233,318 posts - 13,683 topics - 23,664 members - last post @ 18-08-2019 09:14 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

122,129,416 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com